جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » آکادمی رشد و تحول فردی » چراغ جادوی موفقیت (غول چراغ جادو می خوام)

چراغ جادوی موفقیت

 

غول چراغ جادو یکی از داستان های قدیمی و کودکانه است که شاید شما هم بارها شنیده باشید اما این بار دوست دارم مفصل برایتان شرح دهم و رابطه اش را با موفقیت بگویم و راجع به اینکه اصلا چراغ جادوی موفقیت داریم یا نه صحبت کنم پس حتما با ما همراه باشید:

غول چراغ جادو می خوام:

 

صحبت اصلی ما پیرامون جادوی موفقیت است یعنی راجع به جادوی موفقیت صحبت خواهیم کرد و ایکه اصلا غول چراغ جادو در امر موفقیت وجود دارد یا نه صحبت می کنیم.اما قبل از جادوی موفقیت دوست دارم قدری راجع به غول چراغ جادو صحبت کنم:

در زمان قدیم شخصی بنام مصطفی بود که پسری به اسم علاءالدین داشت بعد از گذرزمان مصطفی فوت کرد و علاءالدین تنها به همراه مادرش باقی ماند! داستان سیار طولانی است به همین سبب خلاصه تر بیان می کنم علاءالدین داستان جادوی موفقیت ما، یک چراغ پیدا کرد که هربار یک غول از آن خارج می شد و تمام خواسته های علاءالدین را برآورده می کرد! علاءالدین از طریق غول چراغ جادو ثروت فراوانی کسب کرد و دختر پادشاه را به همسری گرفت و یک قصر مجلل ساخت!زیرا غول چراغ جادو تمام آرزوهای علاوالدین را بدون تلاش او برآورده می کرد.

اما رابطه غول چراغ جادو با بحث ما که موفقیت است چیست؟آیا واقعا جادوی موفقیت وجود دارد یا فقط در داستان هاست؟با ما اهمراه باشید.

 

بسیاری از دانش آموزان در جلسات مشاوره ای از مشاور خود جادوی موفقیت می خواهند یعنی مشاور یک ترفندی را معرفی کند و غول چراغ جادوی موفقیت، نتیجه عالی را یک شبه به دانش آموز بدهد و آنها موفق شوند!

حتما بخوانید
بهترین روش برای راحت خوابیدن(روش های افزایش کیفیت خواب چگونه است؟)

یا اینکه برخی از دانش آموزان سوال می کنند که رمز موفقیت چیست؟

عزیزان باور کنید که ما یک ترفند نداریم که آنرا به شما بگوییم و شما یک شبه تمام دروس را صدرصد و دقیقا در عرض یک شب پزشکی تهران و یاسایر رشته های تاپ را پذیرفته شوید!

در ادامه حتما همراه ما باشید.

 

در قسمت انشا درباره غول چراغ جادو دوست دارم ادامه بحث بالا را بیان کنم:

موفقیت حاصل تلاش های مکرر و پیوسته شماست. شما باید هر روز و هر شب تلاش کنید طبق اصول درست پیش بروید تا در نهایت بتوانید به هدف خود برسید.

به فرض مثال اگر ریاضی شما ضعیف است ممکن نیست که در عرض یک شب جادوی موفقیت شما را تبدیل به فیثاغورث یا نیوتون کند و ریاضی دان مطرح جهان شوید!

شما باید گام به گام مباحث را مطالعه کنید  نکات را به درستی بخوانید تست بزنید جواب های خود را تحلیل کنید و بعد از گذر زمان در صورت تلاش کافی و رعایت اصول درست انتظار عملکرد خوب از خود داشته باشید وگرنه شما علاءالدین نیستید که غول چراغ جادوی موفقیت در لحظه شما را ریاضی دان کند!

در امر موفقیت صبر، فاکتور مهمی است نه اینکه تلاش نکنید و اصولی پیش نروید و هی ماه ها صبر کنید تا شاید پیشرفت کنید هرگز!

منتظر جادوی موفقیت نمانید! شما باید به تلاش خود ادامه دهید،پیوسته شبانه روز برای هدف خود بجنگید تا بتوانید خودتان جادوی موفقیت زندگی تان شوید وگرنه کسی جز شما این کار را انجام نمی دهد!

حتما بخوانید
راههای موفقیت در زندگی(15 راز موفقیت در زندگی و کار )✅

بنظر من موفقیت یک شبه نداریم همه چیز با تلاش پیوسته و درست بدست می آید؛ شما کریستیانو رونالدو را در نظر بگیرید که چقدر شکست خورد اما تسلیم نشد و در نهایت با تلاش و کوشش و همچنین اراده قوی که داشت تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان شد! بله همان شخصی که کلی شکست خورد اما دنبال موفقیت یک شبه نبود، اصلا هم خانواده پولدار نداشت تمام موفقیت هایش حاصل تلاش و اراده قوی اش بود!

پس جادوی موفقیت نداریم؛ تلاش و اراده شما، جادوی موفقیت شماست وگرنه غول چراغ جادوی موفقیت وجود خارجی ندارد!

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “چراغ جادوی موفقیت (غول چراغ جادو می خوام)” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

Contact Us

پیمایش به بالا