جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » همه مقالات » نکات عالی در مورد سفر به فلورانس ایتالیا

نکات عالی در مورد سفر به فلورانس ایتالیا

فلورانس ایتالیا یکی از جمله شهرهایی است که سفر به آن را نباید از دست داد. برای بسیاری از افراد، رفتن به اروپا، اغلب یک تجربه فوق العاده در طول زندگی است. پس اگر قصد سفر به اروپا را دارید، هرگز فلورانس ایتالیا را از دست ندهید.

پایتخت منطقه توسکانی در شمال رم واقع‌شده و به خاطر آرامش، تمیز بودن و بیش از دیگر مقصد های توریستی ایتالیا مشهور است (به عنوان مثال رم و ناپل). اما خودتان را به یک حس کاذب از هر شهری که توریست‌ها از آن بازدید می‌کنند، تبدیل نکنید. با کمک نکات زیر، شما می توانید بهترین لذت را از سفر به فلورانس ایتالیا ببرید.

چرا باید فلورانس ایتالیا را انتخاب کنید؟

این شهر با معماری حقیقتا خیره‌ کننده، آپارتمان‌ های عجیب و غریب و میدان های زیبا به همراه بسیاری از موزه ‌ها، گالری ‌های هنری و رستوران ‌ها، زیبایی غیر قابل وصفی دارد. جالب است بدانید که در این شهر خودتان را کسل نخواهید دید. و همواره جزئیاتی وجود دارد که شما را سرگرم کند.

همچنین تلاش زیادی برای حفظ ساختمان‌ های قدیمی در فلورانس و مراقبت از بناهای تاریخی آن صورت ‌گرفته است. و به نوعی در حفاظت از یکپارچگی بناهای تاریخی که در پشت تمدن آن وجود دارد، باعث شگفتی است. مردم فلورانس، به طور خاص، نیز مقدار زیادی نسبت به شهر و تمدن خود غرور دارند. سعی کنید قبل از انجام سفر خود لیستی از مکان ها و جاذبه هایی که می خواهید در فلورانس ببینید را تهیه کنید.

حتما بخوانید
معنی فمینیسم چیست؟ (تفکرات فمینیسم چیست)✅

انتخاب محل سکونت در سفر به فلورانس ایتالیا

اگر از دیدن مکان‌ های جدید در تمامی بخش های یک شهر لذت می‌برید، بهتر است برای رزرو هتل مکانی نزدیک به مرکز شهر را انتخاب کنید. هتل major Firenze و هتل Mercure Centro می توانند بهترین انتخاب ها در این رابطه، باشند. اما اگر به آسایش و راحتی خودتان در سکوت و انتخاب موقعیتی دور تر از مرکز شهر فکر می کنید؛ می توانید هتل های ارزان قیمت تری را در این رابطه پیدا کنید؛ که تمامی شرایط مذکور را دارا می باشند.

در ابتدا برای سفر به فلورانس ایتالیا ببینید که به دنبال چه چیزی هستید؟

این نکته را در ذهن خود داشته باشید. چرا که باید برای لذت بردن از گذر اوقات خود در فلورانس، تجربیات واقعا معتبری داشته باشید. و در زمانی که همه چیز را در اختیار دارید، درگیر هیچ مشکلی نشوید. داشتن برنامه و هدف برای بازدید از این شهر شما را در پیدا کردن بهترین روش و برنامه ریزی یاری می دهد. بنابراین در صورت بوجود آمدن مشکل خاصی می توانید مطمئن باشید که تغییر برنامه سفر شما را دگرگون نخواهد کرد.

ملحق شدن به تور های پیاده روی در فلورانس ایتالیا

چند روز قبل از اینکه به فلورانس ایتالیا سفر کنید؛ سعی کنید به صورت آنلاین برای یک تور پیاده‌ روی در شهر ثبت‌نام کنید. و این نکته را به عنوان اولین مورد در برنامه سفر خود در نظر داشته باشید. شما می‌توانید تورها و بازدید از مکان های مختلف را از طریق وب سایت های مربوطه بیابید. اما برای انجام این کار بهتر است از چند نکته غافل نمانید:

  • سعی کنید از یک راهنمای تور ایتالیایی که در این کشور بزرگ شده ‌است غیا زمان زیادی را در فلورانس گذرانده است کمک بگیرید. انجام این کار به جای کسی که تنها در مورد تاریخچه آن از دور مطالعه کرده ‌است؛ نتیجه ی بهتری در سفر به این کشور به شما ارائه می دهد.
  • راهنمای تور ثبت ‌شده را مطالعه کنید. راهنما های تور برای انجام یک مطالعه دقیق انجام می‌شوند؛ تا گواهی‌نامه خود را به دست آورند. و برای هر فردی که به هر تور مراجعه می ‌کند مالیات پرداخت می کنند.
  • توری که بر روی سیستم “انعام محور” عمل می‌کند: به این معنی است که در پایان تور، شما به میزان راهنمایی دریافت شده از آنچه که تور به شما ارائه نموده است، انعام می ‌دهید. و هیچ گونه پیش پرداختی دریافت نخواهد شد. این امر در راهنمای تور مسئولیت معینی دارد؛ تا عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. و به طور کلی هیچ تعهدی برای توقف کامل این سفر وجود ندارد. اگر آن‌ها عالی هستند، بهتر است، سخاوتمندانه انعام دهید.
حتما بخوانید
مهارت های ارتباطی موثر را بشناسید

راهنما نیاز است !

احتمالا متوجه خواهید شد که برخی از جاذبه‌های توریستی اصلی در لیست تان بسیار زیاد هستند. و به نوعی کل سفرتان را پوشش می دهند. در پایان تور پیاده‌ روی در فلورانس ایتالیا، تردید نکنید که راهنمای خود را در مناسب‌ ترین مکان ‌ها برای بازدید، و استراحت در کنار جاذبه ‌های اطراف مسیر مورد انتخاب کرده اید.

البته تحقیقات زیادی وجود دارد که می‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید. پس مطمئن شوید که تور مناسبی را انتخاب می کنید! یکی از مهم ترین مکان ها برای صرف شام در the Centrale در بازار سن لورنزو است. مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از غرفه‌ها برای پخت غذا در داخل یک بازار دو سطحی، که در سال ۱۸۷۰ ساخته‌ شده است. و می تواند تجربه ی بی نظیری از سفر به فلورانس ایتالیا در اختیارتان قرار دهد.

برخی از رایج ترین و بهترین مکان های دیدنی در فلورانس ایتالیا

  • خانه جامع سانتا ماریا دل Fiore (پیاتزا): یکی از بهترین مناطق آزاد برای بازدید در این شهر است. که نباید آن را از دست بدهید. این مورد یکی از ساختمان‌ های نمادین شهر است؛ که فضای وسیعی از کافه‌ های کوچک و موزه اپرا را در خود جای داده ‌است. شما به آسانی می توانید برای بازدید کلیسای جامع سانتا ماریا دل Fiore (و پیاتزا دل Duomo) بطور رایگان دسترسی داشته باشید.
  • بازدید از Miniato al Monte : از قرن یازدهم، این کلیسای مجلل به خاطر نقاشی‌های رنگارنگ خود و نیز crypt مشهور است.
  • بازدید از Piazza della Signoria : احتمالا، مشهور ترین مکان در تمام فلورانس، della Signoria می باشد. در این مکان انواع و اقسام مجسمه ها وجود دارند. از همه مهم‌تر، تماشای این مکان رایگان است. و می توانید از زیبایی های موجود در آن برای یک روز لذت کافی را ببرید.
  • بازار سان لورنزو : اگر می‌خواهید برخی از بهترین محصولات محلی را در فلورانس ایتالیا تهیه کنید؛ به سمت میدان سان لورنزو حرکت کنید. این بازار یکی از بهترین اماکن برای بازدید در این شهر است؛ که مزه خوبی از زندگی در فلورانس به شما می‌دهد.
حتما بخوانید
دعای موفقیت و سربلندی{دعا برای موفقیت حتمی و سریع}
Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “نکات عالی در مورد سفر به فلورانس ایتالیا” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

پیمایش به بالا