چرا بلاک نکنیم؟

چرا بلاک نکنیم؟
  •  

    چرا بلاک نکنیم؟

    بسیاری از افراد در فرایند بازگشت عشق در بلاک کردن یا نکردن طرف مقابل در شبکات اجتماعی سوال می کنند

    دلیل قرار دادن قابلیت بلاک در اپلیکیشن ها چیه قابلیت بلاک برای این در اپلیکیشن ها قرار داده شده که اگر کسی مزاحم شماست و واقعا نمی خواید باهاش ارتباطی داشته باشید ، راه ارتباطی شما رو مسدود کنه.

    به هیچ عنوان بلاک نکن
    اگر کسی از من بپرسه باید بلاک کنم یا نه ، قطعا جواب من این هست که اینکار رو نکن ، بدون اینکه چیزی از اون ارتباط بدونم . چرا ؟ چون اگر شما مطمئن باشید کسی برای شما مزاحمه و واقعا نمی خواید باهاش ارتباطی داشته باشید ، بلاکش می کنید ، براتون اهمیت نداره و دنبال زندگیتون میرید .

    حالا چرا برای شما این سوال پیش میاد و چرا می پرسید بلاکش کنم یا نه ؟ چون اینطور نیست که نخواید باهاش ارتباط داشته باشید .

    این سوال شما از یک تفکر ناشی میشه . اون آدم کاری کرده مثلا با شما بهم زده و شما از دستش ” ناراحت و عصبانی” هستید و این عصبانیت شما نشون دهنده کنترل ایشون روی رفتار شماست ، اینکه چقدر میتونه حالات شما رو تغییر بده .

    و یا برای جلب توجه کردن ، بلاک کردن یک شیوه خیلی بد برای جلب توجه کردنه و معمولا برای این هست که ترغیب بشه که به سمت شما برگرده .

    و من مطمئن هستم کسی که از روی عصبانیت و ناراحتی کسی رو بلاک میکنه ( و مطمئن باشید طرف مقابل هم میفهمه دلیل بلاک شما پی بوده ) و چند روز یا چند هفته بعد دوباره ایشون به طریقی بتونه با شما ارتباط برقرار کنه ، دلتون رو به دست بیاره ، دوباره نرم می شید و از بلاک درش میارید .

    پس این رفتار تنها نشون میده اون آدم چقدر روی شما کنترل داره ، چقدر باعث عصبانیت شما میشه و حالا اگر واقعا براتون اهمیتی نداره و دیگه نمی خواید باهاش ارتباطی داشته باشید ، اصلا این سوال براتون پیش نمیاد که آیا بلاکش کنم یا نه .

    پس اینکار رو انجام ندید ، چون حتی اگه میخواید توجهش رو جلب کنید اینکار شیوه خیلی بدیه .

    انجام این کار به شما در برگشت عشق مدنظرتان کمک زیادی می کند

    چون شما باید خودتون بر اساس رفتارهای ایشون تصمیم گرفته باشید دوست دارید باهاش بمونید یا نه .

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا