جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سوالات متداول سایت شیک اندیش

 چرا شیک اندیش؟

شیک اندیش یک سامانه منحصر به فرد برای ارایه خدمات مشاوره، رواندرمانی و آموزش روانشناسی کاربردی به صورت آنلاین (غیر حضوری) است. این سامانه به همت تعدادی از اساتید دانشگاههای علوم پزشکی کشور و متخصصین برجسته مشاوره و رواندرمانی راه اندازی شده است. هدف این سامانه ارایه خدمات با کیفیت مشاوره، رواندرمانی و آموزش به ایرانیان عزیز در سراسر جهان می باشد.

چگونه می توانم به شیک اندیش اعتماد کنم؟

شاید شما نیز با تبلیغات زیادی در خصوص مشاوره آنلاین، مشاوره تلفنی و مشاوره های غیر حضوری در فضای مجازی مواجه شده باشید، این امر تصمیم گیری را مشکل می کند. به خصوص اینکه، برخی از این مشاوره ها با هزینه ای بسیار اندک صورت می گیرند! اما باید توجه کنید که مشاوره و رواندرمانی به صلاحیتی بیش از فارغ التحصیل شدن در رشته های روانشناسی و مشاوره نیاز دارد و ممکن است تمامی دانش آموختگان این رشته ها از صلاحیت لازم برای مشاوره و درمانگری برخوردار نباشند. در ایران صلاحیت افراد برای مشاوره و رواندرمانی توسط سازمان نظام روانشناسی و مشاوره (و در مواردی نیز توسط سازمان بهزیستی) تایید می شود. شیک اندیش به این امر کاملاً آگاه بوده و برای رعایت حقوق کاربران، تمامی مشاوران و متخصصین خود را از بین افراد دارای مجوز و پروانه فعالیت تخصصی انتخاب می¬کند. علاوه بر داشتن صلاحیت علمی و حرفه ای، بیشتر همکاران شیک اندیش از اعضای هیات علمی و اساتید برجسته دانشگاههای معتبر کشور هستند.

منظور از مشاوره آنلاین چیست؟

منظور از مشاوره آنلاین کلیه خدمات مشاوره ای و رواندرمانی است که به صورت غیر حضوری و از طریق چت (صوتی، تصویری و متن) صورت می گیرد. در مشاوره های آنلاین در سامانه شیک اندیش کلیه اصول مشاوره و رواندرمانی که برای یک مشاوره موثر نیاز است، رعایت می شود.

حتما بخوانید
دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد

مشاوره آنلاین چگونه صورت می گیرد؟

مشاوره آنلاین به سهولت و پس از طی چند مرحله ساده در سامانه شیک اندیش امکانپذیر است. این مراحل شامل انتخاب حوزه مشاوره، انتخاب مشاور، تعیین زمان و … می باشد. در این سامانه مشاوره با سه روش چت متنی، صوتی و ویدئویی و یا استفاده از خط تلفن صورت می گیرد.

با چه وسیله ای می توانم ار خدمات شیک اندیش استفاده کنم؟

سامانه شیک اندیش به نحوی طراحی شده است که در آن افراد علاوه بر نصب اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه، می توانند از وب اپلیکیشن مشاورلاین استفاده کنند. یعنی امکان دریافت خدمات با هر وسیله ای (کامپیوتر، تبلت و گوشی) از طریق وبسایت www.shikandish.com به سهولت فراهم است.

هزینه مشاوره چقدر است؟

هزینه مشاوره در شیک اندیش بر اساس مدت زمان مشاوره، تخصص، و درجه علمی متخصصین متفاوت است. این هزینه در زمان رزرو نوبت قابل مشاهده می باشد. ضمناً شیک اندیش برای کاربرانی که مشترک سامانه می شوند همواره تخفیفاتی را در نظر می گیرد.

پرداخت هزینه از چه طریقی امکانپذیر است؟

پرداخت هزینه صرفاً با استفاده از درگاه های پرداخت اینترنتی یا از طریق کارت به کارت موجود در سامانه شیک اندیش امکانپذیر است و هرگونه دریافت وجه از طرق دیگر مغایر با قوانین و مقررات شیک اندیش می باشد.

آیا امکان پرداخت برای کاربران خارج از کشور وجود دارد؟

بله. سامانه شیک اندیش به سهولت برای تمامی ایرانیان در سراسر دنیا قابل استفاده است. کاربران خارج از کشور می توانند با استفاده از کارتهای بانکی عضو شتاب خود (یا بستگان) نسبت به دریافت خدمات مشاوره ای و آموزشی اقدام نمایند.

حتما بخوانید
دوره تکنولوژی عشق

چگونه در شیک اندیش نوبت بگیرم؟

برای گرفتن نوبت در مشاورلاین فقط کافی است از طریق دکمه “رزرو نوبت” یا “شروع مشاوره” وارد پنل کاربری در سامانه شده و خودتان به تنهایی یا با کمک پشتیبان نوبت مشاوره را تنطیم نمایید.

آیا مشاوره فقط آنلاین است یا امکان رزرو نوبت برای جلسات حضوری هم وجود دارد؟

در شیک اندیش علاوه بر امکان ارایه خدمات به صورت آنلاین، رزرو جلسات مشاوره حضوری نیز برای برخی از مشاوران فراهم است. کاربران می توانند در زمان رزرو نوبت، نسبت به تعیین نوبت آنلاین و یا حضوری اقدام کنند.

آیا امکان کنسل کردن نوبت و استرداد هزینه در سامانه شیک اندیش وجود دارد؟

بله. با ورود به پنل کاربری به سهولت می توان نوبت رزرو شده را کنسل کرد. استرداد هزینه نیز بر اساس قوانین و مقررات شیک اندیش امکانپذیر است.

آیا برای ارایه خدمات در شیک اندیش محدودیت زمانی وجود دارد؟

همکاران مشاورلاین از ۲۴ ساعته و یکسره به ارایه خدمات مشغول هستند.

رازداری و محرمانگی در شیک اندیش چگونه صورت می گیرد؟

در سایت و اپلیکیشن شیک اندیش افراد در یک فضای کاملاً امن و با رعایت کلیه حقوق منطبق بر منشور اخلاقی روان‌شناسان و مشاوران سازمان نظام روان شناسی و مشاوره خدمات دریافت می نمایند. به منظور افزایش محرمانگی کاربران محترم می توانند با نام مستعار از خدمات استفاده کنند. برای افزایش امنیت کاربران، کلیه چت ها در سامانه شیک اندیش رمزگذاری می شوند. همچنین، پس از پایان مشاوره تمامی چت ها حذف شده و هیچگونه backup از آن نزد مشاورین شیک اندیش باقی نمی ماند.

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “سوالات متداول سایت شیک اندیش” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

Contact Us

پیمایش به بالا