جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » محصل برتر » بررسی تخصصی وبسایت دبیرستان صنعتی شریف ( آلاء )

 بررسی تخصصی وبسایت دبیرستان صنعتی شریف ( آلاء )

بررسی تخصصی وبسایت دبیرستان صنعتی شریف ( آلاء )

دبیرستان صنعتی شریف یکی از بهترین مدارس غیر دولتی منطقه ۲ تهران می باشد که دارای امکانات علمی و آموزشی مناسبی برای دانش اموزان می باشد؛ از این جهت در این مقاله قصد معرفی و تحلیل وبسایت آموزشی دبیرستان صنعتی شریف را داریم و امیدواریم با این مقاله بتوانیم کمک بزرگی به دانش آموزانی کنیم که قصد ورود به این دبیرستان و سپس دانشگاه را دارند.

معرفی دبیرستان صنعتی شریف

دبیرستان صنعتی شریف در سال ۱۳۸۳ و زیر نظر دانشگاه صنعتی شریف، توسط آقای رضا شامیزاده و با همکاری رییس وقت دانشگاه صنعتی شریف آقای دکتر سهراب پور تأسیس شد. این دبیرستان از همان بدو شروع فعالیت خود و با همکاری دبیران تراز اول کشور هدف خود را کمک به اعتلای علم و توسعه آن قرار داد؛ از این رو این دبیرستان به یکی از سه دبیرستان برتر کشور تبدیل شد.
در چندین سال فعالیت این مجموعه، هر ساله بیش از ۷۰ درصد از دانش آموزان با رتبه های عالی در دانشگاه های دولتی تهران قبول می شوند.
این دبیرستان هر ساله ۶ اردوی علمی – کنکوری برای دانش آموزان این دبیرستان برگزار می نماید که تأثیر بسزایی در رشد علمی و آمادگی دانش اموزان برای کنکور دارند.
این دبیرستان در سال های اخیر طرحی را با نام “طرح آلاء” برگزار کرده است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

 

همانطور که در پاراگراف های قبلی اعلام کردیم، دبیران آلاء از دبیران مجرب و تراز اول کشور هستند و البته ممکن است تعدادی از دبیران از ضعف هایی نیز برخوردار باشند که در آینده این ضعف ها نیز رفع خواهند شد.
تعدادی از دبیران حرفه ای این مجموعه را در ادامه معرفی می نماییم:

دبیر درس ادبیات استاد داریوش راوش که خود هم شاعر هستند و هم ماهر در ادبیات.
دبیر درس زبان و ادبیات فارسی استاد کاظم کاظمی که طراح سوالات قلم چی هستند.
دبیر درس دینی آقای جعفر رنجبرزاده
دبیر درس عربی آقای میلاد ناصح زاده که توانایی تدریس روان و راحت را برای رفع ابهامات درسی دارند.
دبیر درس عربی آقای مهدی جلادتی
دبیر زبان انگلیسی آقای علی اکبر عزتی که مناسب قوی کردن پایه در این درس هستند.
دبیر زبان انگلیسی آقای کیاوش فراهانی که یکی از اساتید بسیار قوی در این درس هستند.
دبیر ریاضی تجربی و زیست آقای مهدی امینی راد که فوق العاده راحت و روان تدریس می کنند.
دبیر ریاضی تجربی، دیفرانسل، گسسته و هندسه تحلیلی آقای رضا شامیزاده که در این درس ها بسیار قوی هستند.
دبیر دیفرانسل آقای محمد صادق ثابتی
دبیر جبر و احتمال آقای حسین کرد که بسیار قوی هستند.
دبیر ریاضی پایه آقای محسن شهریان که طرفداران زیادی در این درس دارند.
دبیر فیزیک آقای کازرانیان که بسیار عالی تدریس می کنند.
دبیر فیزیک آقای حمید فدایی فرد که تدریس روان و بسیار خوبی دارند.
دبیر فیزیک آقای پیمان طلوعی که یکی از قوی ترین دبیرهای فیزیک هستند.
دبیر شیمی آقای محمد رضا آقاجانی که یکی از دبیران تراز اول کشور هستند
دبیر شیمی آقای روح الله حاجی سلیمانی به راحتی و فوق العاده تدریس می کنند.
دبیر زیست آقای شهروز رحیمی که تدریس قابل قبولی دارند.
در این مجموعه دبیران حرفه ای دیگری نیز فعالیت دارند که هر کدام مزیت های خاص خودشان را دارند و پیشنهاد ما برای انتخاب دبیر این است که ابتدا از هر دبیر یک یا دو ویدیو را تماشا کنید و سپس در کلاس آنها ثبت نام کنید.

حتما بخوانید
انتخاب رشته کنکور 1403 | بهترین دانشگاه های ایران

نظر ما درباره آلاء و دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف

 

ما وبسایت و آموزش های طرح آلاء را بررسی کردیم و در این مقاله تحلیل وبسایت دبیرستان صنعتی شریف را به صورت یک گزارش مطرح کردیم. فیلم ها و همایش های آموزشی آلاء از کیفیت و استاندارد قابل قبولی برخوردار هستند اما توصیه آخر ما به شما این است که: نیاز نیست همه آموزش های این مجموعه را تهیه نمایید، بلکه آموزش هایی را که نیاز به درک مفهومی تر و بهتر دارید از این مجموعه دریافت کنید و به تماشای آنها و تحلیل و تمرین آنها بپردازید.
نکته مهم اینجاست که نباید تمام وقت خود را جهت دیدن دی وی دی های آموزشی صرف کنید بلکه با مشاهده تعدادی از آموزش های لازم شروع به تمرین، حل مسئله، تسلط بر روی مطالب و جمع بندی کنید، تا بهترین نتیجه را به دست آورید.
همچنین لازم نیست در تمام همایش ها شرکت کنید و بهتر است در حداکثر سه همایش مهم از نظر خودتان (بسته به سخت بودن دروس از نظر شما) شرکت نمایید.
در کل طرح آلاء یکی از طرح های بسیار خوب و با کیفیت در سطح کشور است و با خدمات رایگان و خوبی که دارد می تواند کمی از فشار درس های سخت کنکور بکاهد. اگر دوستان دیگری نیز می شناسید که توان مالی شرکت در کلاس های کنکور و یا تهیه ویدیوهای آموزشی را ندارند، آلاء ذرا به آنها نیز معرفی کنید. به امید موفقیت بیشتر دانش پژوهان.

 

طرح آلاء دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف

 

حتما بخوانید
مشاوره کنکور تجربی

این دبیرستان با همکاری دبیران و کادر علمی مجرب خود طرحی را با نام “آلاء”

 

راه اندازی کرده اند. این طرح شامل ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان و دانش پژوهانی است که هدف یکسان آنها راهیابی به دانشگاه است.
دبیرستان صنعتی شریف این طرح را در سال ۱۳۹۲ که یک سیستم آموزشی آنلاین است با شعار توسعه عدالت آموزشی راه اندازی کرده است. نام دیگر این طرح، آموزش مجازی آلاء می باشد.
در این طرح تمام درس های مورد نیاز دانش آموزان برای آمادگی کنکور به صورت فیلم و کلیپ ضبط شده و در سایت این مجموعه قرار می گیرند تا دانش آموزان بتوانند آن ها را دانلود کرده و تماشا کنند.
مدیر این دبیرستان با همراهی تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و دبیران این دبیرستان اپلیکیشنی هم با نام «آلاء و تخته خاک» فراهم کردند تا دانش آموزان در سراسر کشور بتوانند به طور رایگان از خدمات این طرح رایگان، بزرگ و فوق العاده بهره مند گردند؛ در سال های اخیر نام این طرح و اپ انحصاراً “آلاء” قرار گرفته است.

 

برای شروع کار باید ابتدا وارد سایت دبیرستان صنعتی شریف به آدرس اینترنتی https://sanatisharif.ir یا https://alaatv.com/ شوید و برای مشاهده ویدیوهای آموزشی دروس با وارد کردن شماره موبایل و کدملی خود به صفحات آموزشی دسترسی پیدا کنید.
بدون دانلود اپلیکیشن آلاء نیز می توانید از خدمات آموزشی آنلاین این دبیرستان بهره مند گردید. جهت دانلود این اپلیکیشن می توانید نام آن را در اپ استورهای ایرانی جستجو نمایید.
طبق گفته های صاحبان این اثر، خدمات اصلی این طرح کاملاً رایگان بوده و درآمد خدمات جانبی آن فقط به خاطر ادامه کار این طرح و به صورت عام‌المنفعه می باشد.
بعد از ورود به سایت با بخش های مختلفی روبرو می شوید:
پیش ثبت نام دبیرستان دانشگاه شریف: که با تکمیل فرم این قسمت می توانید برای حضور در این دبیرستان درخواست بفرستید.

 

فیلم های آلاء

مهمترین بخشی که بسیار مورد علاقه دانش آموزان و پشت کنکوری ها است، همین بخش است. در این قسمت شما ویدیوهای با کیفیتی را مشاهده می نمایید که طرفداران بسیاری را دارد. ویدیوهایی برای آموزش دروس دبیرستان و آمادگی کنکور که رایگان توسط دبیران تراز اول کشور تهیه شده اند.

حتما بخوانید
چگونه از درس خواندن خسته نشویم!

 

همایش های آلاء

در قسمت بعدی می توانید همایش های آلاء را مشاهده نمایید و برای حضور در آن همایش ها ثبت نام نمایید. این همایش ها رایگان نیستند و تمام هزینه های آن صرف پابرجا ماندن این طرح می شود. در صورتیکه شما از استفاده کنندگان آموزش های ویدیویی این طرح باشید، مطمئناً در تعدادی از این همایش ها بدون تردید شرکت خواهید کرد.

 

انجمن آلاء

دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف دارای یک انجمن اینترنتی نیز می باشد و دانش آموزان و کسانی که از این طرح استفاده می نمایند می توانند در این انجمن به فعالیت بپردازند. می توانند سوالات و مشکلات خود را مطرح سازند، فایل های آموزشی متفرقه را دانلود نمایند، مشاوره تحصیلی بگیرند، از اطلاعیه های طرح آلاء باخبر شوند و بسیاری امکان دیگر.

 

 

سوال مشاوره ای: در این قسمت می توانید سوالات خود را با مشاوران این دبیرستان در میان گذارید.

 

ثبت رتبه:

در صورتیکه در سایت ثبت نام کرده باشید، این منو برای شما ظاهر می گردد که می توانید علاوه بر تکمیل پروفایل کاربری خود در سایت، رتبه سال قبل خود را در سایت درج نمایید. (امکان مخفی سازی رتبه از نظر دیگران نیز وجود دارد)

 

قوانین و مقررات: بخش آخر سایت این دبیرستان درباره قوانین خرید محصولات و یا استفاده از طرح آلاء، توضیح می دهد.

 

مقاطع تحصیلی و دروس در طرح آلاء

تمام دروس مقطع دهم، یازدهم و کنکوری و همچنین مقاطع اول، دوم، سوم و چهارم دبیرستان در رشته های ریاضی و تجربی، دروس ریاضیات انسانی، ریاضی و آمار، منطق، اخلاق، عربی، زبان و ادبیات فارسی، دین و زندگی، زبان انگلیسی و آمار و مدلسازی در رشته انسانی و المپیاد تحت پوشش طرح آلاء قرار گرفته اند.

خدمات جمع بندی دروس و همایش های کنکوری نیز از سال ۱۳۹۴ به طرح آلاء اضافه گردید و یکی دیگر از خدمات مهم و ارزنده این طرح ارائه مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته می باشد.

 

 

راه های ارتباطی دبیرستان صنعتی شریف
آدرس سایت طرح آلاء و دبیرستان صنعتی شریف: https://sanatisharif.ir یا https://alaatv.com/
آدرس دبیرستان صنعتی شریف: تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب‌اللهی، خیابان شهید احمد قاسمی، نبش کوچه گلستان، پلاک ۵۹
تلفن تماس: ۰۲۱-۶۶۱۶۵۱۹۱

تصویر شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “بررسی تخصصی وبسایت دبیرستان صنعتی شریف ( آلاء )” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

Contact Us

پیمایش به بالا