چگونه مردی جذاب و دیدنی باشم

چگونه مردی جذاب و دیدنی باشم
  •  چگونه مردی جذاب و دیدنی باشم

    مردان بیشتر از هر چیزی دوست دارند جذاب و دیدنی باشند. اما چگونه می توان به این ویژگی ها دست یافت؟ در این مقاله، به بررسی چند راهکار برای تبدیل شدن به یک مرد جذاب و دیدنی خواهیم پرداخت.

    ۱. استفاده از لباس های مناسب

    لباس های مناسب و متناسب با شخصیت و شیوه زندگی شما، می توانند تأثیر بسزایی در جذب نظر دیگران داشته باشند. بهتر است از لباس های مردانه با دوام و شیک استفاده کنید که به شما جلوه ای خاص و منحصر به فرد ببخشند.

    ۲. برقراری ارتباط با دیگران

    مردان جذاب و دیدنی، با دیگران ارتباطات خوبی برقرار می کنند و از طرفداران بسیاری برخوردارند. برای رسیدن به این هدف، بهتر است با دیگران ارتباطات خوبی برقرار کنید و به آنها احترام بگذارید. همچنین، به جای اینکه از دیگران تعریف کنید، به موضوعات مشترک و جذابی که با دیگران به اشتراک می گذارید، اشاره کنید.

    ۳. بدنی سالم و فرم

    یک بدن سالم و فرم، از ویژگی های مهم مردان جذاب و دیدنی است. برای داشتن یک بدن سالم و فرم، بهتر است روزانه ورزش کنید و از سبک زندگی سالم پیروی کنید. همچنین، برای داشتن یک بدن فرم، بهتر است از غذاهای سالم و با ارزش غذایی بالا استفاده کنید.

    ۴. داشتن یک شخصیت جذاب

    داشتن یک شخصیت جذاب و متفاوت، از ویژگی های مردان جذاب و دیدنی است. برای داشتن یک شخصیت جذاب، بهتر است از خودباوری و اعتماد به نفس برخوردار باشید و از شیوه زندگی خود لذت ببرید. همچنین، از شیوه برخورد خاص و منحصر به فرد با دیگران استفاده کنید و همیشه با احترام به دیگران برخورد کنید.

    ۵. داشتن هدف و آرمان

    داشتن هدف و آرمان، از ویژگی های مهم مردان جذاب و دیدنی است. برای داشتن هدف و آرمان، بهتر است از زندگی خود لذت ببرید و به دنبال چیزی بگردید که شما را شاد و راضی کند. همچنین، برای رسیدن به هدف خود، بهتر است با پشتکار و انگیزه بیشتری، به کار خود پایبند باشید.

    در نهایت، برای تبدیل شدن به یک مرد جذاب و دیدنی، باید به خودتان اعتماد کنید و از زندگی خود لذت ببرید. با رعایت موارد فوق، می توانید به یک مرد جذاب و دیدنی تبدیل شوید که همیشه در محیط اطراف خود، مورد توجه دیگران قرار می گیرد.

     

    خیلی از آقایان به خصوص قشر جوان دوست دارند، که هم در محیط کار و هم در زندگی شخصی زیبا و جذاب به نظر بیایند. یا به اصطلاح  این سوال را دارند که “چگونه مردی جذاب و دیدنی باشم”. بارعایت موارد بسیار ساده زیر می توان جذاب و دیدنی شد.

    اولین چیزی که در نگاه اول نظر طرف مقابل را جلب می کند، ظاهر شماست. پس نخست باید ظاهری آراسته داشته باشید.

    الف) رعایت بهداشت فردی تا مردی جذاب و دیدنی باشم:

    ۱–    استحمام

    جالب  است بدانید که یکی از مواردی که در اسلام به آن تاکید فراوان شده است، نظافت و بهداشت فردی است. شما باید به فواصل مناسب استحمام کنید و دوش بگیرید. این کار به خصوص بعد از فعالیت بدنی و تعرق بدن لازم است. همچنین استحمام باعث نشاط شما میشود.

    ۲–    عطر

    از عطر برای خوشبو کردن خودتان استفاده کنید. به اندازه لازم عطر، ادکلن یا خوشبو کننده بزنید. اما زیاده روی نکنید. سعی کنید که عطر شما با وی طبیعی بدن شما سازگاری داشته باشد. فرد خوشبو اثر مثبتی بر ناخودآگاه اطرافیانش دارد و جذاب و دوست داشتنی به نظر می آید.

    حضرت محمّد(ص) عطر را بسیار دوست داشت، اگر عطری به ایشان تعارف می‌شد، خود را با آن معطّر می‌ساخت. ایشان همیشه بخشی از درآمد خود را به خرید عطر اختصاص می دادند.

    ۳–    مسواک و دندانهای سفید

    دندان های خود را حداقل روزی ۲ بار مسواک بزنید. می توانید یک مسواک جیبی تهیه کنید، تا در کار و مسافرت همراه شما باشد و از آن استفاده کنید. همچنین از نخ  دندان برای تمیز کردن لای دندانها استفاده کنید. هیچ­کس فردی با دندانهای زردی یا دهانی با بوی نامطبوع را نمی پسندد.

    هیچ کس از بوی بد دهانش آگاه نیست. چون بوی دهان هر فرد، برای خود او عادی می شود.  اما می تواند از نزدیکانش برای این منظور کمک بگیرد.

    برای بوی نامطبوع دهان هم می توانید از خوشبوکننده های دهان استفاده کنید. هر شش ماه برای معاینه دندانها به دندانپزشک مراجعه کنید.

    ۴–    ناخن

    ناخن های خود را بگیرید و تمیز نگه دارید. یک مرد با ناخن های بلند و کثیف برای هیچ کس جذاب نیست!

    ۵–    اصلاح مو

    یکی از مواردی که در ظاهر ما نمود بسیار زیادی دارد، مو است. هیچ کس مردی با موهای چولیده و کثیف را نمی پسندد!  یک مدل مو مناسب با سن و جایگاه اجتماعی خود در نظر بگیرد.

    مثلا آقایی ۴۰ ساله قطعا با مدل موی فشن و حالت برق گرفته که هر تار مویش سر به آسمان کشیده است، وصله ناجور است!  مدل های خیلی خاص جلب توجه می کنند، اما الزاماً جذاب نیستند. ضمنا نسبت به اصلاح و کوتاه کردن ریش ها و موهای پشت گردن را هم اقدام کنید.

     

     

    ب) حفظ سلامتی و تناسب اندام تا مردی جذاب و دیدنی باشم

     

    برای اینکه یک مرد جذاب و دیدنی باشد، تناسب اندام در حد متوسط یک عامل مهم می باشد. لازم نیست که اندام شما مانند یک ورزشکار حرفه ای پرورش اندام باشد، تا جذاب به نظر بیایید!

    البته برخی افراد چاق، افراد بسیار بامزه و جذابی هستند. در واقع حس شوخ طبعی و طنز در آنها به حدی بالاست، که عدم تناسب اندام در آنها را پوشش داده است.

    ۱–   چگونه مردی جذاب و دیدنی باشم؟ با ورزش

    به حد لازم ورزش کنید. تا اضافه وزن نداشته باشید. ورزشهایی مثل شنا، دو، دوچرخه سواری، ورزشهای هوازی و … می تواند برای شما بسیار مفید باشد. شما می توانید در یک باشگاه ورزشی عضو شوید و یا خودتان ورزش کنید.

    ورزش علاوه بر تناسب اندام، باعث شادابی روح شما می شود. و شما فرد پرانرژی تری خواهید شد.

    ۲–   چگونه مردی جذاب و دیدنی باشم؟  با رژیم غذایی مناسب

    تغذیه سالم و رژیم غذایی مغذی بسیار در تناسب اندام شما موثر است. تا حدامکان از فست فود و غذاهای چرب دوری کنید. همچنین مصرف زیاد موادی مثل چیپس و پفک، علاوه بر چاقی موجب جوش روی صورت شما شوند. میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی تان بگنجانید. مصرف آجیل خام (پسته، بادام و …) به مقدار کم و روزانه بسیار مفید است.

     

    یک مثل قدیمی می گوید: “صبحانه ات را خودت بخور. نهارت را با دوستت بخور و شام را به دشمنت ببخش!” یا به عبارتی صبحانه را کامل و مغذی بخورید. نهار خوب میل کنید و شام را خیلی سبک صرف کنید.

    جالب است بدانید که تغذیه بر بوی بدن و بوی تنفس هم تاثیرگذار است. با تغذیه خوب، بوی بدن و نفس شما طبیعی است. و به شما کمک می  کند که جذاب باشید.

    ۳–  چگونه مردی جذاب و دیدنی باشم؟ اجتناب از سیگار و قلیان

    سیگار و قلیان برای سلامتی مضر هستند. همچنین دندانهای یک فرد سیگاری معمولا زرد و خراب است. علاوه بر آن دهان او بوی سیگار می دهد. مسلما چنین فردی جذاب و دیدنی نخواهد بود و همه از او گریزان خواهند بود!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا