جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » مهارت های ارتباطی » چند ترفند زبان بدن برای جذب جنس مخالف

چند ترفند زبان بدن برای جذب جنس مخالف

چند ترفند زبان بدن برای جذب جنس مخالف

زبان بدن زبانی جهانی است. رفتارهای خاصی وجود دارند که معنای آنها در سراسر دنیا یکی است؛ مثلا اگر شما دستانتان را بصورت ضربدری در آغوش بگیرید به معنای آنست که احساس ناراحتی می کنید، یا اگر پاهای خود را در جهت مخالف فرد کناریتان قرار دهید به معنای آنست که شما عصبانی هستید. در بیشتر اوقات شما نمی دانید که در حال نشان دادن چه زبان بدنی هستید و حالات شما چگونه بر سایر افراد تاثیر می گذارد. اما برخی تغییرات خاص و ظریف وجود دارد که شما می توانید برای برخورداری از ظاهری جذاب در برابر جنس مخالف از آنها استفاده نمایید.

زمانیکه با آنها صحبت می کنید نباید به چشم های فرد دیگری نگاه کنید، این یکی از گستاخانه ترین رفتارها در جهان محسوب می شود. اینکار نه تنها شما را نسبت به کشی که در حال صحبت با او می باشید، بی علاقه نشان می دهد، بلکه جدا او را آزار می دهد. شما باید در طول مکالمه تماس چشمی خود را با او حفظ کنید.

 

به جای  محدود کردن خودتان، راحت باشید.

محدود کردن خودتان ممکن است موجب لرزش دست ها، نگاه کردن به دور یا دور شدن بدن شما از طرف مقابل گردد که در نتیجه شما را غیر جذاب نشان خواهد داد. هر دختری دوست دارد که به ملاقات مردی رود که راحت و در دسترس به نظر آید. بنابراین در رفتارهایتان تغییرات کوچکی ایجاد کنید و بطور دائم رفتارهایتان را بررسی کنید؛ حداقل تا زمانیکه این رفتارها برای شما بصورت عادت در آیند.

حتما بخوانید
چگونه بفهمیم که ما در یک رابطه انگلی هستیم؟

تمرکز کنید، بی قراری نکنید.

گاز گرفتن ناخن هایتان و یا با دیدن هر چیزی احساس ناراحتی و بی قراری کردن می تواند شما را فردی ناآرام و بی قرار جلوه دهد. در حالیکه این رفتارها ممکن است به دلیل عصبی شدن شما روی دهند اما در نظر فرد مقابل شما بی ادب و یا بدتر از آن، عجیب و غریب به نظر خواهید آمد. بهترین تلاش خود را بکنید تا نسبت به آنچه که او می گوید خود را علاقمند نشان داده و حتما در همه زمان ها تمرکزتان را بر روی او نگه دارید.

زمانیکه به شوخی های او می خندید، به آرامی دستش را لمس کنید. شما نمی خواهید که مرزها را از بین ببرید و او احساس ناراحتی کند، فقط می خواهید احساسات خود را به طرز شایسته تری بیان کنید.

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “چند ترفند زبان بدن برای جذب جنس مخالف” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

پیمایش به بالا