آموزش های جک کنفیلد 

  • آموزش های جک کنفیلد 

     

     

    ۱-  روی نبوغ ذاتی خود تمرکز کنید.

    ? به عقیده جک، هر کسی در دورن خود دارای یک نبوغ ذاتی است چیزی که دوست دارد انجامش دهد و آنقدر خوب انجامش می دهد، که چندان به فکر کسب درآمد از آن نیست، نه تنها این کار برایش زحمتی ندارد بلکه از آن لذت هم می برد.

    ? حالا اگر بتواند از این طریق پول هم دربیاورد،چه بهتر!

    ? افراد موفق هم همین عقیده را دارند. به همین دلیل نبوغ ذاتیشان در درجه اول اهمیت قرار میگیرد. بر روی آن متمرکز می شوند و بقیۀ کارها را به دیگر اعضای گروه خود واگذار می کنند.

    ? وقتی کارهای ناخوشایند را واگذار می کنید یعنی کارهایی که دوستشان ندارید و یا آنهایی که مدام به تاخیر می اندازید وقت پیدا
    می کنید و روی کاری که دوستش دارید متمرکز می شوید. آن وقت از زمان تان استفاده مفیدتری می کنید و بیشتر از زندگی لذت می برید.

     

    ۲ – خو را در محاصرۀ افراد موفق قرار دهید!

    شما میانگینی از پنج نفری هستید که بیشتر وقت خود را با آنها می گذرانید.
    « جیم ران»
    ? و همین طور درآمد شما نیز متوسط درآمد ۵ نفری است که بیشتر وقت خود را با آنها می گذرانید.

    ? افراد موفق را میتوان در جاهای مختلف پیدا کرد. می توان عضو یک انجمن حرفه ای شد. در
    کنفرانسهای حرفه ای شرکت کرد. میتوان عضو اتاق بازرگانی شد. میتوان عضو گروههای
    شهروندی شد. میتوان برای خدمت به مردم به مدیران پیوست.

    ? میتوان در سخنرانی ها سمپوزیو مها، دوره ها، سمینارها، اردوها و نشست های درمانی که از سوی افراد موفق برگزار می شود شرکت کرد. در ضمن هر وقت که امکان داشت میتوان با پرواز درجه یک و یا بیزنس کلاس پرواز کرد

     

    آموزش های جک کنفیلد 

     

    ۳ – مسئولیت کامل زندگی تان را بپذیرید!

    ? واقعیت این است که تنها یک نفر مسئول کیفیت زندگی شماست.

    ? سطح موفقیت، نتایجی که می گیرید، کیفیتِ روابط، وضعیت سلامت و آمادگی جسمانی، درآمد، احساسات و خلاصه؛ همه چیز به این بستگی دارد که مسئولیت صد درصد تمامِ تجاربِ زندگ یتان را بپذیرید.
    ? و این اصلا ساده نیست!
    ? اگر می خواهید یک زندگی رویائی بسازید، باید مسئولیت صد درصد آن را بپذیرید. یعنی بهانه نگیرید، خود را قربانیِ این و آن ندانید، برای نتوانستن ها و نشد نها؛ دلیل نتراشید،
    و تقصیر را گردن شرایط بیرونی نیاندازید. همۀ این ها را برای همیشه کنار بگذارید.

     

     ۴ – باور کنید که می شود!

    ? ناپلئون هیل گفته «آنچه که ذهن بتواند تصور و باور کند، دست یافتنی است »

    ? در واقع ذهن چنان ابزار قدرتمندی است که می تواند عملاً هرچیزی را که بخواهد در اختیارتان بگذارد. اما باید اول باور کنید که آنچه می خواهید،شدنی است.

     

    یک مطالعه شگفت انگیز روی بیمارانی که زانودرد داشتند

    ? سابقاً دانشمندان فکر می کردند که انسانها نسبت به اطلاعاتی که از جهان خارج به سوی مغز سرازیر می شود، واکنش نشان می دهند.

    ? اما امروزه آنها می دانند که مغز بر اساس تجربیات قبلی، نسبت به آنچه که انتظار دارد بعد از این اتفاق بیفتد، واکنش نشان می دهد.

    ? به طور مثال در تگزاس، پزشکانی که اثر جراحی «آرتروسکوپیک » زانو را بررسی می کردند، برای بیمارانی که زانوی دردناک و سائیده داشتند سه گزینه تجویز میکردند:

    ۱ – تراشیدنِ مفصل زانو،
    ۲ – شست شوی مفصل زانو
    ۳ – و هیچ.

    ? طی عمل جراحی آخر یعنی گزینه « هیچ » پزشکان بیمار را بیهوش م یکردند، زانو را از سه جا شکاف می دادند تا مثلاً ابزار جراحی را در آن وارد کنند، و بعد وانمود میکردند که عمل جراحی انجام شده.

    ? دو سال بعد از عمل، بیمارانی که تحت عمل جراحی دروغین قرار گرفته بودند درست به اندازۀ آنهایی که عمل واقعی رو یشان انجام شده بود، گزارش می دادند که درد و ورمشان کمتر شده!

    ? در واقع مغز انتظار داشته که جراحی، وضع زانو را بهبود دهد و همین طور هم شده بود

    آموزش های جک کنفیلد 

     

    ۵ – هدف گذاری دقیق داشته باشید

    ? تا جایی که می شود تمام جنب ههای هدف خود را مشخص کنید. از جمله نوع، مدل، رنگ، سال ویژگی ها، اندازه، وزن، شکل، قیافه و دیگر جزئیات. به یاد داشته باشید که اهدافِ مبهم، نتایجِ مبهمی در پی دارند.

    ? اما هدف یا صرفاً یک ایدۀ خوب؟

    ? وقتی که معیاری برای سنجش، وجود نداشته باشد، چیزی که می خواهید صرفاً یک آرزو ترجیح و یا ایدۀ خوب است. برای آنکه ضمیر ناخودآگا هتان درگیرِ ماجرا شود، هدفتان باید قابل سنجش باشد.

     

    ۶ – دست به کار شوید

    ? دنیا بابت آنچه که می دانید به شما پرداخت نم یکند. بابت کارتان است که پول می گیرید.

    ? یکی از اصولِ بدیهی موفقیت آن است که « جهان، پاداش عمل را می پردازد » با وجود صحت و سادگیِ این اصل، جای تعجب است: چرا شمار عظیمی از مردم در مراحل تحلیل، برنامه ریزی و سازمان دهی گیر می افتند. در حالی که تنها لازم است دست به کار شوند

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا