آشنایی با رفتار نامناسب در ارتباط جنسی

رفتار نامناسب در ارتباط جنسی
  • آشنایی با رفتار نامناسب در ارتباط جنسی

     

    ارتباط جنسی
    مسائل زناشویی

    مسائل زناشویی | نمونه های از موارد رفتارهای نامناسب در ارتباط جنسی را برای شما عزیزان فراهم نمود ه ایم با ما در سایت هوریس همراه باشید زوج هایی خوشبخت ترند که رابطـه ای باز با شریکشان داشته باشند.به نظـر شما وقتی حرف از روابط عاشقانه است، چه مسائـل مزاحمی برای زوج ها وجود دارد؟ برخـی از این مـوارد احتـمال دارد منجر به سرد شدن رابطـه زناشویی و در سرانجام سرد شدن زندگـی تان شوند.

    آشنایی با رفتار نامناسب در ارتباط جنسی-مسائل زناشویی-مسائل زناشویی عکس مسائل زناشویی -اسلامی-مسائل زناشویی چیست-مسائل زناشویی در دوران نامزدی-مسائل زناشویی در دوران عقد- مجله هوریس

    در یک نظـر سنجی آنلاین با ۲۳۰۰ فرد کمپانـی کننده بالای ۱۸ سـال که ازدواج نمـوده بودند و یا در یک رابطـه زیاد مدت قرار گرفته بودند، پرسش شد که سطح خوشبختی خود با شریک زندگـی شان را معیـن کنند.

    در این نظـر سنجی ۶۴ درصد اعلام نمـوده بودند که حداقل از رابطـه شان خیلی شادمان می باشند . ولی تنها ۵۰ درصد آن ها اعلام نمودنـد که از رابطـه جنسی خود رضایت دارند.


    به نظـر شما وقتی حرف از روابط عاشقانه است، چه مسائـل مزاحمی برای زوج ها وجود دارد؟

    اضطراب کاری در بالای لیست قرار گرفته است. ۳۴ درصد آقایـان و ۳۶ درصد خانـم ها اعلام نمودنـد که اضطراب اثر بد روی رابطـه شان داشته است.

    ۲۵ درصد آقایـان و ۲۹ درصد خانـم ها اعلام نمودنـد که گفتگو بر سر پول به ناسازگاری رابطـه آن ها اضافه می کند .همـان طور که قطعا حدس زده اید بزرگترین مساله اشخـاص دربـاره رابطـه جنسی است.

    ۲۸ درصد آقایـان و ۳۸ درصد خانـم ها شکایت داشتند که طرف مقابلشان برای انجام رابطـه جنسی بیشتر از میـزان خسته است.۲۱ درصد آقایـان و ۳۵ درصد خانـم ها از میل جنسی کم شریکشان شکایت داشتند.و ۱۳ درصد آقایـان و ۱۶ درصد خانـم ها ارتباط جنسی را خسته کننده می دانستند.

    اگر عوامل بد ارتباط شما را تحت فشار گذاشته راه هایی وجود دارد که می توانید با آن تمام چیز را حل نمایید .بر حسب نتایج مطالعه در این نظـر سنجی زوج هایی خوشبخت ترند که رابطـه ای باز با شریکشان داشته باشند یعنی دربـاره مـوارد با هم حرف می کنند یا مشکلاتشان را به رفیـق ها و یا یک درمانگر در میـان می گذارند.

    کلید دیگر خوشبختی در یک رابطـه عجله نکردن برای ازدواج استباید آگاه باشید موفق ترین زوج ها، اشخاصـی می باشند که تمایل به صحبت  کردن دربـاره مـوارد ارتباط خود با دوستان، خانواده و بهبـود گر می باشند ، با ارزش نیست در چه سنی باشند.

    کلید دیگر خوشبختی در یک رابطـه عجله نکردن برای ازدواج است. بر حسب سرانجام این نظـر سنجی زوج هایی که سنشان بالای ۳۰ سـال بوده و وقـت زیادتری را برای شناخت همدیـگر صرف کرده بودند نسبت به اشخاصـی که صبر کمتری داشته اند، خوشبخت تر می باشند .

    اگر تمایل داریـد عطر جدیدی به رابطـه تان بدهید می توانید به آسانـی مثل دو فرد که جدیدا با هم آشنا شده اند یک قرار شبانه برای خودتان ترتیب دهید.

    اگر مـوارد شما مرتبط به اتاق خواب می گـردد می توانید فانتزی های خود را با شریکتان در میـان بگذارید و موافقت وی را برای انجامشان جلب نمایید . یا از وی بخواهید با شما راحت بوده و از فانتزی های جنسی خود بگوید و با هم از آن ها لذت ببرید. ایده های تازه را قطعا امتحان نمایید .

    روزانه بدون تقاضـای جنسی به همدیـگر ابراز محبت نمایید .

    وجود بچه ها در منـزل یکـی از بزرگترین مـوارد سرکوب کننده جنسی می باشند پس خوب است هر از برخـی وقتها ان ها را به اردوهای دانش آموزی یا منـزل اقوام نزدیک که اعتماد تکمیل دارید، بفرستید تا بتوانید بطور تکمیل وقتتان را صرف همدیـگر نمایید .یا می توانید یک مسافرت دو نفره بدور از هر گونه مسئولیتی در قبال بچه ها بروید و رابطـه خود را گرم تر نمایید .

    می توانید شبی را در هتلی زیبا بگذرانید و از فضای تازه آن استفاده نمایید .می توانید کلمه ای رمز برای آمادگی دارا بودن برای رابطـه جنسی میـان خودتان قرار دهید.باید آگاه باشید فقط کسی که می تواند به گرم تر شدن رابطـه شما کمک نماید تنها خودتان می باشید .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا