جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » آکادمی رشد و تحول فردی » ۵ راهکار طلایی برای ایجاد حس و حال خوب

۵ راهکار طلایی برای ایجاد حس و حال خوب

 

راهکار طلایی برای ایجاد حس و حال خوب همیشه یک جمله تخیلی نبوده و واقعا ما می توانیم آن را ایجاد کنیم . روزهایی که می گذرد و خبر از گذر عمر ماست نباید با سختگیری های،نا امیدی ها و کسالت ما بگذرد  عمر در حال گذر است پس چه بسا که آن را قدر بدانیم و از آن نهایت استفاده خوب را ببریم حس و حال خوب را باید خودمان  بوجود بیاوریم نه اینکه منتظر بمانیم .هر چه بتوانیم حس و حال خوب را بیشتر در خود تقویت کنیم سختی های زندگی برایمان راحتتر خواهد بود گاهی اوقات فکر میکنم که زندگی  به قدر کافی پیچیده و سخت می تواند باشد اما افسار را باید بدستم بگیرم و خودم بسازم آنچه که رویایش را دارم  برای اینکه بتوانیم حس و حال خوب در خود ایجاد کنیم به نظرم الان آماده اید که با معرفی ۵ راهکار طلایی برای ایجاد حس وحال خوب با من همراه باشید .

۵ راهکار طلایی برای  ایجاد حس و حال خوب

 

۱)برای حس و حال خوب در حرکت باشید .

قرار نیست همه راه ها همیشه هموار باشد و اجازه ندهید تغییرات زندگی شما را از مسیر اصلی دور کند .این نکته رو فراموش نکنید که حتی سخت ترین شرایط زندگی نیز موقتی هست در دنبال کردن هدف خود ثابت قدم باشید و انرژی خود را در جهتی مثبت هدایت کنید .

 

۲)حال دیگران را خوب کنید .

هر عملی که انجام می دهید به طور یقین تاثیر آن را در خودتان خواهید دید چه کار خوب ویا چه کار بد .  شما می توانید این کار را از نزدیک ترین افرا زندگیتان شروع کنید بی منت به خانوادتان خوبی کنید حتی با کوچک ترین چیزها . با یک لبخند زدن با گفتن یک جمله خوب میتوانید اول حال آنها را خوب کنید .

حتما بخوانید
تکنیک نجات از غرق شدن

 

۳)دست از سر عادت ها بردارید .

در پژوهشی  از افراد دارای اضافه وزن خواسته شده که عادت های خود را تغییر دهند ،برای مثال از آنها خواسته شده بود از مسیر های مختاف به محل کار خود بروند.نتایج این پژوهش باور کردنی نبود افراد با تغییر عادت های خود در واقع سبک زندگی خودشان را دچار تغییر می کنند .پس برای ایجاد حس و حال خوب و قرار گیری در مسیر موفقیت ، از تغییر عادت های خودتان باید شروع کنید .

 

۴)نقاشی و رنگ آمیزی به همراه کودکان

گاهی اوقات لازمه که به کودک درون خود برگردیم و بیشتر بهش ردازیم مخصوصا کار با بچه ها شما رو شاداب تر میکند حس و حال خوب داشتن با بچه ها امری وصف نشدنی است که می توانید از این راهکار استفاده کنید .

 

۵)چک لیستی از خودتان طراحی کنید .

این کاملا شخصی است شما می توانید با تهیه چک لیست از استعدادهای خودتان و فعالیت هایی که قادر به انجام دادنشان هستید به نقاط قوت خود پی ببرید  و در عین حال تقاط ضعف خود و مهارت هایی که  نیاز به یادگیری هستند را هم آماده کنید و سعی کنید که بیشتر به قدرتمند کردن آنها بپردازید مثلا اگر شما فرد خجالتی هستید  می توانید با شرکت در دوره ها و یا استفاده  از کتاب های آموزشی در این زمینه موفق تر باشید حتما با انجام نقاط قوت ها و رسیدگی به نقاط ضعف هایتان  به حس بهتری از خودتان خواهید رسید .

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “۵ راهکار طلایی برای ایجاد حس و حال خوب” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

Contact Us

پیمایش به بالا