چطور هر مردی را به رابطه متعهد کنیم؟

متعهد بودن
  • چطور هر مردی را به رابطه متعهد کنیم؟

    رابطه متعهد یکی از مهمترین و مفیدترین روابط بین دو نفر است که در آن دو نفر به یکدیگر وفاداری می کنند و تلاش می کنند تا بهترین شکل ممکن با هم زندگی کنند. اما برای بعضی از مردان، رابطه متعهد بسیار سخت به دست می آید و این می تواند به دلایل مختلفی باشد، مانند ترس از تعهد، ناامیدی از روابط گذشته یا شک داشتن در مورد آینده. در این مقاله به بررسی راه هایی برای متعهد کردن هر مردی به یک رابطه متعهد پرداخته شده است.

    ۱- از شروع رابطه واضح باشید:
    برای متعهد کردن یک مرد به یک رابطه متعهد، شما باید از شروع رابطه واضح باشید. این بدان معناست که شما باید به مردی که با او رابطه دارید بگویید که شما به دنبال یک رابطه متعهد هستید و اگر او هم در این راه با شما موافق است، باید با شما همکاری کند تا این رابطه متعهد برای هر دو طرف مناسب باشد.

    ۲- از تلاش های او برای ثابت کردن وفاداری به شما حمایت کنید:
    هر مردی که واقعاً در یک رابطه متعهد با شما باشد، تلاش می کند تا بهترین شکل ممکن به شما وفاداری کند. به او کمک کنید تا این کار را به بهترین شکل انجام دهد. به او بگویید که چقدر از این نوع رفتار تقدیر می کنید و با او همکاری کنید تا هر دو بهترین شکل ممکن به یکدیگر وفاداری کنید.

    ۳- به مردی که با شما رابطه دارد، اعتماد کنید:
    اعتماد به مردی که با شما رابطه دارد، بسیار مهم است. هرگونه اعتماد کاهش می یابد، رابطه بین شما و او نیز کاهش پیدا می کند. برای اینکه یک مرد به یک رابطه متعهد متعهد شود، شما باید به او اعتماد کنید و به او نشان دهید که شما به او اعتماد دارید و اینکه او به شما وفادار است، برای شما مهم است.

    ۴- به مردی که با شما رابطه دارد، فضای کافی برای خودش بدهید:
    هر مردی نیاز دارد تا فضای کافی برای خودش داشته باشد. برای اینکه یک مرد به یک رابطه متعهد متعهد شود، شما باید به او فضای کافی برای خودش بدهید. به او اجازه دهید که به تنهایی با خودش باشد، دوستان خود را ببیند و اوقات فراغت خود را به دلخواه خودش بگذراند.

    ۵- با او در مورد آینده صحبت کنید:
    اگر شما به دنبال یک رابطه متعهد هستید، شما باید با مردی که با شما رابطه دارد، در مورد آینده صحبت کنید. در این صحبت، باید برنامه هایی برای آینده داشته باشید و اینکه چگونه می توانید با هم در آینده بهترین شکل ممکن با هم زندگی کنید.

    ۶- خودتان نیز به رابطه متعهد تعهد داشته باشید:
    برای اینکه یک مرد به یک رابطه متعهد متعهد شود، شما نیز باید به رابطه تعهد داشته باشید. به دیگران نشان دهید که شما در یک رابطه متعهد هستید و شما برای رابطه خود تلاش می کنید. این به مردی که با شما رابطه دارد، نشان می دهد که شما نیز به رابطه اهمیت می دهید و به دنبال یک رابطه متعهد هستید.

    ۷- از مهارت های ارتباطی خود استفاده کنید:
    برای متعهد کردن یک مرد به یک رابطه متعهد، شما باید از مهارت های ارتباطی خود استفاده کنید. این مهارت ها شامل شنیدن فعال، ابراز احترام، تشویق و تعریف از او هستند. با استفاده از این مهارت ها، مردی که با شما رابطه دارد، به شما وفاداری خواهد کرد و به یک رابطه متعهد تعهد خواهد داشت.

    در نهایت، برای متعهد کردن یک مرد به یک رابطه متعهد، باید به یکدیگر احترام گذاشته و همکاری کرد. باید هر دو طرف به دنبال بهترین شکل ممکن با هم زندگی کنند و به یکدیگر وفادار بمانند. با استفاده از این راه ها، شما می توانید هر مردی را به یک رابطه متعهد متعهد کنید.

    چگونه مردان را به رابطه متعهدانه مقید کنیم؟

     

    تعهد به عشق و متعهد بودن خواسته اکثر زنان از مردان است.

     این داستان برای بسیاری از خانمها تکرار شده و برای بعضی ها متعهد ساختن مردان به رابطه، تبدیل به یک کابوس شبانه شده است.

     

    حتی بعد از ازدواج هم بسیاری از خانمها خواستار تعهد به همسر هستند.

     

    اینکه شما در یک رابطه عاطفی بدون دغدغه هستید و همه چیز به خیر و خوشی می گذرد ولی از درون احساس می کنید که دیگر وقت آن رسیده که پیشنهاد بدهید سطح رابطه جدی تر و حالت قانونی تری به خودش بگیرد تا خیالتان از آینده راحت باشد. اما از درون یک ندایی شما را باز می دارد. چون شما شنیده اید که خیلی از رابطه ها (حتی رابطه های خوب و عادی) بخاطر مطرح شدن همین حرف که آیا مرد در رابطه جدی هست یا نه؟ یا به ازدواج فکر می کند یا خیر؟ و…  باعث شده است مرد از رابطه بیشتر فراری شود و یا غیبش بزند. شما هم که اصلا دلتان نمی خواهد همچین اتفاقی برای شما رخ دهد و در یک برزخ گیر افتاده اید.

     

    دو حالت دارد:

     

    باید حرفها و خواسته های خود را مطرح کنید و ریسک از دست دادن طرف مقابل را به جان بخرید.

    یا اینکه هیچ حرفی نزنید و صبر کنید و خطر اینکه در آخر نتیجه این صبر هیچ دستاوردی نداشته باشد.

    در ضمن می دانید که او شما را دوست دارد ولی به روی خودش نمیاورد که بالاخره می خواهد چکار کند! و شما می خواهید که این دوست داشتن وجهه قانونی پیدا کند و عشق شما به قول معروف حالت رسمی به خودش بگیرد.

    شما باید بدانید که کلمات درست در مکان و شرایط مناسب تاثیر خودش را چندین برابر می کند. ما در اینجا ۴ روش برای اینکه بتوانید او را متوجه این قضیه کنید، مطرح می کنیم که به شدت شانس شما را برای متعهد کردن مردان بالا می برد:

     

       ۱- به هیچ عنوان خواسته خود را در مکانهای عمومی و شلوغ و یا در جلوی جمع مطرح نکنید(دوستان، خانواده، شاهدآوردن و…) سعی کنید این مباحث در شرایط خصوصی و فضای دو نفره مطرح شود. در جلوی جمع، مردان احساس فشار می کنند و نمی توانند احساس خود از تعهد یا عدم تعهد را به روشنی بیان کنند. بدتر اینکه شاید کلا جواب نه بدهند. با اینکار هم خود را جلوی دیگران ضایع کرده اید و هم شانس گرفتن جواب مناسب را. معمولا در شرایط خصوصی، مرد می تواند حس واقعی تر خود را بیان کنند.

     

       ۲- شفاف صحبت کنید: بسیاری از خانمها برای مطرح کردن این موضوع از در و دیوار صحبت می کنند و آسمون و ریسمون به هم می بافند تا طرف مقابل متوجه قضیه شود! اینکار بیشتر وقت شما را تلف می کند. سعی کنید در این مورد جدی و شفاف باشید و بیش از حد حاشیه نروید. صادقانه و روشن حرفها و احساسات خود را مطرح کنید و نظر او را جویا شوید.

     

       ۳- طرف مقابل را تحت فشار اینکه جواب دهد قرار ندهید: قصد شما این است که در یک شرایط دوستانه درباره آینده روشن و درخشان دو نفره صحبت کنید و قرار نیست او را به زور و فشار مجبور کنید که بالاخره جوابی به شما بدهد. این عمل نه تنها تاثیر مثبتی ندارد بلکه کار را خراب تر می کند. مرد وقتی احساس کند روی او فشاری نیست راحت و دوستانه و صادقانه تر جواب می دهد. هر چقدر مرد احساس کند کنترل اوضاع در دست اوست، راحت تر جواب مثبت می دهد.

     

       ۴- گفتگو کنید از مشاجره دوری ورزید: وقتی احساس می کنید گفتگوی دوستانه شما تبدیل به یک جدل و مشاجره شده است، به سرعت متوق شوید. این نشانه این است که زمان و مکان مناسبی برای مطرح کردن اینگونه مسایل نیست. و یا اینکه شما رویکرد اشتباهی را در پیش گرفته اید.

     

    سعی کنید با زیرکی بحث را طوری پیش ببرید که طرف مقابل احساس کند درباره موضوع مورد علاقه او صحبت می کنید و شرایط ذهنی او را مهیا کنید.

     

    اما اگر او هنوز ۱۰۰ درصد نمی داند که به شما علاقه دارد یا خیر، در اینصورت چطور؟

     

    خب اگر واقعا مطمئن نیستید که او ۱۰۰ درصد به شما علاقه دارد یا خیر موقع مناسبی برای مطرح کردن اصل مطلب نیست. اینکار شانس شما برای موفقیت را به شدت کاهش می دهد. به عبارتی یعنی: گدایی برای شنیدن نه!!

     

    شما باید این را قبول کنید که اکثر مردان در این دور و زمانه از متعهد شدن وحشت دارند و احساس می کنند تعهد یعنی خداحافطی با تمام آزادیهای دوران مجردی!!

     

    ولی با همه این حرفها برخی خانمها با زیرکی و طرافت زنانه خود کاری با قلب مرد مقابل خود می کنند که او حاضر می وشد تمام زندگیش را به پای زن رویایی خود فدا کند. این زن همان زن رویاهای مردانه ست که باید فنون آن را یاد بگیرید.

     

    متعهد بودن, تعهد به همسر, تعهد به عشق, تعهد ,وفاداری, عشق پایدار ,عشق پای دختر , پایداری عشق , وفادار, وفاداری در عشق
    , تعهد ,وفاداری, عشق پایدار ,عشق پای دختر , پایداری عشق , وفاداری در عشق

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا