جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » محصل برتر » پر قدرت ترین کلکسیون انگیزشی کنکور

پر قدرت ترین کلکسیون انگیزشی کنکور

 

 

 کلکسیون انگیزشی کنکور

 

در این قسمت می خواهیم درمورد مجموعه ای برای انگیزه کنکور باهم صحبت کنیم و بدانیم که در یک کلکسیون انگیزشی کنکور چه چیز هایی وجود دارد که هر دانش آموزی باید بداند تا انگیزه ای ثابت برای درس خواندن بگیرد.خب در ابتدا باید بگویم که از این لحظه به بعد از جایتان تکان نخورید چون قرار است که یک کلکسیون انگیزشی کنکوری  جامع را مورد بررسی قرار دهیم و با به کار بستن این عوامل انگیزه خودمان را چندبرابر کنیم.

دوستان عزیز خوب دقت کنید که در این مقاله و حتی مقالات سایت james clear راهکار های بسیاری گفته می شود که می تواند تاثیر های مثبت زیادی بر انگیزه شما داشته باشد ولی باید به یاد داشته باشید که فقط دانستن آنها اثر چندانی ندارد و باید این دانسته ها به مرحله عمل برسند پس با ما همراه باشید.

 

 

 تکنیک های گرفتن انگیزه کنکوری 

 

خب در این بخش ابتدا می خواهم بگویم که راهکار های زیاد و البته اثر بخشی وجود دارد که می تواند به شما انگیزه ای بدهد که همیشه می خواستید.

 

 

 

۱. تماشای ویدیو های انگیزشی

 

یکی از وزنه های سنگین  کلکسیون انگیزشی کنکور تماشای یک ویدیو یا فیلم انگیزه بخش است؛یک راهکار ساده اما بسیار موثر برای داوطلبان اجرای همین تکنیک است.تماشای فیلم های سینمایی یا ویدیو های انگیزشی می تواند اثر فوق العاده خوبی را بر شما داشته باشد تا بتوانید با استفاده از آنها شارژ انگیزه خود را پر کنید و با قدرت بیشتری به درس خواندن ادامه دهید.

همچنین دیدن سمینار های انسان های موفق به خصوص در حوزه تخصصی خودتان می تواند نتیجه ای باور نکردنی را خلق کند که شما دست به عمل بیشتری بزنید و بتوانید با تغییراتی کوچک اثرات بزرگ و مطلوبی را به وجود آورید.

حالا برای برخی از افراد سوال پیش می آید :

خب همه فیلم ها و ویدیو های انگیزشی که در سطح اینترنت وجود دارند به درد بخور نیستند و درواقع فقط وقت ما را تلف می کنند ، ما هم که وقت کافی برای دیدن همه فیلم ها را نداریم پس تکلیف چیست ؟

خب باید به شما بگویم که جواب این سوال خیلی ساده است. ما مقاله ای در سایت منتشر کردیم با موضوع برترین فیلم های انگیزشی که می توانید آن را مطالعه کنید و به بهترین فیلم های انگیزشی دسترسی داشته باشید.

 

حتما بخوانید
گروه درسی تلگرام

 

۲. خواندن مقالات انگیزشی

 

 بدون شک یکی از کاربردی ترین تکنیک های انگیزه گرفتن که در کلکسیون انگیزشی کنکور ما وجود دارد خواندن مقالات انگیزشی است.خواندن مقالات انگیزشی که البته نویسنده خوب و با تجربه ای داشته باشند می تواند خیلی مفید واقع شود و انگیزه شما را با راهکار ها و جملات و عکس نوشته های خود زیاد کند.یک معامله ساده وجود دارد که شما مقالات انگیزشی را می خوانید و انگیزه تان زیاد می شود ولی این وضعیت را باید با استفاده از نیرو های درونی خودتان دائمی کنید و اگر نه فایده آن فقط برای چند خواهد بود ، اما شما برای اینکه نتیجه خوبی در کنکور داشته باشید نیاز به انگیزه دائمی دارید که این وضعیت فقط از وجود خودتان می آید.

خواندن مقالات تاثیر مثبت دیگری که می تواند برای شما داشته باشد این است که فقط به شما انگیزه نمی دهد بلکه راهکار های موثر برای موفقیت در زندگی و همچنین کنکور را برای شما مطرح می کند ، که این موضوع می تواند بسیار کاربردی باشد.یکی از مقالات ما در زمینه انگیزه گرفتن مقاله جملات و عکس های انگیزشی است که حداقل من این قول را به شما می دهم که با خواندن مقاله جملات و عکس های انگیزشی می توانید علاوه بر انگیزه ، اعتماد به نفس خود را نیز بالا ببرد که این مزیت شگفت انگیزی است پس آن را از دست ندهید.

 

 

 

۳. رویا پردازی و استفاده از انگیزه درونی

 

یکی از مشکلات این است که اکثر افراد نمی دانند که چگونه از نیرو های درونی خودشان برای انگیزه گرفتن استفاده کنند.این یک راهکار نسبتا دشوار اما موثر است که شما بتوانید انگیزه دائمی را برای درس خواندن در خود به وجود بیاورید.دلیل اینکه در تیتر این قسمت کلمه رویا پردازی آورده شده است این می باشد که رویا پردازی می تواند هر لحظه ای که بخواهید در دسترس شما باشد و با استفاده از آن خودتان را با انگیزه و پر از انرژی کنید.برای مثال شما خودتان را در شغلی که همیشه می خواستید تصور کنید.همین الان این کار عملی را برای چند دقیقه انجام دهید.

این کار حس خوبی به شما می دهد ، خب حالا برای واقعی کردن این تصور کارهایی که باید برای رسیدن به آن انجام دهید را لیست کنید.حالا شما با این تصور و رویا پردازی انرژی و انگیزه ای را دارید که تمام کار های لیست را به بهترین شکل ممکن انجام دهید ، پس این یک پیروزی بزرگ برای شما محسوب می شود.

جالب است بدانید که فقط ۳ درصد از مردم جهان این کار را انجام می دهند و این حقیقت که ۹۷ درصد از مردم جهان از این موضوع غافل هستند!

 

حتما بخوانید
ارائه راهکارهایی به عنوان یک مشاوره انگیزشی کنکور برای داوطلبان گروه های مختلف

 

 جایزه و پاداش در کلکسیون انگیزشی کنکور 

 

در قسمت تکنیک های انگیزه گرفتن ؛ سه مورد از مهم ترین ترفند های انگیزه گرفتن را با هم خواندیم و قرار شد که آن راهکار ها را به کار ببندید و انگیزه خودتان را بهبود ببخشید.

حالا می خواهم از تاثیر جوایز و پاداش بر روی انگیزه شما دانشجویان و همراهان عزیز بگویم. شما می توانید برای اینکه یک انرژی در هنگام خستگی و بی انگیزگی برای خود ایجاد کنید ، از جایزه های کوچک برای خودتان استفاده کنید.جوایز می توانند بسیار در انگیزه و روحیه شما اثر بخش باشند.در واقع وقتی شما برای خودتان پاداشی هرچند کوچک تهیه می کنید این پیام را مغزتان می فرستید که خب پس من کارم را خوب انجام دادم و به خاطر عملکرد خوبم سزاوار جایزه هستم.

حالا ممکن است بپرسید : منظورتان از پاداش در کلکسیون انگیزشی کنکور چگونه پاداشی است ؟

باید بگویم که این جایزه ها باید کوچک اما خوشحال کننده باشند تا فقط انگیزه ای برای ادامه مسیر باشند نه اینکه ذهنتان به آن وابسته شود.

یکی از جوایزی که می توانید برای خود تهیه کنید می تواند وسیله موردعلاقه تان باشد.

برای برخی از افراد یک شیشه ادکلن ، یک لباس جدید یا حتی یک غذا و خوراکی می تواند پاداش خوبی باشد که بسیار آن را دوست دارند و با آن ها خوشحال می شوند.برای مثال شما برای کنکور سخت در تلاشید و درس می خوانید ؛ حالا داشتن یک لباس جدید یا خوردن غذای موردعلاقه تان می تواند حس خوبی را به شما منتقل کند و همین احساس برای اینکه مسیرتان را کنترل کنید و از آن خارج نشوید عالی است.یک جایزه دیگری که می توانید خودتان را با آن خوشحال کنید انجام تفریحات سالمی است که به انجام آنها علاقه دارید.مثلا می توانید آخر هفته ها یک بعد از ظهر را با دوستان خود بگذرانید یا ساعتی را برای دیدن فیلمی صرف کنید و همچنین می توانید وقتی را برای گوش دادن به آهنگ های محبوبتان تعیین کنید و با این کار ها خستگی را از خود بیرون کنید و به جای آن انگیزه و انرژی را وارد وجودتان کنید.

البته در موارد بالا باید به یک سری از نکات توجه داشت ، آن هم این است که شما باید مراقب افراد منفی باشید تا شما را با رفتار های ناامید کننده خود خسته و افسرده نکنند ؛ یا حتی فیلمی که می بینید و موسیقی که گوش می دهید نباید شما را بی انگیزه کند زیرا این عوامل در دراز مدت اثرات مخربی را در زندگی شما می گذارند.

درضمن مورد بسیار مهمی که می تواند به بهبود انگیزه شما کمک کند داشتن یک مشاور انگیزشی خوب و با تجربه است تا علاوه بر راهنمایی شما بتواند با صحبت هایش انرژی و انگیزه شما را شارژ کند تا بتوانید مسیر خودتان را به خوبی پیش ببرید و لحظه ای از هدفتان دور نشوید.

 

حتما بخوانید
چگونه در آبان ماه برای کنکور درس بخوانیم | نحوه خواندن درس در آبان

دوست عزیز! اگر شما هم مورد موثر دیگری می شناسید به این کلکسیون انگیزشی کنکور از بخش نظرات اضافه کنید .

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “پر قدرت ترین کلکسیون انگیزشی کنکور” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

Contact Us

پیمایش به بالا