مشاوره کنکور تجربی

مشاوره کنکور تجربی
  • مشاوره کنکور تجربی

    سلام به عزیزان داوطلب کنکور تجربی، در پست های قبلی به مشاوره کنکور رشته های مختلف پرداخته ایم و در این مقاله می­­خواهیم به مشاوره کنکور تجربی بپردازیم و دانسته های مان را با شما به اشتراک بگذاریم. پس با ما تا به انتهای این مقاله باشید و نکته ای را از قلم نیندازید. در مقالات بعدی حتما اطلاعات کامل تر و طبق نظرات شما در بخش پرسش و پاسخ پیش خواهیم رفت.

    مشاوره کنکور تجربی چگونه است؟

    رشته تجربی پرطرفدارترین رشته کنکور سراسری ست که هر ساله داوطلبان زیادی را به دلیل جایگاه بالای اجتماعی، امنیت شغلی، درآمد خوب، هیجان کاری و کمک به هم نوع و … داوطلبان زیادی را به خود تخصیص می دهد و کمتر کسی است که حداقل یک بار تمایل به پزشک شدن را در سر نپروراند.

    بچه های تجربی چگونه اند؟

    ✅ جالب ست چند مورد از خصوصیات این رشته را بدانید. دانش آموزان این رشته افرادی کنجکاو و هیجانی هستند. برای مثال مشتاق این هستند تا از آناتومی یا نحوه کارکرد قسمت های مختلف بدن اطلاع پیدا کنند و آن را به چالش بکشند. به فعالیت های آزمایشگاهی برای اینکه به صورت شخصی خودشان ناظر بر نتیجه باشند رقبت نشان می دهند.

    ✅ این افراد بیشتر جویای تجربه کردن آزمایشات هستند تا اینکه فقط به صورت تئوری پیش بروند.

    ✅ بسیاری از دانشجویان شاخه پزشکی حس غیر قابل توصیفی پیدا خواهند کرد، زمانی که از ظرافت و هماهنگی بی نظیر بدن مجهولات لباس معلومیت به خود می پوشند و قدرت بی کران خداوند در برابر چشمان شان نمایان می شود.

    ✅ به این خاطر این گروه از دانش آموزان کنکور تجربی را انتخاب می کنند تا در پزشک، دندان پزشک، دامپزشک، پرستار، داروساز و … به مردمان جهان خدمت کنند.

    آمارها چه می گویند؟

    آمارها رو به رشد بودن گرایش به این شاخه را نشان می دهند و جالب ست بدانید که بیش از ۶۰% داوطلبان کنکور تجربی خانم ها هستند. مطالب رشته تجربی عموما به صورت حفظی هستند و خانم ها تخصص بالایی در به خاطر سپردن مطالب دارند به گونه ای که کتاب را در جلوی چشمانشان صفحه صفحه ورق می زنند.

    مشاوره کنکور تجربی خیلی مهم ست برای مثال در سال ۹۶ از ۱۵۴۸۸۰ نفر شرکت کننده، بالغ بر ۵۸۰۰۰ نفر با آزمون به دانشگاه های سطح کشور ورود پیدا کردند. همان طور که ملاحظه می کنید پذیرش در کنکور تجربی نیازمند آمادگی بسیار بالایی ست تا به نتیجه مطلوب در کنکور منتج شود.

    شما با استفاده از مشاوره کنکور تجربی می توانید جز آن دسته افرادی باشید که مسقیم وارد دانشگاه می شوند.

    ✅ نکته جالب: تاثیر سوالات عمومی در کنکور تجربی خیلی بالاست و شما با دانستن یک سری تکنیک ها می توانید رتبه برتر باشید.

    تکنیک های تست زنی و تست خوانی:

     فهرستی از نکات مورد توجه در کنکور تجربی را برای شما معرفی خواهیم کرد:

    ◀️ تکنیک ضربدر منها ( ̶ × )

    ◀️ هدفگذاری چند از ۱۰ تا

    ◀️ استراتژی بازگشت

    ◀️ زمان نقصانی

    تیپ سوالات کنکور تجربی:

    کنکور تجربی تنوع بسیار بالایی در سوالات خود دارد به گونه ای که شما در دروس زیست شناسی و زمین شناسی با قالبی حفظی روبرو خواهید شد و این در حالی ست که دروس ریاضی و فیزیک دانش استدلالی و محاسباتی شما را محک می زند. ۲۰% – ۳۰% سوالات ساده هستند و اکثرا به تمامی سوالات پاسخ خواهند داد.

    ۴۰% – ۶۰% متوسط هستند که با داشتن تسلط نسبی می توانید از پس این تیپ سوالات هم بربیایید. اما ۲۰% – ۳۰% باقی مانده به گروه سوالات سخت و سرنوشت ساز تعلق دارد که برای رسیدن به رتبه برتر، دانشگاه و رشته مد نظر باید وارد رقابت با این تیپ سوالات شوید.

    اگر جزء معدود افرادی هستید که می خواهید به رویای رتبه برتر شدن لباس واقعیت بپوشانید، می توانید با مشاوره کنکور تجربی از همین الآن برای جشن رتبه برتری تان کارت دعوت بفرستید و البته ما را هم فراموش نکنید.

    دروس تخصصی و عمومی رشته تجربی:

     

    جدول دروس تخصصی و عمومی تجربی

     

     

    منابع کنکور تجربی:

    بحث دیگر ما درباره منابع کنکور تجربی است که به تفکیک نظام قدیم و نظام جدید در جدول زیر آورده شده است. نظر سازمان سنجش درباره مهمترین منبع کنکور کتاب درسی است ولی این موضوع بر کسی پوشیده نمانده که کتاب درسی به تنهایی برای پیروزی در کنکور تجربی کافی نخواهد بود.

    اما کدام کتاب تست مناسب برای کنکور است؟ شما می توانید با استفاده از مشاوره کنکور تجربی از کتاب های کمک درسی بروز اطلاع پیدا کنید و سمت کتاب های بی کیفیت نروید.

    زیرگروه ها و ضرایب دروس کنکور تجربی:

    یکی از مهمترین نکاتی که هر داوطلب کنکور تجربی می بایست به آن توجه کند ولی به دلیل تخصصی بودن نسبت به آن بی تفاوت ست، زیرگروه ها و ضرایب دروس تجربی ست. همگام با مشاوره تحصیلی این مجموعه می توانید نسبت از باقی افراد پیشی بگیرید.

    اکثر والدین و داوطلبان کنکور برای آگاهی از این موضوع از تجربه مشاوره کنکور تجربی استفاده می کنند ولی به طور کلی بخواهیم توضیح داشته باشیم، شما باید بدانید قبل از شرکت در کنکور تجربی خواهان پذیرش در کدام رشته هستید و طبق آن چه ضرایبی از دروس برای رشته مد نظرتان مهم هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله انتخاب رشته ۹۸ را می توانید مطالعه بفرمایید.

    رتبه برترهای کنکور تجربی چه می‌­گویند؟

    خیلی از داوطلبان این رشته در کنکور خواهان اطلاع از تازه ترین تجربه ها هستند و دوست دارند از تجربه رتبه برتر ها استفاده کنند. با توجه به ارتباط دوستانه ای که با رتبه برترها داریم و رابطه ای که هنوز بعد از کنکور با مشاوران شان حفظ کرده اند، سوالاتی را پرسیده ایم که پاسخ آن را به رایگان در اختیار شما قرار می­دهیم.

    آیا رتبه برترها هم از مشاور استفاده می‌کردند؟

    جالب است بدانید که بیش از ۹۰% آن ها از مشاور استفاده می کردند و ارتباط آنها به صورت ماهانه و بعضی هم به صورت هفتگی بوده است.

    در چه زمینه ای از مشاوره کنکور تجربی استفاده می‌کردند؟

    یکی از وجوه اشتراک تمامی رتبه برترها دریافت برنامه مطالعاتی طبق خصوصیات شخصی خودشان بود و در این بین خانواده ها هم از طریق مشاوران از شرایط فرزندان خود به طور کامل مطلع می شدند و براساس توصیه های مشاوران پیش می رفتند.

    آیا مشاوره کنکور برای رتبه برترها تاثیر داشت؟

    خیلی جالب ست بدانید که همه آنها از اینکه یک مشاور با تجربه از اول راه تا به انتها با آنها بوده و کمک کرده تا قدم بزرگی در زندگی شان بردارند، احساسی وصف نشدنی داشتند و هماهنگی بین خانواده و خود را مدیون تلاش های مشاورشان می دانستند.

    پیشنهاد ما برای شما:

    پیشنهاد ما برای شما استفاده از مطالب و مقالات رایگانی ست که در سایت و فضاهای مجازی منتشر شده که نوشته مشاوران با تجربه و رتبه برترها ست. شما می توانید با پرسیدن سوال هایتان در بخش پرسش و پاسخ از نظرات مشاوران استفاده کنید و در صورت استفاده از مشاوره خصوصی، مشاوره تحصیلی و مزایای دیگر آن، می­توانید در بخش درخواست مشاوره برای رسیدن به نتایج مشابه رتبه برترها ثبت نام کنید.

    بهترین مشاوره کنکور پزشکی:

    رشته پزشکی از جمله رشته های پر طرفدار و جذاب گروه علوم تجربی است. درآمدهای خوب و بالای آن به همراه جایگاه اجتماعی عالی که پزشکان بین مردم دارند باعث شده تا این رشته طرفداران خاص خود را داشته باشد. بهترین مشاور کنکور پزشکی در مجموعه کنکور تاک با سابقه ۱۲ ساله در حوزه مشاوره تحصیلی و کنکور آمادگی پشتیبانی آنلاین از شما را دارد. بهترین مشاور کنکور پزشکی در دوران حساس و پر تنش کنکور لحظات آرام و خوبی را برای شما رقم می زند.

    مشاوره کنکور تجربی ۱۴۰۲:

    کنکور تاک یکی از بهترین شرایطی که در اختیار دانش آموزان کنکور تجربی  قرار داده است، در اختیار گذاشتن بهترین مشاوره کنکور تجربی ۹۸ است. کادری متشکل از مشاوران خانم و آقا با سابقه ۱۲ سال در مشاوره تحصیلی و ۲۵ سال در حوزه مشاوره بالینی، بهترین حمایت ها را از شما به عمل خواهد آورد.

    بهترین مشاوران کنکور ایران:

    سعی کنید از هر مشاوری که برای کنکور کمک می گیرید سوابق ایشان را ملاحظه کرده باشید. سعی شما بر این باشد تا بعد از تحقیق درباره سوابق شان، به آنها مراجعه کنید. بهترین مشاوران کنکور ایران افرادی هستند که شما را به خوبی درک کنند و در سال کنکور به خوبی از شما حمایت کنند. بهترین مشاوران کنکور ایران افرادی هستند که شما را استعداد یابی کنند نه اینکه همان برنامه ای که به فرد دیگری داده اند، به شما هم بدهند. بهترین مشاوران کنکور ایران افرادی اند که تجربیات موفق رتبه برترهایی که داشته اند را به شما انتقال دهند و مثل پدر و مادر شما دلسوز باشند.

    مشاوره کنکور تجربی:

    یکی از ویژگی هایی که وجه مشترک اکثر دانش آموزان موفق بوده، داشتن مشاور است. مشاوری که شما را درک کند و توانایی های شما را بشناسد به خوبی شما را به اهداف تان می رساند. با استعدادیابی هایی که توسط مشاوران می شود تیپ مطالعاتی شما شناسایی می شود. بهترین برنامه برای شما ارائه می شود که در آن از حداکثر توانایی هایتان استفاده می کنید و هفته به هفته رشد می کنید.

    امیدوارم با مطالعه این مطالب به شما خواننده عزیز کمک کرده باشم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا