درون گرا چگونه دوست پیدا کند؟

  • درون گرا چگونه دوست پیدا کند؟

    درون گرایی، یکی از ویژگی های شخصیتی است که ممکن است باعث شود فردی کمتر با دیگران در ارتباط باشد و مشکلاتی در پیدا کردن دوست داشتنی ها پیش آید. با این حال، راهکارهایی برای پیدا کردن دوستان در بین دیگران وجود دارد. در این مقاله، به چند راهنمایی برای درون گرایان برای پیدا کردن دوستان می پردازیم.

    ۱. شرکت در فعالیت های گروهی

    شرکت در فعالیت های گروهی، یکی از بهترین راه هایی است که برای پیدا کردن دوستان می توانید انتخاب کنید. شرکت در این فعالیت ها، مانند باشگاه ورزشی، گروه خوانندگی، دوره های آموزشی و کلاس های هنری، فرصتی خوب برای اجتماع با دیگران است و شما را با افراد جدید آشنا می کند. با شرکت در این فعالیت ها، فرصتی برای ارتباط برقرار کردن با افراد دیگر و پیدا کردن دوستان خوب به دست می آید.

    ۲. شرکت در رویدادهای اجتماعی

    شرکت در رویدادهای اجتماعی، مانند جشن تولد، عروسی، مراسم نمایش و سایر رویدادهای مردمی، نیز فرصتی خوب برای اجتماع با دیگران و پیدا کردن دوستان است. با حضور در این رویدادها، امکان ارتباط برقرار کردن با افراد جدید و پیدا کردن دوستان خوب بسیار بیشتر می شود.

    ۳. شرکت در گروه های مشابه

    شرکت در گروه های مشابه، یعنی گروه هایی که در زمینه هایی مانند علایق، سلایق و تمایلات شما فعالیت می کنند، نیز فرصتی مناسب برای پیدا کردن دوستان است. با شرکت در این گروه ها، فرصتی برای ارتباط برقرار کردن با افرادی با علاقه های مشابه و پیدا کردن دوستان جدید به دست می آید.

    ۴. استفاده از شبکه های اجتماعی

    استفاده از شبکه های اجتماعی، مانند فیس بوک، توییتر و لینکدین، نیز یکی از راه هایی است که برای پیدا کردن دوستان می توانید استفاده کنید. با ایجاد پروفایل و شرکت در گروه های مختلف، فرصتی برای ارتباط برقرار کردن با افراد جدید و پیدا کردن دوستان خوب به دست می آید.

    در نهایت، پیدا کردن دوستان به عنوان یک درون گرا می تواند چالش هایی داشته باشد، اما با شرکت در فعالیت های گروهی، شرکت در رویدادهای اجتماعی، شرکت در گروه های مشابه و استفاده از شبکه های اجتماعی، می توانید فرصت هایی برای ارتباط برقرار کردن با افراد جدید و پیدا کردن دوستان خوب به دست آورید.

    درون گرا یک واژۀ آشنا برای افراد درون گرا می باشد. یک فرد درون گرا ترجیح می دهد در خلوت خود فرو رفته و توسط فعالیت های ذهنی شارژ شود و از تنهایی های خود لذت می برد. ولی این کار موقعی برای شما دردسر ایجاد می کند که کم کم  به رفتارهای انزوایی کشیده شوید و ضد اجتماع بار بیایید. احساس تنهایی یکی از زجرآور ترین احساسات بشر است. شاید شما حسرت یک آشنایی و جمع انگیزه بخش را در کنار تنهایی های سازندۀ خود داشته باشید.

    معمولا افراد درون گرا نگران فرصت های تمرکزی، مطالعه یا امور شخصی خود هستند که ممکن است بواسطه حضور در جمع از بین برود.

    برای ایجاد تعادل بین خلوت های انفرادی و حضور در جمع، باید یک برنامه ریزی منسجم انجام دهید. مثلا شما بعنوان یک فرد درون گرا ۸۰ % از زمان خود را به کارهای انفرادی و تمرکزی و فکری بپردازید و ۲۰ درصد ما بقی را به ایجاد ارتباطات و پیوندهای دوستی اختصاص دهید، تا احساس تنهایی آزار دهنده بر شما غلبه نکند.

    افراد درون گرا بیشتر به دنبال دوستی های عمیق و کم تعداد هستند و از شلوغی در اطراف خود استقبال نمی کنند. اما یادمان باشد که همین پیوندهای عمیق و حداقلی هم نیاز به مهارت های ارتباطی دارد.

    اگر می خواهید یک دوستی عمیق ایجاد کنید حتما باید هزینه و فرصت لازم را صرف این کار نمایید. برخوردهای سرد و بی حوصله به بهانۀ اینکه فرد درون گرا هستید، اصلا توجیه خوبی نیست و کسی را به شما جذب نخواهد کرد.

    مطمئن باشید شخصیت شما برای بسیاری از افراد جالب خواهد بود به شرطی که مهارت های ارتباطی خود را تقویت کنید. شخصا بسیاری از افراد درون گرا در عین حال خوش برخورد را زیر نظر داشته ام که دیگران از مصاحبت با آن ها لذت برده اند.

    برای یافتن دوستان جدید و ملاقات افراد تازه، سعی کنید در انجمن ها، گروه ها و یا کلاس های ورزشی یا هنری ثبت نام کنید و از فرصت های پیش رو برای تمرین مهارت های ارتباطی نهایت استفاده را ببرید.

    شما نمی توانید کنج خانه بنشینید و منتظر فردی باشید تا از آسمان بر شما نازل شود! اگر همین ۲۰ درصد زمان خود را برای ایجاد پیوندهای اجتماعی صرف کنید، به شما قول می دهم به زودی افراد جدیدی وارد زندگی شما می شوند که از کسالت و تنهایی خارج خواهید شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا