جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » مهارت های ارتباطی » زبان بدن خوشحالی یک زن (نشانه هایی که شما باعث خوشحالی یک زن شده اید)

زبان بدن خوشحالی یک زن

زبان بدن خوشحالی یک زن

مثال هایی از زبان بدن

زبان بدن یک خانم می تواند به شما بفهماند او در حال حاضر چه حسی دارد. برای این که بتوانید به راحتی این سیگنال های غیر کلامی را بخوانید چند مثال برایتان قرار داده ایم که بینش شما را در مورد احساسات یک زن، زمانی که او اطراف شما قرار دارد گسترش می دهد.

نشانه هایی که شما باعث خوشحالی یک زن شده اید

هنگامی که ما در خلق و خوی خوبی هستیم، زبان بدن ما سبک تر و نیرو مند تر می شود. ما این حرکات را جاذبه نام گذاری کردیم. حرکات جاذبه در قسمت هایی از بدن شدیدا دیده می شود. به عنوان مثال، یکی از بارز ترین حرکات جاذبه ی بدن، فلش ابرو است. اگر یک دختر هیجان زده باشد، ابرو هایش به طور خودکار در یک لحظه شلیک می شود. یکی دیگر از زبان جاذبه ی بدن که یک زن می تواند نشان دهد حالات مثبت با پاهایش است. هنگامی که شما یک دختر را خوشحال یا هیجان زده می کنید ممکن است متوجه شوید که انگشت های پایش را تکان می دهد. ( شاید در حالی که او به عقب و جلو می رود و روی پاشنه پایش می چرخد ). همه ی این نمونه های رفتار غیر کلامی  را می توانید در یک زنی که احساس پرجنب و جوش دارد و در حالت مثبت است ببینید.

نشانه هایی از زبان بدن یک خانم که با شما احساس راحتی می کند.

هنگامی که انسان ها ناراحت می شوند، واکنش آن ها اغلب به سمت “یخ زدگی” می رود. به این ترتیب که آن ها در تلاش برای جلوگیری از هر گونه حرکت هستند. بنابر این برای اینکه بفهمید یک خانم با شما راحت است یا نه، به دنبال زبان بدن یخ زدگی او باشید. یکی از روش هایی که بتوانید متوجه شوید دختری  ناراحت است یا خیر، بازو های اوست. اگر دختری احساس راحتی نداشته باشد بازو هایش را به بدن نزدیک کرده و آن ها را زیاد تکان نمی دهد. اما اگر احساس راحتی داشته باشد بازوانش را زیاد تکان می دهد. حتی تکان بازوانش می تواند از زمانی که حرف می زند هم بیشتر باشد.

حتما بخوانید
تأثیر درون‌گرایی در ارتباط با دیگران، دوست‌یابی در درون‌گراها

نمونه های مشابه یخ زدگی در رفترا غیر کلامی می تواند در هر جایی از بدن دیده شود، برای مثال اگر زن سر خود را مستقیم نگه داشته و و از روی پاهایش عبور نمی دهد، می تواند نشانه ای از احساس تنش و ناراحتی او باشد.

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “زبان بدن خوشحالی یک زن (نشانه هایی که شما باعث خوشحالی یک زن شده اید)” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

پیمایش به بالا