چه پیامی (متن) برای مرد مورد علاقه ام ارسال کنم تا بیشتر به من جذب شود ؟

ارسال پیام برای مرد مئرد علاقه
  • چه پیامی (متن) برای مرد مورد علاقه ام ارسال کنم تا بیشتر به من جذب شود ؟

    اگر شما دنبال روشی برای جذب مرد مورد علاقه تان هستید، ارسال متن مناسب می‌تواند به شما کمک کند. در اینجا چند نکته به شما پیشنهاد می‌دهیم که می‌توانند در ارسال پیام به مرد مورد علاقه تان مفید باشند:

    ۱. شروع با پیام ساده: در ابتدا، بهتر است با پیام ساده و مختصری شروع کنید. به این ترتیب، فرد مورد نظرتان نمی‌تواند احساس کند که شما بیش از حد نازل شده‌اید و ممکن است به شما علاقه‌ای نداشته باشد.

    ۲. بیان علت ارسال پیام: در ادامه، بهتر است دلیل ارسال پیام خود را بیان کنید. این امر می‌تواند به شما کمک کند تا مرد مورد علاقه تان بهتر درک کند که چرا شما به او علاقه‌مند هستید و در نتیجه برای جذب شما تلاش بیشتری بکند.

    ۳. بیان نقاط مشترک: در صورتی که شما و مرد مورد علاقه تان برخی نقاط مشترک دارید، بهتر است آن‌ها را بیان کنید. این امر می‌تواند باعث شود که فرد مورد نظرتان احساس کند که شما با او متفاوت هستید و به دنبال ارتباط بیشتری با او هستید.

    ۴. اسم فرد مورد نظرتان را به کار ببرید: استفاده از نام فرد مورد نظرتان در پیام شما می‌تواند باعث شود که او احساس کند که شما به شخصیت او توجه دارید و به دنبال ارتباط بیشتر با او هستید.

    ۵. انتهای پیام را با یک سوال ببندید: بستن پیام با یک سوال می‌تواند باعث شود که فرد مورد علاقه تان به پیام شما جواب دهد و در نتیجه شما در ارتباط بیشتری با او قرار بگیرید.

    به طور کلی، برای جذب مرد مورد علاقه تان، بهتر است پیامی را ارسال کنید که ساده، شفاف و مختصر باشد و در عین حال احساسات و نیازهای شما را به خوبی بیان کند.

    ۱٫ “خوبه که ما همکار هستیم، چون برای همدیگه دردسر درست می کنیم”
    اگر باهم همکار یا همکلاس و … هستید این متن را برایش بفرستید ( برای شروع رابطه ). مردان از طریق ایده “دردسر” هیجان زده می شوند. احساسات مرتبط با کلمه “دردسر” وقتی که با جذابیت و میل همراه شود، به رغم معنای واقعی کلمه، بسیار مثبت است. این نشان می دهد که شما سرگرم کننده، دارای هیجان، خطر و غیر قابل پیش بینی هستید – به علاوه به او این شهامت را می دهد که یک قدم برای شما به جلو بیاید .

    ۲٫ هنگامی که او از شما میپرسد چکار میکنی ؟ «دارم میرم بیرون … بعدا باهات صحبت میکنم»
    پاسخ اکثر مردم به سوال «چکار میکنی» جواب دادن به شیوه ای بی میل است. بنابراین هنگامی که این را برای او ارسال می کنید – شما یک تصویر هیجان انگیز در ذهن او بوجود می آورید بدون اینکه زیادی او را درگیر این مساله کنید . این گفته یک ایده معمولی است اما باعث می شود او در مورد شما به طوری که تمایل ایجاد می کند فکر کند.

    ۳٫ “این لباس رو تازه خریدم .نظرت چیه؟ ” (پیام تصویری)
    یک عکس در آینه از لباس (نه خیلی نامتعارف) بگیرید و آن را با پیام فوق ارسال کنید. این پیام جالب است و مردان نیز موجودات بصری هستند.مزیت این پیام این است که به او این فرصت را میدهد که از شما تعریف کند .

    ۴٫ “باید الان اینجا می بودی !”
    کلمات قدرتمند هستند. این متن فوق العاده است، زیرا حتی از این پسر برای پیوستن به خودتان درخواست نمی کنید. من عاشق ابهام مخلوط با این پیام هستم. شما در واقع درباره موقعیتی که در آن هستید و یا کاری که انجام می دهید صحبت نکرده اید که بلافاصله جنجال و کنجکاوی را ایجاد می کند، اما شما به او گفته اید که می خواهید او آنجا باشد. این مساله اطمینان را در حالی که او با احساس راحتی می کنید ،نشان می دهد که ترکیبی ایده آل است.

    ۵٫ “این ژاکت بهت خیلی میاد ” (پیام تصویری)
    یک تصویر از یک ژاکت یا یک لباس که فکر می کنید به او می آید با پیام بالا برایش ارسال کنید. این یک روش خوب برای نشان دادن این است که شما به او فکر می کنید، و نشان می دهد که شما از نظر جنسی جذب او شده اید. بار دیگر، شما واقعا چیزی از او نمیپرسید. به من اعتماد کنید.

    ۶٫چون تو خیلی جذابی ، فک کنم من خیلی هم تو ارتباطمون سریع جلو نمیرم ? خوشحال میشم که ببینمت اگه منو به یه قرار دعوت کنی.
    این یک راه عالی برای کم کردن سرعت در ارتباط است، اما در عین حال نشان می دهد به او میل دارید . شما او را رد نمی کنید، به او می گویید “هنوز” وقتش نیست.

    ۷٫ “من مطمئن نیستم که دیگه بتونیم دوست باشیم …”
    شما می توانید این متن را بدون توضیح ارسال کنید، که البته او می خواهد متن را دوباره بخواند تا متوجه شود چرا شما دیگر نمی توانید دوست باشید. البته این یک شیوه ظریف و شاد است که به او می گویید که در حال حاضر او فقط یک دوست است. این متن را بهتر است در مراحل اولیه ارسال کنید.

    ۹٫ “تو، من، پیتزا، فیلم، امشب….”
    این یکی برای قرار اول نیست. این برای کسی است که در مراحل اولیه رابطه است، کسی که با او صمیمی هستید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا