جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سکس از نگاه زنان (سکس از دید زنان چیست؟)

سکس از نگاه زنان

سکس از دید زن ها موردیه که همه پسرا باید بدونن تا بتونن طبق چیزی که خانوما می‌خوان رفتار کنن تا دو طرف لذت کامل رو ببرن.یعنی نشده که یه پسر به من نگه:آقای علامه نمی‌دونم روحیه زنا توی رابطه جنسی چجوریه چطوری میتونم چیزی بشم که اون میخواد؟ و بتونیم جفتمون به یه اندازه لذت ببریم. این مقاله مال خوده شماست پسرا.

خیلی از زنها رابطه جنسی رو عمیق ترین شکل ابراز عشق و ارتباط می دونن و برای خیلیاشون مورد اهمیته. با وجود این که انزال در مردا سریع تره، ارگاسم در زنا قدرتمندتره و توانایی فوق العاده اونها در لذت بردن می تونه چندین ارگاسم رو در توی سکس تجربه کنه. اما رابطه جنسی از نگاه زنا متفاوت از دیدگاه همسرشون یا پارتنرشون هست. تفاوت دیدگاه اونها با مردان شامل مواردیه که زیر گفته شده:

سکس از دید زنان:

سکس در ذهن شروع میشه:

مردا اغلب از اینکه همسرشون به اندازه اونها برای بدنش اشتیاق ندارن ناامید میشن. اما هورمون های بدن یه زن متفاوته. همون طور که در مقاله قبلی گفتیم تستوسترون باعث تغییر فیزیولوژیکی در هر دو جنس میشه اما در درجه های مختلف. به طور نسبی، محرک هورمونی در مردان مثل یک فریاد بلنده و در زنان به مثل یه زمزمه ارومه. برای اون، این فانتزی، به یاد آوردن، و تصور کردن سکس هست که موتور شور جنسی رو میچرخونه. بخاطر همین، در زمان عاشقی و شیدایی اشتهای جنسی زنا بالاست و به راحتی تحریک میشن.

سکس از نگاه زنان خواسته شدنه:

مردان با نگاه تحریک میشن اما در زنان جذاب دیده شدن باعث میشه که میل جنسی زیاد بشه. دونست از تشنگی پارتنرشون خیلی برا زنا جالبه و تحریک آمیزه . درست همون طور که مردا به دنبال سکس پر شور و متعدد بعد از ازدواج هستن، زنان دوست دارن هم سکس داشته باشن هم احساسات تو رابطه حنسی باشه‌.

مدام توی رابطه ات ضربه میخوری؟ سواد عاطفی نداری و همش به پارتنرت گیر میدی؟ یه راهکار خوب و رایگان میخوای؟Telegram

تمایل به سکس با محرک بیرونی از بین می‌ره:

زن ها رابطه جنسی رو دوست دارن، اما خواستن اونها به راحتی در اثر درد، خشم، خستگی یا یائسگی از بین میره. در واقع، بدون محرک فیزیولوژیک تستوسترون، اشتغال به کارهای روزمره، استرس کودکان و کار باعث میشه حس زن کمتر، و به رابطه نه بگه. زنا اغلب برای داشتن یک تجربه خودشون به تخت میان و تا زمانی که کاملا برانگیخته نشن تمایلی به سکس ندارن. بعضی وقتا رسیدن به اوج تحریک برای یک زن ۴۵ دقیقه طول میکشه. تجربه ارگاسم های دائمی در هر مرتبه از سکس برای زنا به سادگی مردا نیست، اما برای ادامه تمایل به سکس مهمه. پس، در حالی که مردان به تنوع سکس علاقه دارن، ولی زنان معمولا یک پوزیشن تکراری رو ترجیح میدن چون لذت بردنشون توی اون پوزیشن صد در صدیه.

سکس از نگاه زنان بخشی از عشقه:

سکس، صحبت کردن، کار کردن، همکاری با یکدیگه، مدیریت یک خانه و خانواده به عنوان یک تیم، احساس قدردانی، جشن و تعطیلات، هدیه دادن و دریافت هدیه، و مهربانی، همه برای زن به معنی عشق هستن؛ بنابراین سکس از نگاه زنا بخشی از یک کل است، نه عامل تعیین کننده عشق. رابطه جنسی ممکنه از گرمایی به وجود بیاد که اون در رابطه عاطفی خود احساس میکنه، اما لزوما منبع گرما نیست.

سکس یه نوع عشق ورزیدنه:

ما نمیگیم که زنا از سکس بدشون میاد نه اتفاقا لذت میبرن.حتی اگر حس و حوصله نداشته باشن دوست دارن شمارو ارضا کنن.اگر عشق و علاقه توی ارتباط شما زیاد باشه. برای زن بهترین سکس ممکنه که هر زنی میخواد که تجربه کنه.وقتی مرد به زور زن رو تحریک می‌کنه ومیگه من میخوام تو هم لذت ببری.زن ناامید میشه، چون که عشق داره کنار میره و زن باید به زور تحریک شه. بعضی زنا حتی اگر ارگاسم رو تجربه نکنن باز هم سکس رو دوست دارن.

مرد و زن هر جفتشوو برای پیدا کردن شادی برای پارتنرشون نیاز دارن. اما نقطه شروع اونها متفاوته. صمیمیت عاطفی همراه با صمیمیت جنسی ترکیبی هست که ازدواجی رو فوق‌العاده میکنه.

اوج لذت جنسی زنان زمان بیشتری رو میخواد:

یک مرد می تونه در ۳ تا ۵ دقیقه به اوج لذت جنسی برسه، در حالی که این زمان در زنا حتی بیشتر از ده دقیقه اس. زنان به معاشقه طولانی برای تحریک شدن نیاز دارن. شروع کردن سکس بدون معاشقه و بغل اوج لذت جنسی رو دیر تر میکنه. بیشتر زنا از رابطه جنسی هاشون ناراضی ان چون که مرد وقت کمتری براشون میگذاره و لذت جنسی رو تجربه نمیکنن. این تفاوت در زمان رسیدن به اوج لذت جنسی مایه اختلافات زیادی بین زن و مرد هست، و زوج ها باید فکری به حال این موضوع بکنن.

سکس در سن و سال متفاوت :

سیکل قاعدگی یکی از فاکتورهای اصلی تعیین کننده ی نیاز زن هست. زنا در روزهای مختلف سیکل خود تمایل متفاوتی برای سکس دارن. این میل در طول عمر فرق میکنه. به طور معمول زنان در دهه ۳۰ سالگی شون تمایل جنسی بیشتری دارن، در حالی که در مردان بیشترین تمایل جنسی در سن ۱۸ تا اواسط دهه ۲۰ وجود داره.

محرک های جنسی در زنان معلوم نیست:

مردا با دیدن بدن برهنه زنا و خیال پردازی تحریک میشن. در حالی که در زنا، این محرک اصلا معلوم نیست چیه و حتی خود زنا هم نمیدونن با چی تحریک میشن. زنان کمتر از مردان خیال پردازی میکنن و تعداد خودارضایی در زنا کمتره.

صحبت کردن در طول رابطه جنسی رو دوست دارن:

برخلاف مردا، زنا می تونند چندین کار رو به طور همزمان بکنن. در حالی که مردا کمی وجود دارن که به حرف زدن در طول سکس لذت ببرن. این کار تحریک در زنان ر‌و ساده تر میکنه. این به دلیل سهولت استفاده از هر دو نیمکره در زنان است. با با شناخت همدیگه میتونیم همو بیشتر درک کنیم و نیاز های همو برطرف کنیم تا بتونیم یک رابطه و ازدواج خوب رو داشته باشیم.

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “سکس از نگاه زنان (سکس از دید زنان چیست؟)” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

پیمایش به بالا