چگونه کاری کنید دلش برای شما تنگ شود ؟

چگونه کاری کنید دلش برای شما تنگ شود ؟
  • چگونه کاری کنید دلش برای شما تنگ شود ؟

    تنها دو موردی که لازم هست بدونید تا یک مرد دلش برای شما تنگ بشه رو در اینجا بیان می کنم . موارد زیادی از نصیحت های اشتباه برای این موضوع در شبکه های اجتماعی و حتی بین روانشناس ها وجود داره مثل سرد و گرم بودن در رابطه ، استفاده از یک مرد دیگه برای برانگیختن حسادت او و… و برای همینه که من میخام این موضوع رو به خوبی برای شما پوشش بدم .

    دلایلی که سبب می شود یک مرد دلش برای شما تنگ شود
    اما واقعیت اینه که اگر می خواهید یک مرد برای دلایل درستی دلش برای شما تنگ بشه تنها دو مورد نیاز دارید .

    شماره ۱ : او باید تجربیات احساسی مثبتی با شما داشته باشه. هرچقدر خاطرات و احساسات مثبت تری رو با شما تجربه کرده باشه وقتی پیش شما نیست بیشتر دلش برای شما تنگ میشه

    شماره ۲ : او به فضا نیاز داره تا قدر اون تجربیات رو بدونه .به معنای دیگه او به مقداری آزادی نیاز داره تا بتونه به سمت شما برگرده ، این به معنی آزادی برای ارتباط با بقیه خانم ها نیست بلکه به معنای آزادی برای احساس نیاز ” برگشتن به سمت شما” ست و احساس دلتنگی برای شما و اون تجربیات مثبت در زمان آزادیش . شما اون رو به سمت خودتون نمیکشید او آزادی داره تا خودش برگرده .

    اگر شما هر دو این موارد رو بتونید انجام بدید او رو همیشه دلتنگ خودتون می کنید.

    چطور این کار رو انجام بدید ؟
    خب چطور این کار رو انجام بدید ؟ این کار رو باید قبل از زمانی که او فاصله میگیره انجام بدید . خب بیشتر وقتها زمانی خانم ها این سوال رو می پرسن که مرد در رابطه عقب نشینی کرده یا مدتی هست فاصله گرفته . اگر موقعیتی پیش اومده و اون شما رو ترک کرده شما بهترین زمان و شانس رو برای دلتنگ شدن او از دست دادید . اگه می خواهید دلش برای شما تنگ بشه باید قبل از دور شدن او شروع به کار کنید .خب دوباره میگم . چی لازم دارید ؟ تجربیات احساسی مثبت و آزادی برای دلتنگ شدن او برای اون تجربیات .

    اما چیزی که در بیشتر موارد اتفاق میفته و باعث دوری بیشتر او میشه اینه که به جای اینکه همون دختری باشید که او ابتدای رابطه ملاقات کرده ( دختری بدون نگرانی ، اروم و شاد همراه با تجربیات شاد و مثبت ) چیزی تغییر کرده و شما شروع به القای نا امنی ها و نگرانی هاتون به او کردید. هر زمان که شما نگران از دست دادن او و فاصله گرفتنش بشید ، تجربیات احساسی مثبتی که او شما رو با اونها میشناسه ، شروع به ناپدید شدن می کنن .شما نگران می شید که او رو از دست بدید و این طبیعیه . احساس می کنید که موقعیت های جدیدی ممکنه براش پیش بیاد و شما اونجا نیستید تا او رو کنترل کنید .شما به ناامنی هاتون اجازه می دید بر شما غلبه کنن و هرچی بیشتر اون فاصله میگیره ، صحبت های شما بیشتر حول این محور هست که چرا دیگه به شما توجه نمی کنه و قراره رابطه شما به کجا برسه و مدام دنبال این هستید که خیال شما رو راحت کنه و تجربیات احساسی مثبتی که از شما دریافت می کرد شروع به کم رنگ شدن می کنه تا به جایی می رسید که تنها کاری که او میخاد انجام بده دور شدن و تموم کردن رابطه است زیرا این حس رو داره که در رابطه گیرش انداختید .

    فرض کنید که او برای مدت چند روز به یک تور مسافرتی رفته در حالی که می دونید اونجا ممکنه خانم های زیادی رو ببینه و باهاشون در ارتباط باشه.

    رفتار شما می تونه چطورباشه ؟
    می تونید احساس ناامنی کنید و این احساس رو به او منتقل کنید ، می تونید بهش بگید هرشب باید بهتون زنگ بزنه و دائما به او فشار و مهم تر از او خودتون ، فشار بیارید که چرا باهاتون در ارتباط نیست و کاری کنید که زمان برای هر دوی شما به سختی بگذره و یک احساس منفی ایجاد کنید . ما نباید به این شخص نا امن ( خودمون در این حالت ) اجازه بدیم چیزی رو که واقعا هستیم تحت تاثیر قرار بده ، چون این رفتاری نیست که یک خانم دارای ارزش از خودش نشون میده .

    پس زمانی که پارتنر شما برای مدتی ازتون فاصله میگیره ( مثلا مسافرت یا مسائل کاری و … ) چی بهش می گید؟

    بهترین زمان رو داشته باش . سعی کن واقعا بهت خوش بگذره .با آدما ملاقات کن و از زمانت لذت ببر

    و از ته دل برای اینکه زمان خوبی داره، خوشحال باشید چون اگر واقعا او رو دوست دارید می خواهید که بهش خوش بگذره و لذت ببره ( باید واقعا این حس رو داشته باشه و نمی تونید تظاهر کنید از اینکه زمان خوبی داره خوشحالید ) . شما بهش اعتماد دارید و تاثیر این اعتماد اینه که حتی بیشتر دلش برای شما تنگ میشه . چون شما تلاش ندارید کنترلش کنید و احساس منفی براش ایجاد کنید .

    زمانی که نشون می دید بهش اعتماد دارید
    زمانی که نشون می دید بهش اعتماد دارید ، اینکه او می تونه در کنار خانم های دیگه کار کنه و از زندگی و کارش لذت ببره ، نشون می دید دارای ارزش زیادی هستید .واقعیت اینه : اگر مردی بخواد وقتی شما حضور ندارید با خانم دیگری در ارتباط باشه و کاری انجام بده ، اینکارو میکنه . چه شما همیشه کنترلش کنید چه نکنید . اما زمانی که بهش نشون می دید خوشحالیش رو می خواید و نگران نیستید ، ناخودآگاه یک خانم با ارزش در چشم او می شید که حتی خیلی بیشتر دلتنگ شما میشه . حتی اگر زمانی احساس حسادت کردید این جملات رو با خودتون تکرار کنید : اگر او بخواد کاری کنه کنترل و فشار من مانعش نمیشه و اگر بدونه من احساس ناامنی ندارم بیشتر دلش برای من تنگ میشه بیشتر بهم زنگ میزنه و بیشتر میخاد باهام در ارتباط باشه.

    اگر شما این رفتار رو بهش نشون بدید او با یک تجربه احساسی مثبت مواجه میشه که از بیشتر خانم ها نمیتونه دریافتش کنه ( به اطرافتون دقت کنید ) .

    مهم ترین نکته اینه : هر زمان که شما دست از تلاش برای دلتنگ شدن او بردارید او دلتنگ شما خواهد شد .

    و هر زمان که او مدتی در کنار شما نیست از اون زمان استفاده کنید ، پست های مارو بخونید !!

    کتاب بخونید ! ذهنتون رو درگیر یک خلاقیت کنید. اگر با شما تماس گرفت بهش بگید که زمان خوبی رو داشته باشه و امیدوارید واقعا بهش خوش بگذره . اینکار رو انجام بدید نه به خاطر اینکه می خواهید دلتنگ شما بشه بلکه به خاطر اینکه دوستش دارید .

    و زمانی که در کنار شماست

    بهترین پارتنری باشید که او تا به حال داشته !!!

    چیزهایی که در مورد شما دوست داره رو باهاش انجام بدید، شما بهترین دوست و شریکش در حاضر هستید شما هستید که می تونید براش آرامش و حس خوب ایجاد کنید .

    همچین با انجام کارهای خوب و فوق العاده در زندگی خودتون ، زندگی او رو هم شادتر کنید و همچنین بهش آزادی بدید تا به سمت شما بیاد و قدر چیزی که شما براش فراهم کردید رو بدونه و اگر شما اینکار رو درست انجام داده باشید مرد باید همین الان برای شما دلتنگ شده باشه نه به خاطر اینکه ازتون دور شده به خاطر اینکه شما با دوستاتون بیرون میرید ، کلاس یوگا میرید یا برای خودتون برنامه های جداگانه دارید .

    اگر شما بهترین پارتنری باشید که می تونید باشید ( و البته اینکارو انجام نمی دید تا دلش برای شما تنگ شه ،بلکه همیشه سعی کنید بهترینه خودتون باشید ) مرد به صورت طبیعی هر روز دلتنگ شما میشه .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا