استراتژی معروف شدن در شبکه های اجتماعی

استراتژی معروف شدن در شبکه های اجتماعی
  • استراتژی معروف شدن در شبکه های اجتماعی

    یکی از راه‌های مهم و کارآمد برای معروف شدن در دنیای امروز، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است. این شبکه‌ها، در حال حاضر به عنوان یکی از ابزارهای اصلی تبلیغات و بازاریابی در دنیای اینترنت شناخته می‌شوند و برای بسیاری از افراد، یک فضای مناسب برای برقراری ارتباط و انتشار ایده‌ها و محصولات خود محسوب می‌شوند.

    برای رسیدن به موفقیت در شبکه‌های اجتماعی، اولین قدم مهم، ایجاد حساب کاربری و فعالیت منظم در آن است. بهتر است با دقت و با توجه به هدف خود، حساب کاربری خود را بسازید و محتواهای مناسب و کیفی برای نشر در این شبکه‌ها تولید کنید. در اینجا باید به این نکته توجه داشت که مخاطبین شبکه‌های اجتماعی عموما به دنبال محتوای جذاب و مفید هستند و اگر محتواهای شما علاوه بر جذابیت، با ارزش و کیفیت همراه باشند، این امر می‌تواند اثر بسیار مثبتی بر روی جذب تعداد زیادی از فالوورها و پیشرفت در معروفیت شما داشته باشد.

    همچنین، به جنبه‌های تعاملی شبکه‌های اجتماعی نیز توجه کنید. برای رشد و پیشرفت در این شبکه‌ها، ارتباط و تعامل با دنیای دیگر کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است با شناخت و تحلیل نیازها و علاقه‌های مخاطبان خود، محتواهایی تولید کنید که با آنها همخوانی داشته باشد و این امر می‌تواند موجب افزایش تعاملات و تعداد فالوورهای شما در شبکه‌های اجتماعی شود.

    استفاده از ابزارها و امکاناتی مانند تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و دیگر ابزارهای بازاریابی نیز می‌تواند اثرگذار در معروفیت شما باشد. با استفاده صحیح از این ابزارها، می‌توانید به روش‌های موثری مثل به روزرسانی محتواها و تولید پست‌های تبلیغاتی منصفانه و جذاب، محبوبیت خود را بیشتر کنید و در نتیجه، تعداد فالوورهای خود را نیز افزایش دهید.

    در نهایت، همیشه به یاد داشته باشید که بهترین راه برای معروف شدن در شبکه‌های اجتماعی، تحویل محتواهای کارآمد و با کیفیت به مخاطبین است. اگر محتواهای شما در این شبکه‌ها مورد توجه و استقبال قرار بگیرند، خود به خود به جذب فالوورهای جدید و رشد معروفیت شما کمک خواهد کرد.

    معروف شدن در شبکه های اجتماعی یعنی ثروت، یعنی راه ۲۰ ساله شرکتی را در ۶ ماه رفتند و … اگر قصد دارید از طریق شبکه های اجتماعی به شهرت و ثروت برسید حتما قوانین نانوشته این بازی را بخوانید

     

    تغییراتی شگرف در راه است :

    شبکه های اجتماعی وارد زندگی همه ما شده اند و نمی توانیم از این موضوع فرار کنیم. البته همه مان هم می دانیم که استفاده از این شکبه های خالی از ضرر و زیان نیست. شبکه های اجتماعی نسل جدید تغییرات هستند و ما باید با این تغییرات، تغییر کنیم.

    باید تغییر کنیم اما نه به سمت استفاده منفی بلکه باید در جهت یافتن راه هایی برای استفاده سودمند از این شبکه های اجتماعی تغییر کنیم.

    بسیار از افراد فقط می گویند شبکه های اجتماعی باعث آسیب و ضرر هستند اما اگر بخواهیم عادلانه نگاه کنیم سود های بسیار زیادی نیز برای ما دارند مانند اینکه اراده کنید می توانید یک تماس تصویری با دوست تان در قاره ای دیگر به طور رایگان بگیرید! ارسال فایل های متنی، صوتی، فیلم تا به حال هیچ گاه به این سادگی نبوده است و …

     

    تا ۱۰ سال قبل همه این ها برای مردم یک رویای دست نیافتنی بود :

    اما ما امروز در رویا زندگی نمیکنیم و رویای دیروز تبدیل به واقعیت امروزمان شده است. شبکه های اجتماعی جنبه های مثبت اجتماعی نیز دارند، مثل اطلاع رسانی که دیگر مثل قدیم نیست که اتفاقی مهم در گوشه شهر بیفتد و هیچکس باخبر نشود.

    کافیست درختی بی دلیل قطع شود، افرادی بی سرپناهی نیاز به مسکن داشته باشند یا برای مثال همین چند وقت پیش با کلیپ اذیت و آزار سگی که چنان بازتابی شدید در شبکه های اجتماعی داشت و هیچکس فکرش را هم نمیکرد (خیالتان راحت، وضعیت آن سگ درحال حاضر خیلی خوب است جنبشی برای احیای حقوق حیوانات راه اندازی شد.

    پیدا شدن سر و کله رهبران شبکه های اجتماعی :

    شبکه های اجتماعی نیز مانند هر محیط واقعی دیگری، یک سری رهبر و لیدر دارد.

    شاید تا چند دهه پیش حرف کسانی تاثیر بیشتری در افراد داشت که مدرک دانشگاهی بالاتری داشتند. مثلا می گفتند این نظر دکتر فلانی است و…

    اما قوانین بازی امروز با وجود شبکه های اجتماعی تغییر کرده است.

     

    قدرت رهبران شبکه های اجتماعی بیشتر از چیزی است که می اندیشید:

    اگر ۲۰ سال پیش از کسی می پرسیدید مشخصات یک رهبر چیست، یکی از معیار هایی که به آن اشاره می کرد این بود که فرد جا افتاده و عالمی باشد اما نگاهی به رهبران شبکه های اجتماعی بیاندازید. بسیاری از آن ها حتی سی سال سن ندارند اما میلیون ها نفر آن ها را دنبال (Follow) می کنند.

    کافی است چند تا از همین رهبران شبکه های اجتماعی بگویند از فلان رستوران غذا نگیرید چون برای تهیه غذا، بی رحمانه مرغ ها و گوسفندان را می کشند. همین اعلامیه کوچک باعث نابودی آن رستوران می شود. و در کمتر از چند ماه ورشکسته می شود.

    امروزه رهبر بودن در شبکه های اجتماعی یعنی نفوذ زیاد، نفوذ زیاد یعنی قدرت و قدرت یعنی قابلیت ایجاد تغییر…شما هم دوست دارید یک رهبر در شبکه های اجتماعی باشید؟

    خبر خوب اینجاست که امروزه قدرت شبکه های اجتماعی بقدری زیاد است که می توانید راه بیست ساله یک شرکت برای معروف شدن را در عرض ۶ ماه بروید و اما باید توجه داشته باشید که یکی از مهمترین هدف های هر برند و یا شرکتی در دنیا تبدیل شدن به رهبر بازار خوشان در شبکه های اجتماعی است. پس بهتر است قوانین بازی را بدانید.

    مهمترین نکته ای که درباره شبکه های اجتماعی باید بدانید این است که :

    شبکه های اجتماعی تماما راجع به مردم است، راجع به شما نیست.

    مردم در شبکه های اجتماعی فقط و فقط به خودشان اهمیت می دهند و برایشان اصلا مهم نیست شما از چه آهنگی خوشتان می آید و یا از خوردن چه غذایی لذت می برید. شما باید مطابق این قاعده برنامه ریزی کنید.

    قوانین طلایی برای تبدیل شدن به رهبر شبکه های اجتماعی :

     

    قانون اول | غیر مستقیم برندسازی شخصی کنید :

    اصطلاحات قلمبه و سلمبه ای که در کتاب های مدیریتی خواندید دور بریزید منظورم از برندسازی شخصی این است که:

    اولین چیزی که مردم بعد از شنیدن نام شما به ذهن شان می رسد چیست؟

    شاید برند شخصی یک نفر در اینستاگرام “بچه پولدار بودن” است چون هر زمانی که عکسی آپلود می کند در محیط های لوکس و یا ماشین های گرانقیمت است یا به قول معروف #لاکچری و … شاید برند شخصی نفر دیگری “حامی حیوانات باشد” چون تمام پست های او در رابطه با کمک کردن به حیوانات و حمایت از حقوق آن هاست.

    “برند شخصی مجازی شما، هویت شما در شبکه های اجتماعی است.”

    مردم دوست دارند با افرادی در ارتباط باشند یا دنبال کنند که هویت مشخصی دارند. پس اولین گام این است که هویت درستی برای خوتان دست و پا کنید. هویتی که دوست دارید مردم راجع به شما آنطوری فکر کنند.

     

    قانون دوم | اگر می خواهید نابود شوید سعی کنید بی عیب و نقص باشید :

    شما باید همواره به خاطر داشته باشید که نباید بهتر از دنبال کننده هایتان باشید ( این قانون شبکه های اجتماعی است) و اگر از آن ها بهتر باشید خیلی زود شما را رها می کنند و تبدیل می شوید به فرمانده ای بدون سرباز که قطعا در هر جنگی شکست خواهد خورد.

    مردم در شبکه های اجتماعی کسی را دوست خواهند داشت که از جنس خودشان باشد و نه یک ابر قهرمانی که هیچ خطایی نمی کند. به همین دلیل است که مردم بتمن را بیشتر از سوپر من دوست دارند ( چون بتمن انسان بود و خطاهای انسانی داشت اما سوپر من یک فوق بشر بود)

    اگر شما طوری در شبکه های اجتماعی رفتار کنید که خیلی بالاتر و خاص تر هستید، شما چهره منفوری خواهید شد. و به سرعت رقیبانتان از این موضوع استفاده می کنند تا شما را به طور کل از صحنه محو کنند.

    قانون سوم | قرار نیست مردم به مشکلات شما اهمیت بدهند :

    مردم به سردرد معمولی شان بیش از زنده یا مرده بودن شما اهمیت می دهند…

    اگر به دنبال افرادی در شبکه های اجتماعی هستید که به شما کمک کنند و یا با یک حرف شما محصولات شما را بخرند و یا کاری را برای تان انجام دهند، هیچ گاه موفق نخواهید شد چون این افراد وجود ندارند.

    اگر به خاطر داشته باشید در ابتدای مقاله گفتم شبکه های اجتماعی راجع به مردم است نه شما!

    شما باید فعالیت هایی را برای انجام دادن توصیه کنید که ارزشی به زندگی دنبال کننده هایتان بیافزاید، باید چیزهایی بگویید که مردم دوست داشته باشند بشنود، مردم شما را دنبال میکنند تا به طریقی به خواسته های شان برسند، نه اینکه شما به خواسته هایتان برسید.

    اگر دنبال کنندگان شما متوجه شوند که طعمه ای برای رسیدن به اهداف شما هستند سریعا از شما منفور می شوند (تا جایی که امکان دارد تبلیغات منفی کنند)

    بهترین استراتژی در شبکه های اجتماعی برای رسیدن به اهداف تان این است که کاری کنید تا آن ها نیز به اهداف شان برسند.

    شما آنها را کمک کنید به اهداف شان برسند و آنها هم کمک کنند شما به اهداف تان برسید. اهداف کاربران شبکه های اجتماعی بسیار متفاوت است، اما ماهیت اصلی شبکه های اجتماعی بر پایه سرگرمی است… مردم را باید بتوانید سرگرم کنید.

    مردم به افرادی که برای شان دلسوزی می کنند، اهمیت می دهند.

    اگر خودتان را به جای فروشنده یک مشاور به مشتری معرفی کنید، نیازی به استفاده از هیچ استراتژی و تکنیک فروشی نخواهید داشت. چون مشتری با شور و اشتیاق خودش از شما خرید خواهد کرد. پس همیشه کاری کنید تا مشتری احساس خوبی را تجربه کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا