بهترین مرکز مشاوره خانواده اصفهان

  • بهترین مرکز مشاوره خانواده اصفهان

    بهترین مرکز مشاوره خانواده در اصفهان با هدف کمک به افراد و خانواده‌ها در ایجاد روابط سالم و بهبود کیفیت زندگی تاسیس شده است. این مرکز با داشتن مشاوران با تجربه و متخصص در حوزه روابط خانوادگی و روانشناسی، به مشاوره‌ی بهترین راهکارهای ممکن برای حل مشکلات خانوادگی، از جمله اختلافات بین اعضای خانواده، مشکلات زناشویی، مشکلات فرزندپروری و … پرداخته و سعی در بهبود روابط خانوادگی و افزایش شادکامی و ارتباطات سالم بین اعضای خانواده دارد. مرکز مشاوره خانواده اصفهان با ارائه خدمات متنوعی از جمله مشاوره فردی، گروهی، زوجین و خانواده، همواره در خدمت مشتریان خود قرار دارد و به دنبال رسیدن به اهداف خود می‌باشد. این مرکز با توجه به نیازهای مختلف مشتریان، خدمات متنوعی را ارائه می‌کند که شامل مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین می‌شود. به همین دلیل، مرکز مشاوره خانواده اصفهان به عنوان یکی از بهترین مراکز مشاوره در حوزه خانواده و روابط انسانی شناخته می‌شود.

    خانواده درمانی شامل همکاری اعضای خانواده برای حل یک مشکل جمعی یا فردی در خانواده است. در اصل مشاوره خانواده برای رفع مشکلاتی مانند اعتیاد، افسردگی، مشکلات رفتاری، مشکلات والدین با فرزندان، اختلافات خانوادگی،‌ مشکلات زناشویی و… کمک می کند. اما اغلب ایرانیان تصور می کنند مشاور خانواده، یک مشاور زوج درمانی است و فقط برای حل مشکلات زناشویی مفید است. در صورتی که چنین نیست. این مقاله می تواند در انتخاب بهترین مرکز مشاوره خانواده تاصفهان مفید باشد.

     

    زمان مناسب برای مشاوره خانواده

    مشاوره خانواده زمانی مناسب است که فردی از اعضای خانواده یا چند نفر از آنها دچار مشکلی شده باشند. در این حالت مشاوره خانواده ترجیح می دهد که به کمک تمام اعضای خانواده مشکل را رفع کند. این روش، روشی خاص است که مراکز مشاوره خانواده اصفهان نیز جدیداً از آن استفاده می کنند.

    در روش مشاوره خانواده، اعضای خانواده با حمایت از یکدیگر می توانند در حل مشکلات هم، نقش قابل توجهی داشته باشند. در واقع درمان تنها یک نفر در خانواده ای که دچار بحران است، مانند این است که بخواهیم علائم بیماری را بدون توجه به خود بیماری و علت آن درمان کنیم.

    جلسات مشاوره خانواده

    پس از یک یا دو جلسه مشاور می تواند تشخیص دهد که کدام روش درمانی مؤثرتر خواهد بود. به طور مثال در درمان بیماری های روانشناختی فرزند پسر خانواده، کمک گرفتن از خواهر بزرگتر می تواند پاسخ مناسبی در پی داشته باشد.

     

    برای یک نوجوان، حتی ممکن است از چندین روش درمانی به صورت همزمان استفاده شود. به طور مثال در یک مرکز مشاوره خانواده اصفهان برای درمان سوءمصرف مواد یک نوجوان،‌ از روش های روان درمانی، خانواده درمانی، درمان فردی و… همزمان استفاده شده است.

    البته لزومی ندارد که در همه جلسات مشاوره، تمام اعضای خانواده حضور داشته باشند. مشاور خانواده در صورت لزوم این نکته را یادآوری خواهد کرد. اما همکاری تمام اعضا در مراحل درمانی فردی و گروهی حائز اهمیت بسیاری است.

    مشاوره خانواده اصفهان

    همانطور که گفتیم، اغلب مردم در مورد مشاوره خانواده تصور اشتباهی دارند. به همین دلیل اغلب مراجعین مشاوره خانواده، زوجینی هستند که دچار مشکلات زناشویی شده اند. با این حال یکی از قابلیت های مشاور خانواده، حل مسائل زناشویی است. اما ممکن است یک مرکز مشاوره مشکلات زناشویی، نتواند آنطور که باید مشاوره خانوادگی خوبی انجام دهد.

     

    اما بهترین مشاوره خانواده اصفهان کجاست؟ چرا انتخاب یک مرکز مشاوره خانواده مشکل است؟ باید گفت که برای داشتن یک انتخاب صحیح باید نکات بسیاری را در نظر گرفت. نکاتی مانند معتبر بودن مرکز مشاوره، مجوز رسمی آن، مدرک تحصیلی مشاوران، میزان رضایت مراجعین قبلی، محیط مرکز مشاوره و… در انتخابی درست و در نتیجه حل مشکلات خانوادگی، تأثیر بسزایی دارند.

    اغلب این نکات را می توان با مراجعه به وب سایت مشاور یا مرکز مشاوره مورد نظر، کسب کرد.

    خدمات مرکز مشاوره شیک اندیش

    مرکز مشاوره شیک اندیش علاوه بر این که یکی از مراکز مشاوره خانواده خوب  است؛ در رابطه با مشکلات روانشناختی و روش های مختلف رفع آنها نیز تلاش می کند. مشاوره کودک، مشاوره تلفنی کودک، مهارت های زندگی، مشاوره و درمان افسردگی ها، ۱۸ طرحواره، طرحواره درمانی، اصول عاشقی، برقراری روابط سالم با همسر، نشانه های رابطه سالم و… از جمله خدمات طرحواره هستند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا