جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » مهارت های جذب عشق » جذب دیگران با زبان بدن |۷ روش کیلیدی برای جذب دیگران!

جذب دیگران با زبان بدن |۷ روش کیلیدی برای جذب دیگران!

 زبان بدن نقش موثری را در جذب شدن دیگران  به یک شخص ایفا می کند. جذابیت تنها به ظاهر افراد و فرم لباس پوشیدن آنان بستگی ندارد. بخش عظیمی از تفکر درباره این موضوع به این معنی است؛ که فرد از طریق زبان بدن دیگران را جذب وارتباط برقرار می‌کند،در این مقاله به‌ شما چگونگی جذب کردن دیگران با استقاده از زبان بدن را اموزش خواهیم داد.

البته منظور واحد در اینجا بدان معنا نیست که می‌توانید همه چیز را در مورد فردی دیگر درست به صورتی که آن‌ها انجام می‌دهند، شکل دهید. باید توجه داشته باشید؛ که زبان بدن باز و زبان بدن دوستانه تفاوت زیادی را در شرایط راحتی ایجاد می‌کند. که باعث می‌شود تا یک نفر را بهتر بشناسیم. مثلا اگر ارزش ‌های مشابهی را با هم تقسیم کنیم؛ بهتر می توانیم درجذب دیگران با زبان بدن بدون وجود تلاش مضاعف عمل کنیم.

جذب دیگران با قدرت زبان بدن، به طرز استفاده از آن وابسته است. بنابراین باید سعی کنید؛ از چیزی که زبان بدن تان ارائه می دهد، آگاه باشید. اگر شما به عنوان یک فرد خجالتی که اولین غریزه‌اش چک کردن تلفن در گوشه ای از جمع است، تا به نوعی از اجتماعی شدن با دیگران اجتناب کند؛ باید یاد بگیرید که زبان بدن تان کلید کمک به دیگران برای شناختن شماست. چه در یک قرار ملاقات، چه در یک مصاحبه شغلی، و یا حتی در یک رویداد خاص.

خبر خوب این است که زبان بدن باز می‌تواند به طور قطع یاد گرفته شده و یا بهبود یابد. به همین دلیل است که فرد درک می‌کند چه کار باید بکند؛ و تمرینات مربوط به آن را انجام دهد. بنابراین اگر به دنبال حقه‌ های زبان بدن هستید تا یاد بگیرید بیش از پیش دیگران را جذب خود کنید ؛ بنابراین اگر به دنبال حقه‌ های زبان بدن هستید تا یاد بگیرید که بیش از پیش جذاب باشید؛ در اینجا چند نکته وجود دارد که قطعا به شما در  این مسیر کمک خواهد نمود.

حتما بخوانید
چگونه با شکست عشقی کنار بیاییم؟

۱- لبخند زدن در زبان بدن خود برای جذب دیگران را فراموش نکنیدجذب دیگران با زبان بدن.

لبخند زدن در زبان بدن گاهی اوقات بهترین بازخورد ها را به شما ارائه می دهد. البته لبخند زدن همیشگی به نظر جالب نیست. باید برای این موضوع صبر کنید؛ تا زمانی که برای ثبت چهره فرد دیگر وقت داشته باشید. و سپس لبخند بزنید. در این حالت اینگونه به نظر می رسد؛ که لبخند شما بطور مستقیم به فرد مقابل اشاره می کند. و چه کسی دوست ندارد که این انرژی مثبت را دریافت کند؟ پس لبخند زدن، این زبان بدن شگفت انگیز را برای جذب دیگران  در شرایط لازم در نظر داشته باشید.

۲- تماس چشمی برقرار کنید، اما این کار را برای جذب دیگران بیش از حد انجام ندهید.

همه می دانند که ارتباط چشمی خوب، کلید یک تعامل اجتماعی مثبت است. اما مطالعات نشان داده‌اند که این ارتباط ممکن است کمی افراطی باشد. با توجه به تحقیقی که در ژورنال علم روانشناسی منتشر شد، در حالی که میزان مشخصی از ارتباط چشمی خوب خواهد بود اما با این حال، این زبان بدن تاثیر منفی زیادی می‌تواند در جذب دیگران داشته باشد. نگاه کردن به مرکز صورت مردم واقعا یک نکته بسیار مفید برای زبان بدن است. این زبان بدن بهتر می تواند در جذب دیگران  نقش ایفا کند.

۳- مایل شدن به سمت فرد متکلم برای جذب دیگران با زبان بدن

لیل لوندز نویسنده کتاب چگونه با مردم صحبت کنیم؛ توصیه کرده است که آنچه را که او “محور” می‌نامد انجام دهیم. که این موضوع اساسا شامل چرخش به سمت فردی می‌شود؛ که توجه کامل خود را به وی اعلام می داریم. همین نویسنده اظهار می کند که خاص بودن رفتار و شخصیت یک فرد از همین حرکت متبلور خواهد شد. پس برای نشان دادن توجه خود به سخنان فرد مقابل و جذب دیگران با زبان بدن، سعی کنید که به سمت او مایل شوید.

حتما بخوانید
چگونه مخ پسر بزنیم ؟ چطور مخ پسر مورد علاقه خود را بزنیم؟

۴- از نشان دادن بیقراری خود در زبان بدن اجتناب کنیدجذب دیگران با زبان بدن.

این موضوع یک نکته شخصی است؛ که از تجربه ی ملاقات با افراد در رویداد‌های مختلف و عملکرد های کاری حاصل می ‌شود. اگر فرد به طور مداوم در حین مکالمه حرکت کند، طرف مقابل احساس می‌کند که او واقعا عصبی است (که ممکن است شخص مقابل هم مضطرب شود)، یا اینکه واقعا می‌خواهد بحث را به اتمام برساند.

برخورداری از این تسلط بر زبان بدن واقعا آسان نیست. بنابراین اگر می‌دانید که تمایل دارید یک متخصص در رفتار و استفاده از زبان بدن برای جذب دیگران باشید؛ سعی کنید دفعه بعد که با افراد مختلف ملاقات می‌کنید، تسلط شخصی تان را بر خود حفظ کنید.

۵- برای جذب دیگران با زبان بدن به حالت قرارگیری پاها و دستان خود دقت داشته باشید.

در هنگام صحبت کردن در یک جلسه کاری به عنوان مثال باید از زبان بدن باز استفاده کنید. دست به سینه بودن می‌تواند شما را در حالت دفاعی قرار دهد. این مسئله باعث می شود که دیگران از نزدیک شدن به شما اجتناب کنند که یک نکته ی منفی در جذب دیگران با اسفاده از زبان بدن است . بنابراین آزاد گذاشتن دست ها و متمایل بودن پاها در هنگام نشستن یک صمیمیت عادی تلقی خواهد شد.

این موضوع حتی خارج از روابط کاری نیز صادق است. بنابراین باید سعی کنید که از شکل گیری یک حالت تدافعی در بدن ( حتی بطور ناخودآگاه ) پیشگیری کرده؛ و همواره از زبان بدن بازبرای جذب دیگران و اطرافیان خود استفاده کنید.

حتما بخوانید
چگونه بفهمید چه زمانی بگید «دوستت دارم»

۶- میمیک صورت خود و شخص مقابل را در جذب دیگران در نظر بگیرید.

مطالعه‌ای که در روانشناسی اجتماعی بولتن به نمایش درآمد؛ اظهار داشت که به سادگی با فردی که صحبت می‌کنیم، به واسطه میمیک صورت جذابیت ظاهری‌مان افزایش یا کاهش داده می شود. پس سعی کنید با کسی صحبت کنید؛ که واقعا به آن علاقه دارید. بنابراین باید به زبان بدن او توجه کنید و با ژست مشابهی پاسخ دهید.

۷- برای جذب دیگران طوری رفتار کنید که انگار جالب‌ترین فرد در کنارتان هستند.

این عنوان یک نکته مهم دیگر در جذب دیگران با زبان بدن  است که از سال‌ها صحبت کردن با مردم و مشاهده دیگران در موقعیت‌ های اجتماعی به دست می آید. اگر با فردی صحبت می‌کنید که دوست دارید با او هم کلام شوید؛ باید طوری رفتار کنید که او را متوجه جالب بودن خود بکنید. به همین سبب این دست افراد فورا نسبت به تعامل با شما احساس خوبی خواهند داشت و جذب شما میشوند؛ و احتمالا می‌خواهند وقت خود را در کنارتان سپری کنند.

این به این معنی است که تماس چشمی خوبی را با آنان حفظ کنید و توجه به کلام آن ها را هدف قرار دهید. در نهایت می توانید مطمئن باشیدبا استفاده از زبان بدن دیگران را جذب و  تعامل مناسبی را برقرار کرده اید.

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “جذب دیگران با زبان بدن |۷ روش کیلیدی برای جذب دیگران!” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

پیمایش به بالا