رازی که بیشتر زنان در ارتباط با مردان نمی دانند

رازی که بیشتر زنان در ارتباط با مردان نمی دانند
  • رازی که بیشتر زنان در ارتباط با مردان نمی دانند

    در ارتباط با مردان، بسیاری از زنان به دنبال یافتن راهکارهایی هستند که به آنها کمک کنند تا رابطه‌ی بهتری با شریک خود برقرار کنند. اما در این بین، بسیاری از زنان در مورد رازهایی که می‌تواند در بهبود رابطه با مردان به آنها کمک کند، نادانسته هستند.

    یکی از این رازها، برقراری ارتباط موثر با مردان است. بسیاری از زنان به دنبال یافتن راهکارهایی هستند که به آنها کمک کنند تا با مردان بهتر ارتباط برقرار کنند، اما در این بین، ارتباط موثر با مردان یکی از راهکارهایی است که بسیاری از زنان نادانسته اند.

    ارتباط موثر با مردان، به معنای برقراری ارتباطی که هر دو طرف به آن علاقه‌ی دارند، است. برای برقراری این نوع ارتباط، زنان باید مهارت‌های مختلفی را به کار بگیرند. این مهارت‌ها عبارتند از:

    ۱. شنیدن فعال: زنان باید به مردان خود فرصت دهند تا صحبت کنند و به آنها گوش کنند. این کار به مردان احساس ارزشمندی و توجه می‌دهد و باعث می‌شود که آنها به زنان خود احترام بیشتری بگذارند.

    ۲. گفتگوی سازنده: زنان باید از گفتگوی سازنده استفاده کنند تا با مردان بهتر برقراری ارتباط کنند. در این نوع گفتگو، هر دو نفر به طور فعال شرکت می‌کنند و به دنبال رسیدن به یک توافق مشترک هستند.

    ۳. تفکر مثبت: زنان باید به مردان خود تفکر مثبت انتقال دهند. به جای این که به مردان خود انتقاد کنند، زنان باید به آنها احترام بگذارند و به آنها نشان دهند که از آنها قدردانی می‌کنند.

    ۴. ارتباط باز: زنان باید به مردان خود اعتماد کنند و به آنها فرصت دهند تا خودشان را به زنان شان نشان دهند. این کار باعث می‌شود که مردان به زنان خود احترام بیشتری بگذارند و به آنها احساس امنیت بیشتری کنند.

    ۵. برقراری تعامل: زنان باید با مردان خود تعامل کنند و به آنها نشان دهند که به آنها علاقه دارند. این کار باعث می‌شود که مردان به زنان خود چشم بازتری بگذارند و به آنها احترام بیشتری بگذارند.

    به طور کلی، راز برقراری ارتباط موثر با مردان، استفاده از مهارت‌های ارتباطی مناسب است. با استفاده از این مهارت‌ها، زنان می‌توانند رابطه خود با مردان را بهتر کنند و از یک رابطه موثر و مفید برای هر دو طرف بهره‌مند شوند.

    آیا تا به حال سعی کرده اید به یک مرد احساستان را بگویید و در نتیجه او را عصبانی ، رنجیده و دور کرده باشید؟ اگر این طور است تنها به این دلیل است که شما به گونه ای با او ارتباط برقرار نکرده اید که او متوجه شود و بخواهد گوش دهد . به شما می گویم چگونه این اتفاق می افتد …

    احتمال زیاد شما انقدر در احساساتتان غرق شده بودید که به او فرصت گوش دادن ، فکر کردن و پاسخ دادن نداده اید . این چیزی است که شما می توانید یاد بگیرید که در نتیجه مردان بخواهند به شما گوش دهند . منظورم این است ..

    مردان و زنان به روش های مختلفی ارتباط برقرار می کنند اما اگر شما بتوانید متوجه شوید مردان چگونه هستند می توانید یک تجربه کاملا متفاوت از بقیه زنان داشته باشید و یک ارتباط بهتر بین خودتان و او بوجود آورید .

    درست است .راهی وجود دارد که برای هر دوی شما کاربرد دارد …

    یاد بگیرید چگونه با مردان برای کسب نتایج واقعی ، سازنده و مثبت ارتباط برقرار کنید

    بیشتر مردم” تصور می کنند” ارتباط برقرار کننده های بسیار خوبی هستند .

    اما به نظر می رسد از این ارتباط ها هیچ نتیجه مثبتی نمی گیرند یا به جای خوبی ختم نمی شوند .

    حدس بزنید قضیه چیست ؟

    اگر به نتایجی که به دنبالشان هستید دست پیدا نمی کنید ، پس مهارت ارتباطی شما کافی نیست .

    همیشه ،بیان کردن دقیق چیزی که فکر می کنید یا احساس می کنید ، راهی عملی برای ارتباط خوب نیست .

    در ارتباط بودن با احساساتتان خوب است اما دور ریختن احساساتتان ، زمانی که احساساتی می شوید، ارتباط برقرار نکردن درست با آنها و قرار ندادن هیچ فکر آگاهانه ای در ذهنتان برای اینکه متوجه شوید یک مرد کلمات شما را چطور درک می کند و می شنود ، بر ضد شما عمل می کند .

    هزاران زن روز ها ، هفته ها یا ماهها را برای آنالیز کردن ، مرور کردن و تحلیل کردن یک فکر یا ایده در مورد رابطه یا در مورد مرد زندگیشان می گذارانند و بعد از همه اینها به یک نتیجه می رسند و افکارشان را با مرد در میان می گذارند . .

    خیلی از اوقات زن توقع دارد مرد خوب گوش دهد و خیلی سریع چیزی را که زن می گوید متوجه شود ، یعنی حسی را که زن به او و رابطه بینشان دارد و دلایل این حس را .

    با توجه به تجربه شما در این حالت معمولا چه اتفاقی می افتد؟

    درست است .

    اگر در مورد این موقعیت یک دقیقه فکر کنید ، چند چیز مهم را متوجه می شوید :

    -مرد زمان کافی را برای تحلیل چیزی که زن در فکرش دارد نداشته است
    -زن انتظار دارد، مرد از این نحوه ارتباط یک دید و تجربه خوب در مورد ذهنیت زن بدست اورد
    -مرد احتمالا چیزها را متفاوت می بیند و دید خودش را دارد ( درست یا غلط )
    من چالشی را که شما به عنوان زن با مردان دارید درک کرده ام … بیشتر اوقات درک ذهنیت یک مرد سخت است چون مردان به ندرت از لاکشان بیرون می آیند و چیزی را که دقیقا احساس می کنند یا فکر میکنند به زبان می آورند .

    خیلی از مردان در این موقعیت از بحث و ارتباط دوری می کنند و احساسشان (هر احساسی ) را پنهان می کنند به این امید که این احساس از بین برود و نخواهند با آن رو به رو شوند .

    ارتباط درست اولین قدم برای تغییر نحوه ارتباط شما با مردان است .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا