جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بازگشت به رابطه پس از جدایی (11 روش برای برگرداندن عشق سابق)

بازگشت به رابطه پس از جدایی

بازگشت به رابطه پس از جدایی خیلی کار ساده ایه و راحت، تجربه ای شیرین که اگه کارایی که میگم رو انجام بدی، موفق خواهی شد. پس اگه بخوای از روش های سنتی یا روش هایی که مناسب تو نیستنداستفاده کنی، نتیجش این میشه که اون دختر رو به طور کل از دست میدی!

این 11 روش رو داشته باش و پست رو سیو کن که خدایی نکرده، نیازت میشه!

1- از روش دوری و دوستی، برای کسی که به تو علاقه ای نداره و جذابیتی نداری برای بازگشت به رابطه پس از جداییاستفاده نکن.

دلیل اصلیش اینه که کسی که به تو حسی نداره یا کششی نیست بینتون، چرا باید دلش برات تنگ بشه؟ اون حتی امیدواره که دیگه با تو حرف هم نزنه! بجاش، احتمالا حتی دیگه براش ارزشی نداری و بقول معروف، از دل برود هرآنکه از دیده برفت! حتی گاهی اوقات حس میکنه که از دستت راحت شده و آماده میشه که از این به بعد بدون اینکه به تو بگه، بره بیرون، پسرایی که بیشتر مرد هستند رو ملاقات کنه و با اونها آشنا بشه.

در این مدتی که تو نیستی و دوباره عمل جذب رو انجام نمیدی، ممکنه اون دختر وقتی میره با بقیه پسرها بیرون، اجازه بده اونها بهش نزدیک بشن و حتی برای خراب کردن پلهای پشت سرش درمورد تو، با اونها رابطه جنسی برقرارکنه!  وقتی به مدت طولانی با دختر ارتباط برقرار نمیکنی ( منظورم از طولانی از 1 ماه تا 3 ماه یا بیشتره) کافیه فقط یکم دختر داستان ما، جذابیت ظاهری داشته باشه که میبینید چقدر پسرها، اون دختر رو به رگبار توجه می بندن و دختر اصلا شما رو یادش میره! اینطوری، احتمالا شماره‌ی شما رو پاک کرده یا شمارو آنفالو کرده یا لیست سیاه قرار داده شما رو. پس نتیجه این میشه که اگر این کار رو انجام بدید، یعنی بخواید دوری و دوستی انتخاب کنید، کلاً باید دور شخص مقابل رو خط بکشید.

اصلا بیاید تصور کنیم که دختر بعد از 2-3 ماه، هنوز هم شما رو دوست داشته باشه، مثلا طی رابطتون، شما شعر های خوبی براش گفته بودید و اون لذت برده از این شعرها. معتاد شنیدن صدای دورگه‌ی شما بوده، وقتی که طرف رو اینطور رها میکنید، بهش حس بدی میده! اینکه پس خورده شده! براتون اهمیتی نداره! دیگه بهش علاقه ای ندارید! اینهایی که گفتم، نیت شما نیست! بلکه شما فقط یکم ناشی هستید. یکم نابلد هستید و دختر رو به امان خدا رها کردید. دختر حس میکنه بهش توهین شده و جذاب نیست که شما بعد 2-3 ماه، نکردید یه سراغی بگیرید.

نتیجش این میشه که برای اینکه اون اعتماد بنفس رو بدست بیاره، حاضره به احساسش خیانت کنه! حاضره حتی با وجود بی میلی بره با مرد دیگه ای رابطه جنسی برقرار کنه که یک توجه حسابی از اون مرد بگیره که اعتماد بنفسش دوباره بیاد بالا. اینقدر هم بدبین نباشیم، شاید خودش رو مجبور کنه بره توی رابطه ای، واقعا عاشق بشه و بدون تو هم خوشحال بشه جای اینکه بخواد تنها بمونه و یک  حصاری دور قلبش کشیده باشه!

واسه همینه میگم استفاده از عمل جذب مجدد، بهترین روشه! جذبی که توش، 6 ویژگی رعایت شده باشه!

وقتی با کسی که رابطتون قطع شده، مجدد صحبت میکنی و دوباره جذبش میکنی، انگار که درهای قلبش که داشت به سمت تو بسته میشد، دوباره باز میشن و اگه بخواد فراموشت کنه، بدتره قضیه!

وقتی اینکار رو میکنی، وقتی رهاش نمیکنی، شاید اون هم بخاطر اون حسی که هنوز داره، بخواد برگرده توی رابطه! باید شانستو امتحان کنی و شاید اون هم خواست به رابطتون یک شانسی بده. اینطوری خیلی بهتره تا اینکه بخوای توی خیابونا تنها قدم بزنی، گریه کنی و خودتو لعن و نفرین کنی!

2- اینو بدون که اگه خواستی دختری رو دوباره جذب کنی، در حقیقت آویزون یا تو کف نیستی!

بعضی از پسرا فکر میکنن که اگه باز برن به سمت دختره، انگار تو کفن و غرورشون خدشه دار میشه! نه! تا مادامی که درست اینکار رو انجام بدی، این اتفاق برات نمیوفته! بزارید براتون یه سری مثال بزنم تا فرقش رو بفهمید!

آویزون: ارسال پیام های بلند بالا حاوی متونی که عذرخواهیه، سعی در متقاعد کردن طرف مقابل و توصیف عشق بی نهایتی که هنوز بهش داری

جذاب: پیامش بده تا ببینه، بعد با اعتماد بنفس زنگش بزن و یه ذره از قابلیت های زبانی استفاده کن که گاردش بیوفته و صحبت رو جوری پیش ببر که بخواد تورو شخصاً ببینه. در کلاس قدرت بحث، اینهارو کامل توضیح دادم! بعد هم قراری که باهاش میزاری، صرفاً یعنی دوستانه هست. خب این خیلی فرقه با کسی که دائم زنگ میزنه و ناامیدانه و عاجزانه میخواد که دختر باهاش قراری بزاره!

آویزون: خیلی مودب و گوگولی باشی همیشه، حتی وقتی اون داره بهت توهین میکنه یا کارهایی میکنه که دخترای خیابونی میکنن!

جذاب: اگه چیز بدی گفت بخندی و خیلی جنتلمنانه اون رو بشونی سر جاش. اینطوری بهش نشون میدی هرچند تو میخوای که اون برگرده، ولی اجازه نمیدی باهات بدرفتاری بکنه! بجاش تو جرات این رو داری که خط قرمز هات رو، حتی وقتی که دوستش داری، نگه داری.

آویزون: بدون هیچ امیدی بیوفتی دنبالش و التماس و اصرار کنی که شانس دوباره ای بهت بده زمانی که کل زندگیتو ول کردی، تموم ارزش هایی که داری رو زیر پا گذاشتی و عذرخواهی میکنی تا اون دختر، برگرده!

جذاب: تمرکز روی اهدافت و پرداختن به چیزایی که توی زندگیت بهشون علاقه داری، لذت بردن از اونها حتی وقتی که دختر پیشت نیست؛ در عینی که داری اون رو مداوم دوباره جذب میکنی.

آویزون: جوری رفتار کنی که انگار اون باید تصمیم بگیره که رابطه دوباره باید از اول شکل بگیره یا نه! شانس دوباره ای قراره بهت داده بشه یا نه!

جذاب: باهاش محترمانه و با احساس صحبت کنی تا حس کنه محترم هست، در عین اینکه داری اون رو به چالش میکشی و اون مجبور میشه به چالش های تو پاسخ بده و به تو غلبه کنه ( یجورایی حالت کل کل). اینطوری کنترل خیلی بیشتری در روند بازگشت به رابطه پس از جدایی داری و یجورایی تو داری بهش فرصت این رو میدی که برگرده!

خب همونطور که توی مثال ها دیدی، روند بازگشت به رابطه پس از جدایی ، همیشه به معنی آویزون بودن نیست! اگر جوری رفتار کنی که جذاب باشه، به روش اعتماد بنفس باشه و به حرفای من گوش کنی!  پس این افکار مسمومی که ” حالا اگه زنگش زدم چه فکری میکنه، نکنه، بکنه، خدایی نکرده، ایشالا” و این چیزهارو کلاً بریز دور!  فقط سعی کن دوباره جذبش کنی و برگش گردونی! تو میتونی!!!!!!

3- میتونی ذهنیت و تصمیم زن رو تغییر بدی، اگر احساسش رو تغییر بدی!

کاری که پسرا انجام میدن اینه که میرن دلیل برای زن میارن! مثلا میرن دلیل میارن که چقدر شخص خوبی هستند و چقدر در ادامه میتونن کارای هیجان انگیزی انجام بدن. اگه دختر برگرده توی رابطه چقدر قراره خوش بگذره!!!! شاید بعضی اوقات جواب بده ولی در کل اینطوریه که مثلا انتظار داری که با گفتن این حرف ها، زن یهو منقلب بشه و دوباره جذب بشه؟ نخیر! بیشتر حس میکنه که چه ش خص خودخواهیه پسر که فقط به فکر خودشه  و سعی نمیکنه کاری کنه که زن جذب بشه! از نظر زن، این یک رابطه یک طرفس و فقط مرد به زن علاقه داره و جذب شده! پس یعنی زن کلاً نسبت به مرد سرد شده. این دلیل ها برای زنها جذاب نیست و دلیلیه که زنها، مرتب این نوع بازگشت به رابطه پس از جدایی رو قبول ندارن!

بهترین روش برای عوض کردن ذهنش، عوض کردن حالشه که میشه همون صحبت باهاش و مرتب و مداوم جذب کردن دوباره ی اون تا دوباره احساسش به مرد گُر بگیره. این کار با صحبت و بروز 6 ویژگی جذب انجام میشه! صحبت های سبک، احساس مردانه، کاریزما و اعتماد بنفسه!

وقتی احساس زن به مرد عوض بشه، تفکرش هم عوض میشه، ذهنیت و رفتار و اعمالش هم عوض میشه! حاضر میشه دوباره به مرد پیام بده، حاضر میشه تلفنی با مرد صحبت کنه، حضوری مرد رو ببینه، بغلش کنه و …..

4- قرار نیست باهات زود صمیمی بشه، تسلیم نشو!

اینها دلیل هاییه که زنها، سریع به آغوش شما برنمیگردن!

1- دختر نمیخواد اینطور قضیه به نظر بیاد که انگار قهر کرده و خودش رو لوس کرده. اینطوری مثلا مرد فکر کنه که تقصیری نداره و غرایض زنانه‌ش باعث شده که قهر کنه. پس سریعاً برنمیگرده سمت مرد. میخواد به مرد بفهمونه که کاری که کرده اشتباهه!

2- میخواد مرد رو تنبیه کنه، بوسیله منتظر گذاشتن مرد یا وادار کردن اون به تلاش بیشتر

3- میترسه که مرد بخواد اون رو اذیت کنه، یجورایی حالت انتقام. پس سریعاً برنمیگرده تو بغل مرد

4- دختر میخواد ببینه که طرفش، چقدر قویه، چقدر اعتماد بنفس داره و آیا تسلیم میشه یا نه! آیا واقعاً اونقدری که وانمود میکنه قوی هست یا نه!

5- دختر میخواد ببینه احساسش به مرد چجوریه! آیا اون اشتباهاتی که باعث شد زن سرد بشه، باز هم انجام میشه یا کلاً مرد متوجه اشتباهش شد و دیگه قرار نیست انجامشون بده!

اینها دلایلی هست که مرد باید اعتماد بنفس و امیدشو حفظ کنه

شاید جذب دختر مورد علاقه‌ی شما، 24 ساعت، چند روز یا چند هفته طول بکشه ولی چیزی که مهمه اینه که مطمئن باشی و امیدت رو از دست ندی! مهم نیست زن چطور رفتار میکنه! سست و متزلزل نشو یا فکر نکن که این کار خیلی سخته و نا ممکنه یا مثلا امکان نداره ذهنیتشو تغییر بده

این دلیل هایی که من به شما میدم، چیزهاییه که واقعیت داره! زن باید مرد رو ارزیابی کنه، باید حس خودش رو ببینه در چه حالیه، در چه سطحیه!

5- زن براش مهم نیست که مرد این رابطه رو میخواد تا زمانی که کاری کنی اون اول رابطه رو بخواد!

خیلی از پسرا میرن به زن اصرار میکنن که زن برگرده به رابطه در حالی که مرد این رو نمیخواد! مثلا مرد 100% مطمئنه که این رابطه رو میخواد ولی زن تنها 20% مطمئنه که این رابطه رو میخواد. رابطه اونقدری که برای مرد جذابه، برای زن جذاب نیست هنوز! از طرفی دختر دوست نداره به داشتن یک رابطه اجبار بشه! اینطوری اصلا حالت تدافعی میگیره و بد قلق بازی در میاره. چون اون پیرو حرف های شما نیست! پیرو احساسیه که خودش داره. منطقیه که خودش داره! دوست داره خودش خودش رو راضی کنه به برگشت! نه کسی که رهاش کرده!

اصلا ذهنیت مرد به زن این میشه که چقدر مرد، خودخواهه! فقط میخواد که دختر برگرده، اصلا تلاشی نمیکنه که احساس زن رو تغییر بده. اصلا کاری نمیکنه که احساساتشون مشترک بشه باهم یا حتی نزدیک به مشترک. مرد فکر میکنه اینکارا درسته ولی زن اینطور فکر نمیکنه. این چیز ها برای زن جذاب نیست! اگر هم با این روش، بازهم زن برگرده، احتمال اینکه دوباره قطع رابطه کنند، زیاده! چون مرد نمیدونه چطور زن رو خوشحال کنه یا چطور کاری کنه که زن جذب بشه و بی اعتماد بنفس میشه!

این بهترین دلیلی بود که میتونستم بگم که باید زن رو دوباره جذب کنید. باهاش صحبت کنید، کاری کنید که دوباره احترام به رابطتون برگرده و جذب شما بشه و دوباره در دام عشق شما بیوفته. نه اینکه مثل یک نوار کاست دائم بگید برگرد توی رابطه! اجازه بدید اینطوری، زن برگرده توی رابطه. بخواد برگرده توی رابطه بدون اینکه شما چیزی بهش بگید. اینطوری وقتی خودش علاقه مند بشه که برگرده، به طور اتوماتیک عاشق شما میشه یا حتی با احساسات جدیدی درمورد شما رو به رو میشه و براش لذت بخشه که یک مرد میتونه احساسات از بین رفته زن رو دوباره بسازه!

6- حواستون باشه که از روش هایی که بدش میاد استفاده نکنید.

در یک کلام، مثلا اگه دلیلش برای قطع رابطه با شما این بوده که هزاربار تاحالا قول دادید ولی باز هم همون آش و همون کاسه بوده، باز هم نرید بهش قول بدید که عوض میشید. یا از طرفی اگر دختر کسی رو میخواد که دائم تو کف بازی در نیاره، اینطور نباشه که دوباره برید کلی قربون صدقه برید. بجاش یکمی با دختر بازی بازی کنید، اون رو با چالش رو به رو کنید. پس طبیعتاً انجام دادن کارهایی که بدش میاد، باعث سردی بیشتر اون میشه! پس برای جذب مجدد و موفق یک زن، باید دلیل اصلی که با شما تموم کرده رو بفهمید. آیا به اندازه کافی مرد نبودید؟ آیا مثل خواهر و بردار یا دو تا رفیق شده بودید؟

وقتی که دلیل اصلی رو بفهمید و سعی کنید اون رو اصلاح کنید، اتفاقی که میوفته اینه که حس میکنه یکی درکش کرد، دردش رو فهمید و قرار نیست دوباره با اون اشتباهات رو به رو بشه. اینطوری دوباره به رابطه با شما بر میگرده!

7- اگر میخواد یک هفته بهش فرصت بدید ولی بیشتر نه!

یک هفته زمان خوبیه تا همه چیز آروم بشه و غبار مشکلات شما روی زمین بشینه و زن، یکم احساس دلتنگی بکنه. یک هفته حتی بیانگر اینه که شما تو کف نیستید ولی از یک هفته بیشتر صبر کردن، کلاً ضرره. چون دقیقا اون چیزی که انتظار دارید، برعکسش اتفاق میوفته. اون دیگه دلش تنگ نمیشه!!!!

اگر یک زن، 1 هفته بیشتر منتظر بمونه، کارهایی که انجام میده اینهاست:

1- فکر کردن به کارهای سطح پایین شما. مثلا اینکه اینقدر بی اعتماد بنفس و بی عرضه بودید. اینقدر توکف بازی و دختر ندیده بازی در آوردید. چیزهایی که اون زن بدش میاد رو کامل انجام دادید. عصبانی شدید، داد و هوار کردید، کینه دوزی و کینه توزی کردید. به این چیزها فکر میکنه؛ بجای اینکه بیاد به عزم راسخ شما برای پیشرفت یا محبت شما یا توانایی شما در ارتباط اجتماعی فکر کنه!

2- تمام حسی که هنوز از مرد داشت، کاملاً تموم شد!

3- بدون اینکه بخواد از شما اجازه ای بگیره، با بقیه پسرها میره بیرون و با اونها قرار میزاره!

4- جذب مردهایی میشه که ناخودآگاه عمل جذب رو بلدن انجام بدن!

اینها دلیل هاییه که شما نباید بیشتر از 1 هفته، زن رو منتظر بزارید. مثلا فکر کنید 1 ماه صبر کنید تا دلش تنگ بشه و بخواد برگرده.  در بیشتر مواقع این روش جواب نمیده!

نکته: دوری و دوستی برای زنانی که از طرف مرد طرد شدن، جواب میده چون زن، عمیقاً مرد رو دوست داشته و دلش تنگ میشه ولی جالبه بدونید حالت دیگه ای وجود داره، اونم اینکه اگر توی همین شرایط، زن بر نگرده، به مرد این حس رو میده که انگار مرد، طرد شده!  پس وقتی مردی، بیشتر از 1 هفته از زنی که اون رو رها کرده فاصله میگیره، در حقیقت به زن احساس بدی دست نمیده. چون زن بوده که مرد رو رها کرده و علاقه ای دیگه به اون مرد نداره!

8- پیشنهادش برای دوستی رو رد نکن

کاری که بعضی از زن ها انجام میدن، اینه که به مرد پیشنهاد میدن بجای رابطه عاطفی، رابطه دوستی داشته باشن. ولی مرد ها این رو رد میکنن. این شانس بزرگ رو رد میکنن.

مثلا زن به مرد میگه که بیا باهم دوست باشیم. مرد جواب میده که نه! من نمیتونم دوست تو باشم. میخوام بیشتر از یک دوست باشم. نمیتونم بعنوان یک دوست به تو نگاه کنم. این واسه من زجر آوره و یا میگن، بهتره یا کامل رابطه داشته باشیم یا هیچی، کلاً بیخیال بشیم.

کاری که مرد کرد این بود که شانس دیدار مجدد رو به راحتی از خودش گرفت. دیدارهایی که میتونست زن رو به راحتی جذب کنه ولی بجاش، قضیه رو مثل شیر و خط کرد و یا همه چیز یا هیچ چیز شد. به بیانی دیگه، مثل ” به من بیچاره رحم کن” شد. پیشنهاد رابطه یچیزی توی مایه های ” باشه، بیا پیام بدیم بهم دیگه، تلفن زدن هم اشکالی نداره، قرار ملاقات هم مشکلی نداره اگه خوش بگذره” .

من نمیدونم چرا چنین فرصت استثنایی رو مرد باید رد کنه! چرا باید دنبال بهونه بگرده و دلیل بیاره که این فرصت رو رد کنه! برای شما هم بی معنیه! نه؟

پس پیشنهاد دوستی از طرف کسی که شما رو رها کرده، خیلی پیشنهاد خوبیه. چون به راحتی میتونید باهاش صحبت کنید و بازگشت به رابطه پس از جدایی رو اوکی کنید، بدون اینکه توکف بازی در آورده باشید یا دختر حس کنه آویزون هستید! به راحتی میتونید از تمام توانایی هاتون توی این فرصت استفاده کنید و اون رو دائماً جذب کنید. این جذب باید با 6 روش اصلی انجام بشه! هرچقدر بیشتر این 6 روش رو درون مکالمه و طی دیدار های اون با شما ببینه، بیشتر جذب میشه و بیشتر دلش تنگ میشه برای شما و بیشتر دلش میخواد که به رابطه با شما برگرده! اینطوری بیشتر دلش میخواد که با مرد، بیشتر از یک دوست باشه و اینجاس که شما عمل بازگشت به رابطه پس از جدایی رو با موفقیت انجام دادید

9- نشانه هایی که دختر به شما میده رو نادیده نگیرید

بعضی از پسرها، نشانه هایی میگیرن از تمایل دختر برای برگشت ولی اون هارو اشتباه معنی میکنن. بخاطر آموزش غلط، میگن اگه میخواست برگرده، اینکارو میکرد، اون کارو میکرد و یه سری بهونه های اشتباه مثل این. در حالی که تقریبا تمامی زنان، به مرد نشونه های قوی نمیدن برای برگشت به رابطه! اینطوری فرق بین پسر با اعتماد بنفس و ضعیف مشخص میشه!

یکسری از دلیل هایی که زن به شما نشونه های قوی نمیده اینهاس:

1- دوست نداره خیلی علاقه ش به بازگشت به رابطه پس از جدایی رو علنی کنه. شاید پسر نخوادش و دختر پس بخوره

2- نمیخواد جوری برگرده که انگار ریسک کرده. یعنی جوری که اصلا مرد اون اشتباهاتی که باعث جدایی شده رو اصلاح کرده یا نه؟

3- آیا به اندازه کافی مرد هست؟ اعتماد بنفس داره که چیزی که میخواد رو بدست بیاره؟ ( اینجا منظورم دختره)  هرچند سیگنال قویی از دختر به پسر ارسال نشده!

4- بازی بازی میکنه تا ببینه اگه یه ذره علاقه نشون داد، پسر چقدر تمایل به برگشت داره؟ کمتر یا بیشتر؟

5- اگر پسر اونقدر جربزه و توانایی و جرات این رو نداره که قدمی برداره و بیاد جلو، بیشتر تلاش کنه، پس به اندازه کافی برای زن، مرد نیست! یا به بیانی، اونقدر به زن علاقه ای نداره!

6- میخواد شرایط رو سخت کنه واسه پسر. اینطوری که جوری خودش رو میگیره که پسر هیچ راهی نداره. حتی ممکنه بی ادبی کنه!!!

پس، برای اقدام زیاد کشش ندید اگر نشونه های قوی از زن می بینید. مرد باشید و برای چیزی که میخواید، تلاش کنید

10-  فقط احساس قدرت و استقلال از خودتون بروز بدید!

بعضی پسر ها، فکر میکنن اگه احساس ضعف نشون ندن، به زن بر  میخوره. مثلا باید بدون زن بدبخت باشن و خوشی دنیا ازشون گرفته بشه. نباید خوشحال باشن یا روتین زندگیشون سر جاش باشه …. حتی فکر میکنن تا مدت زیادی باید درگیر همین رابطه باشن و دیدن دختر، حتی در خیابون هم براشون قدغنه!

خب در بیشتر مواقع، تاثیری که روی زن داره اینه که وقتی میبینه مرد اینقدر قدرتمند و واقعی داره به زندگیش ادامه میده، نمیتونه دست از فکر کردنش بهش برداره. چون دقیقاً این مرد، همون مردیه که اون مدنظرشه و میخواد که بهش احترام بزاره!!!

زن تحت تاثیر قرار میگیره وقتی توانایی های مرد رو میبینه؛ میبینه که چقدر با اعتماد بنفس، خوشحال و رو به جلو داره زندگی میکنه بدون اینکه فکر کنه آیا زن مورد علاقه ش، در زندگیش هست یا نه! وقتی این چیزهارو ببینه احساس کششی به اون مرد پیدا میکنه و حس خوبی بهش دست میده و به این فکر میوفته که یک شانس دوباره به مرد بده!

نکته جالب: جالبه بدونید که اگر زن به مردی که بدون اون زن هم خوشحاله جذب بشه، شاید بره و اعتراف کنه. با زبون بی زبونی بگه بهش که داره خوشیاشو از نزدیک می بینه! حالا اتفاقی که میوفته اینه که بیشتر زن ها در این شرایط جوری رفتار میکنن که انگار بهشون برخورده،

بهشون توهین شده و وقتی به پسر میگن، جواب میده ” نه من خوشحال نیستم. این چیزیه که تو نمیفهمی. من فقط دارم تلاش میکنم که خودمو سر و سامان بدم. من بدون تو دارم روانی میشم” اینجاس که زن میفهمه همچنان روی مرد تسلط داره و اون مرد فقط داره نقش بازی میکنه و اون حس کشش و احترامی که براش داشت قائل میشد، نباید بشه! پس، وحشت نکنید که میاد بهتون تهمت میزنه یا ناراحتی میکنه، اون هم بخاطر اینکه خوشحال بودید یا خودتونو نباختید و زندگیتون رو بدون اون بُردید جلو! زنها به قدرت مردها جذب میشن نه به نقاط ضعف اونها

11- به پیام دادن بسنده نکن!

پیام دادن و نوشتن اوکیه، اینطور که سر بحث رو باز کنی و بری جلو! ولی اگر پسری بخواد بحث رو با زنی که رهاش کرده اینطوری پیش ببره، یا بخواد با پیام دادن دختر رو جذب کنه ، خیلی سخت و طاقت فرسا و پر از استرس میشه واسه دختر و بیشتر اوقات، این سری از پیام ها، به سوتفاهم منجر میشه، چون دقیقا منظور پسر به دختر نمیرسه. این همه تلاش نهایتاً باعث مییشه بجای اینکه اوضاع رو بهتر کنه، بدتر کنه.

مثلا ممکنه بخاطر اینکه مجبوره اینهمه پیام رو جواب بده، خسته بشه و عصبانی میشه. جواب نده یا سرد جواب بده یا حتی در ادامه، بخواد توهین کنه به پسر! با این روش، پسر هم سرد میشه یا کلاً بیخیال میشه. اگه مرد قصد داره زنش رو برگردونه، 4تا پیان دادن واسه اول کار بد نیست ولی باید به سمت تماس برید. چه صوتی چه تصویری، جای اینکه فقط بخواید پیام بدید! وقتی تماس میگیرید خیلی راحت تر میتونید اعتماد بنفس، احساس مردانه یا شوخ طبعی خودتون رو به نمایش بزارید و شانس رابطه مجدد رو اینطوری، بالا تر ببرید. در این لحظه، زن هم بیشتر جذب شما میشه و حتی دلش میخواد شما رو به صورت حضوری ببینه!!!

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “بازگشت به رابطه پس از جدایی (11 روش برای برگرداندن عشق سابق)” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

پیمایش به بالا