۶ نشانه برای شناسایی مردان هوس باز برای رهایی از دام آن ها

مردان هوس باز
  • ۶ نشانه مردان هوس باز

    مردان هوس باز یا همان “womanizer” ها، افرادی هستند که خیلی زیاد به زنان علاقه دارند و به دنبال رابطه جنسی با آن ها هستند. این افراد عمدتاً به دلیل نیاز به تأییدیه از طرف زنان، خودرضایی، عدم تمایل به رابطه طولانی مدت و شاید ناتوانی در برقراری رابطه عاطفی، به این رفتار می‌آیند.

    از نشانه های مردان هوس باز می‌توان به رفتارهای جنسی بیش از حد، عدم احترام به زنان، انتخاب همیشگی زنان جوان و زیبا، تعداد زیادی از روابط جنسی، عدم مسئولیت پذیری نسبت به روابطشان و بی‌توجهی به احساسات دیگران اشاره کرد.

    مردان هوس باز معمولاً در محیط‌هایی که زنان به شدت حضور دارند، مانند کلاس‌های رقص، کلاس‌های آموزشی، بارها و کلوپ‌های شبانه، به دنبال زنان می‌گردند و با استفاده از تکنیک‌هایی مانند شوخی، طنز، استعاره، پیشنهاد و همراهی، سعی می‌کنند زنان را به خود جذب کنند.

    بسیاری از مردان هوس باز، دچار بیماری‌های روانی مانند اختلال وابستگی جنسی، اختلال شخصیت نرجسیستی، اختلال توجه-کمبود فعالیت و اختلالات اضطرابی هستند که باعث شده‌اند به دنبال ارضای نیازهای خود باشند و از روابط معمولی با زنان خودداری کنند.

    اگرچه بسیاری از زنان به دلیل علاقه به چنین مردانی به دنبال رابطه با آن ها هستند، اما این رابطه برای زنان همیشه با خطرهای بسیاری همراه است. زنانی که با مردان هوس باز رابطه دارند، ممکن است با مشکلاتی مانند عدم اطمینان، ناامنی، پذیرش نکردن شرایط رابطه و حتی خطر ابتلا به بیماری‌های جنسی روبرو شوند.

    در نهایت، اگرچه به نظر می‌رسد رابطه با مردان هوس باز برای زنان جذاب باشد، اما این رابطه باعث می‌شود زنان هرگز از یک رابطه عاشقانه و طولانی مدت برای خود برخوردار نشوند. بنابراین، بهتر است که زنان هرگز به دنبال رابطه با این نوع افراد نباشند و به جای آن به دنبال رابطه‌ای که اساس آن عشق و احترام متقابل باشد، باشند.

    اگر می‌خواهید همه مردان هوس باز را از زندگی‌تان دور کنید و با نشانه مردان هوس باز آشنا شوید  تا از شر این مردان نامناسب رها شوید این مقاله را دنبال کنید. 

    یک مرد هوس باز هر کاری می‌کند تا برای سکس با شما فریبتان دهد. بنابر این بهتر است تفاوت عشق و هوس را بدانید چراکه اینگونه افراد به مردان خیانتکار نیز معروف اند

    بدتر از همه اینکه این نوع مردان همیشه با وعده‌های دروغین فریبتان می‌دهند و به شما قول‌های الکی می‌دهند یا حتی دروغ می‌گویند تا شمارا نگه‌دارند.

    • ۱-سبک زندگی فریب‌کارانه‌ای دارد:

    از نشانه مردان هوس باز این است که سبک زندگی فریب‌کارانه‌ای دارد.

    این سبک زندگی برای کسانی که در فضاهای تفریحی یا حتی خدماتی مثل هتل‌ها کار می‌کنند عادی است. یا کسانی که با کلی آدم مجرد دیگر در ارتباط هستند، بیشتر به این سبک زندگی تمایل دارند. چون آن‌ها با کلی خانم مجرد دسترسی دارند.

    ۲-او کمی بیش‌ازحد چاپلوس و چرب‌زبان است:

    مردانی که به‌راحتی در اولین قرار چرب‌زبانی می‌کنند، به این دلیل در این کار خوب هستند که زیاد این کار را کرده‌اند. پس اگر مردی را دیدید که زیاد بذله‌گو است و جواب‌های چرب و نرم زیرکانه‌ای می‌دهد احتمالاً به این خاطر است که خیلی تجربه دارد و حالا دارد با شما تجربه می‌کند.

    برای اینکه مردی مناسب رابطه باشد لزوماً نباید در اولین قرار زبان‌چرب و نرمی داشته باشد. پس اجازه ندهید مردان هوس باز که در مواجه با شما زبان‌چرب و نرمی دارند اغفالتان کنند، چون بیشتر از اینکه مرد متعهد به رابطه باشند اهل فریب و بازی دادن هستند.

    ۳-به نظر می‌رسد فقط به دنبال رابطه جنسی با شماست:

    یکی دیگر از نشانه‌های مردان هوس باز این است که هیچ علاقه دیگری به‌جز رابطه جنسی با شما ندارد. وقتی برای اولین بار مردی را می‌بینید که حس می‌کنید فقط برای رابطه جنسی به شما میل دارد باید خیلی مراقب باشید. چراکه احتمالاً فریبکار است و در حال بازی دادن شماست.

    ۴-او به‌تازگی جداشده و با افراد زیادی قرار می‌گذارد:

    از نشانه‌های دیگر مردان هوس باز می‌توان به این نکته اشاره کرد که گاهی این مردان تازه طلاق گرفته‌اند و به دنبال برقراری رابطه با افراد متعدد هستند. بسیاری از این مردان در سنین خیلی کم ازدواج‌کرده‌اند. آن‌ها از زندگی مشترک با همسرشان خارج می‌شوند و می‌خواهند سبک زندگی شیطنت‌آمیزی داشته باشند، پول خرج می‌کنند، ماشین خوب می‌خرند و فقط می‌خواهند با زن‌های بیشتری در ارتباط باشند. پس مراقب این دسته از مردان باشید.

    اگر با مردی قرار می‌گذارید که به‌تازگی جداشده و می‌خواهند این نوع سبک زندگی را داشته باشد باید خیلی مراقب باشید چراکه رابطه با این مردان هوس باز بسیار خطرناک است.

     

    ۵-قرارهای ملاقاتتان بیشتر برای خوش‌گذرانی و گذراندن وقت است تا اینکه یک قرار واقعی باشد:

    وقتی باکسی قرار ملاقات واقعی می‌گذارید مکالماتتان یک‌روند رمانتیک دارد و یک ارتباط عاطفی شکل می‌گیرد. درحالی‌که قراری که صرفاً برای خوش‌گذرانی باشد بیشتر درباره صحبت پیرامون مسائل جنسی و گفت‌وگوهای منحرف‌کننده از رابطه است.

    ۶-مستقیم به شما می‌گوید رابطه نمی‌خواهد:

    وقتی کسی به شما می‌گوید رابطه جدی نمی‌خواهد حرفش را باور کنید حتی اگر همه کارهایش نشان‌دهنده این باشد که از شما خوشش می‌آید و دوستتان دارد.

    اگر به شما می‌گوید رابطه جدی نمی‌خواهد اهمیتی به رفتارها و اعمالش ندهید و حرفش را باور کنید. او صادقانه به شما می‌گوید که نمی‌تواند به شما متعهد باشد و اگر شما با دانستن این موضع به‌صرف کردن احساسات با این مرد ادامه دهید مقصر خودتان هستید.

    او ممکن است صرفاً به دنبال یک لذت زودگذر باشد یعنی همان کاری که مردان هوس باز انجام می‌دهند.

    در این مقاله درباره مردان هوس باز و نشانه‌ها و ویژگی‌های آن صحبت کردیم تا در روابطی که هستید بتوانید سریع این مردان را شناسایی کنید .

    اگر شما نیز احساس می‌کنید برای بالا بردن هوش عاطفی خود نیاز به پشتیبانی تخصصی دارید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت‌نام کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا