وقتی مرد جواب پیام تون رو نمیده، این روش رو انجام بدین

وقتی مرد جواب پیام تون رو نمیده
  • وقتی جواب پیام تون رو نمیده، این روش رو انجام بدین

     

    این اتفاق خیلی عادی شده، با یکی آشنا میشین، چندبار میرین سر قرار و میشناسینش و رابطه تون داره جلو میره ، اما ناگهان طرف ناپدید میشه ، شما هم بهش پیام میدین ممکنه جوابتون رو بده اما باز هم مکالمه ادامه دار نمیشه .

    با خانم هایی که هر روز صحبت میکنم این مشکل رو دارن و این مشکل تقریبا خیلی شایع شده ، با طرفتون پیام بازی میکنید، سرقرار میرید و رابطه تون رو به جلو می‌برید و اینطور بنظر میرسه که او هم شمارو میخواد اما ناگهان دیگه جوابتون رو نمیده و شماهم نمیدونید چه فکری کنید یا چه واکنشی نشون بدید .

    این موقعیه که ترس، اضطراب و خستگی( از اینکه مداوم بخواید پیگیر باشید) میان سراغتون و از خودتون می‌پرسید مگه چکار کردم ؟ چی شد ؟ چکار باید بکنم که درستش کنم ؟ اینجا یه تله خیلی مهمی که خانم ها بهش دچار میشن رو توضیح میدم و توضیح میدم چطور ازش دوری کنید.

    این تله یا ترسیدن یا عصبانی شدن هست .
    وقتی ترسیدین، نشونه بارز کمبود اعتماد بنفسه، با خودتون میگید مگه چکار بدی انجام دادم؟ چرا دیگه پیام نمیده ؟ چی گفتم مگه ؟ چکاری میتونم بکنم ؟

    خب یا میتونید خودتون رو سرزنش کنید
    یا سعی کنید پیام درستی بهش بدید و خیلی ریلکس با این قضیه برخورد کنید و جذاب بنظر برسید.
    وقتی ترسیدین، معمولا بخاطر اینه که فکر میکنید شما یه کار اشتباهی انجام دادین، به اندازه کافی خوشگل نیستید و دیگه هیچ مردی اون بیرون وجود نداره که از شما خوشش بیاد . باید بدونید که این طرز فکرتون اصلا جذاب نیست و در واقع یه مشکل بزرگه .

    راه حل چیه ؟
    اگر مردی بهتون پیام نمیده، اون مرد هم نباید دیگه اونچنان براتون جذاب باشه، نباید معیار ها و استاندارد هاتونو پایین بیارید باید بدونید شما ارزش اینو دارید که با مردی در رابطه باشید که باهاتون در تماس‌ باشه.

    اگر از همون اوایل رابطه به من درست حسابی پیام نداد چطور ؟
    مردم، هم مرد ها هم زن ها ،بهترین حالت خودشون رو در اوایل رابطه نشون میدن و اگر در اوایل رابطه بهتون پیام نمیده،خیلی باهاتون ارتباط برقرار نمیکنه، اینها اصلا نشونه خوبی نیستند و من بهتون پیشنهاد میکنم راه خودتون رو بکشید و برید و به زندگی تون برسید .

    مرد ها چشونه اخه ؟
    اما خیلی وقت ها ما عصبانی و دلخور میشیم و از این رفتار های همراه با عصبانیت، تنفر مشاهده میشه و این جملات :چرا اینکار رو با من کرد ؟ چرا گفت میخاد باز بریم بیرون و دیگه خبری ازش نشد؟ اصلا جور در نمیاد. مرد ها چشونه اخه ؟

    این طرزبرخوردیه که از خیلی از خانم ها دیدم .

    اگه ازش خبری نشنیدن بهش پیام میدن که میخان باهاش کات کنن و دیگه نمیخان باهاش حرف بزنن و جالب اینجاست اگر اون مرد جواب بده و بهونه های الکی بیاره ، خانم هم همینطور جوابش رو میده و به این خاطر که حداقل دوباره میتونه باهاش صحبت کنه از ایده کات کردن هم فاصله میگیره .

    اما این اصلا ایده خوبی نیست، اصلا شما انگیزه تون از این کارا چیه؟! چرا باید یه همچین چیزی رو بهش بگین؟ که حسابش رو بزارید کف دستش؟ یا اینکه به خودتون حس خوبی بده(دلتون خنک شه) و یه سنگینی رو از روی دوشتون بردارید؟

    اصلا اینها کمکی بهتون نمیکنه .چرا ؟
    چون مردی وجود نداره که وقتی یک خانم بهش اینطور بگه که “به احساساتم ضربه زدی ، چرا بهم توجه نمیکنی و.. “یه دفعه ایی بخواد دلسوز بشه و حس همدردیش گل کنه و از این به بعد درست حسابی جواب بده .

    راه های بهتری هم وجود دارن که به کار بگیرید تا اینکه برید و مردم رو نصیحت و بازخواست کنید.

    عصبانیت مثل قورت دادن قرص سمی اییه که توقع داشته باشید روی طرف مقابلتون اثر بزاره و فقط به خودتون آسیب می‌زنید. بگذارید یه داستان براتون بگم.

    یک مراجعه کننده داشتم که با مردی آشنا شده بود و چنتا قرار هم باهم داشتن و بعد یک مرتبه طرف غیب شد و درست جوابش رو نمی‌داد این خانم عصبانی شده بود و با میگفت مشکل این مرد چیه ؟ چرا با من صادق نیست ؟

    بهش گفتم که تلاشش رو متوقف کنه و عصبانی و ناراحت نشه .

    یکی دو هفته بعد دوباره اون مرد باهاش تماس گرفته بود و باهم در ارتباط بودن .

    این خانم به من گفت دوست دارم بهش بگم چقدر عوضیه و نمیخام ببینمش و اصلا…. چرا همونطوری که منو قال گذاشت قالش نذارم ؟ بهش گفتم خونسردی تو حفظ کن، استاندار هاتو حفظ کن و اینکه اصلا سودی نداره که بخوای این رفتار رو نشون بدی بجاش سطح توقعات رو از رابطه حتی بیشتر کن ، بهش یه شانس بده و محتاط تر هم باش و بگذار تا او خودش رو بهت ثابت کنه .

    معلوم شد دفعه قبل مادربزرگ این مرد فوت شده بوده و یه سری مسائل خانوادگی براشون پیش اومده و درگیر اونها شده بوده، یه سال بعد باهم ازدواج کردن و این خانم میگفت خوشحالم که از اینکه خودم نرنجوندمش و عاقلانه رفتار کردم و درحالی که محتاط بودم و سطح توقعاتمو بالا نگه داشتم، مطمئن شدم اون کار لازم رو برای بدست آوردنم انجام میده.

    پس بنظرم خیلی کمک کنندس که با مهربونی و بدون عصبانیت ترک کنید، نیازی نیست کینه به دل بگیرید و دلخور بشید و به احساسات هم لطمه بزنید هیچ سودی نه برای شما نه طرف مقابلتون داره.

    پس اولین کار
    با مهربونی و مثبت تموم کنید و به زندگی تون برسید، نیازی نیست جبهه بگیرید و بخواید تلافی کنید و اگر گفت چرا دیگه بیرون نمیاید بگید بنظرم ما بدرد هم نمیخوریم. اما ممنون که منو بیرون بردی.

    و دیگه هیچ توضیحی بدهکار نیستید.

    دومین کار
    روی خودتون تمرکز کنید، به زندگی تون ادامه بدید و غصه نخورید و ناراحت نباشید

    یه نکته اگه احساس کردید اعتماد بنفس تون کم شده و فکرای منفی سراغتون اومده و احساس کمبود می کنید و فکر میکنید دیگه با مردی اشنا نمیشید، اون موقع دست از فکر کردن بردارید و یه نفس عمیق بکشید و و از خودتون بپرسید من الان چطور میتونم به خودم کمک کنم، توجه تون رو بزارید روی یکی دیگه، این سریع ترین راهیه که از ترس و نگرانی خودتون رو به سمت حس قدردانی و اعتماد بنفس و ارتباط برسونید، بعضی وقتا تنها فردی که میتونه بهتون کمک کنه خودتون هستید .

    میتونید یه پارتنر دیگه پیدا کنید، اتاقتون رو مرتب کنید، زنگ بزنید یکی از اعضای خونواده تون. و متوجه میشید یه دفعه تمام اون حس های منفی، ترس، عصبانیت میتونه به چیز های مثبت تغییر کنه و اگر بتونید این کارو مدام انجام بدین اعتماد بنفس تون بالا میره و میتونید با ادم های بیشتری ارتباط برقرار کنید و با انرژی مثبت تری برید سر قرار های دیگه و نهایتا جذاب ترین حالت خودتون باشید.

    در این روزهای پراستفاده از تکنولوژی و ارتباطات روزافزون، پاسخگویی به پیام‌های ارسالی می‌تواند یکی از مهم‌ترین وظایف افراد باشد. اما متأسفانه، گاهی اوقات افراد به دلایل مختلفی می‌توانند پاسخگویی به پیام‌ها را به تأخیر بیندازند یا حتی آن را فراموش کنند. در این موارد، چه باید کرد؟

    اگرچه این مسئله به نظر ساده می‌آید، اما باید به آن با توجه ویژه بپردازیم. چرا که عدم پاسخ به پیام‌ها می‌تواند باعث نارضایتی و ناخوشایندی در دو طرف گفتگو شود و باعث تضعیف رابطه دوستانه، عاطفی یا تجاری شود. بنابراین، در اینجا به چند روش برای حل این مشکل پرداخته می‌شود.

    ۱. پیام کوتاه دوم: یکی از روش‌های معمول برای یادآوری از خودتان به دوستانتان ارسال پیام کوتاه دوم است. در این پیام می‌توانید کوتاه و مختصراً از دوستتان بپرسید که آیا پیام شما را دریافت کرده‌اند و چه وضعیتی دارند. این روش بسیار ساده و موثر است و اغلب به خوبی کار می‌کند.

    ۲. ارسال پیام با محتوای متفاوت: یکی دیگر از روش‌های یادآوری این است که به جای پیام دوم، پیامی با محتوای متفاوت ارسال کنید. این کار می‌تواند به عنوان یک نوع لطف از سوی شما به دوستتان تلقی شود و به شما کمک می‌کند تا با یادآوری خود، چیزی جدید و مفید نیز به دوستتان ارائه کنید.

    ۳. استفاده از نرم‌افزارهای یادآوری: در این روش می‌توانید از نرم‌افزارهای یادآوری مانند “Google Keep” یا “Evernote” استفاده کنید. با این نرم‌افزارها می‌توانید یادآوری‌های مختلفی برای خودتان تنظیم کنید و به شکل مداوم به یادآوری خود ادامه دهید.

    ۴. تماس تلفنی: یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید به آن‌ها اقدام کنید، تماس تلفنی با دوستتان است. این روش می‌تواند به شما کمک کند تا آن شخص را به یاد بیاورید و به راحتی با او در ارتباط باشید.

    ۵. عدم توقع بیش از حد: در نهایت، باید به این نکته هم توجه کنید که برای دوستانتان توقع بیش از حد نداشته باشید. در بسیاری از موارد، دوستان ما به دلایل مختلفی نمی‌توانند به پیام‌های ما پاسخ دهند و باید به این نکته هم توجه کنید که همه افراد همیشه در دسترس نیستند.

    به طور کلی، باید توجه داشت که ارتباطات بین افراد بسیار حائز اهمیت است و باید تلاش کرد تا همیشه پیام‌ها و درخواست‌های دوستان و همکاران را پاسخ دهیم. در صورتی که برای هر دلیلی نتوانید به پیام‌ها پاسخ دهید، از روش‌های مختلف برای یادآوری خودتان به دوستانتان استفاده کنید و در همین راستا به پیام‌ها پاسخ دهید.

    بازگشت عشق

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا