جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۶ فیلم فوق انگیزشی که نباید از دست دهید

۶ فیلم فوق انگیزشی که نباید از دست دهید

انگیزه داشتن یکی از راه هایی برای این است که کارها را به اتمام برسانیم و موفقیت بیشتری کسب کنیم.در این حال ما در مقاله گرفتن و نگه داشتن انگیزه درباره انگیزه و تاثیر آن در زندگی صحبت کردیم،اما الان می خواهیم ۶ فیلم برتر و موفق انگیزشی سینمایی را معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از آن ها انگیزه خود را تا چندین برابر افزایش دهید.باورتان می شود که فقط با تماشای ۶ فیلم انگیزشی می توانید آن چیزی را که همیشه می خواستید به دست آورید؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.فقط قبل از شروع هر چیز باید بگویم که این فیلم ها را به تنهایی و با دقت نگاه کنید و بدانید که شما هم می توانید به آرزوهایتان برسید .

 

 

۱. رستگاری در شاوشنک

 

 

در ابتدا باید بگویم که فیلم (( the shawshank redemption )) یکی از برترین فیلم های انگیزشی بر اساس سایت معتبر IMDb  است و اثر شگفت انگیزی را بر روی انگیزه شما می گذارد و در زندگی افرادی با رویاهای بزرگ و کارآفرینان به شدت تاثیر خوبی دارد به نحوی که خودتان پس از تماشای این فیلم با احساسی سرشار از انرژی و انگیزه به کارهای خود می پردازید پس آن را از دست ندهید.

داستان این فیلم در رابطه با مردی به نام اندی دوفرین است که در سال ۱۹۴۶ بانکدار نیو انگلندی است که فردی عاقل و با تعادل می باشد ، اما به جرم قتل دوستش و همچنین همسرش محکوم به حبس ابد در زندان شاوشنک می شود.بعد از مدتی با رئیس زندان در فعالیتهای مجرمانه همکاری می کند و …

این فیلم با وجود این که در سال ۱۹۹۴ به نویسندگی و کارگردانی فرانک دارابونت هم اکنون با بیش از ۲۰۰۰۰۰۰ رای خود را در رتبه اول برترین فیلم های جهان جای داده است.پیشنهاد می کنم که حتما این فیلم بی نظیر با بازی مورگان فریمن و تیم رابینز را ببینید.

 

 

۲. در جستجوی خوشبختی

 

 

بدون شک یکی از بهترین و قوی ترین فیلم های انگیزشی ساخته شده در تاریخ فیلم در جستجوی خوشبختی یا به انگلیسی (( the pursuit of happyness )) است. در جستجوی خوشبختی فیلمی است که شما علاوه بر احساس انگیزه فراوان پس از تماشای آن ، ترکیبی از چند احساس ناراحتی ، خوشحالی ، انرژی را درون خود احساس می کنید و تمامی این ها به دلیل بازی خارق العاده ویل اسمیت بازیگرهالیوودی است.

ویل اسمیت که خود در زندگی شخصی اش دچار سختی ها و کمبود های بسیاری شده است با اجرای نقش کریس گاردنر توانست به همه ثابت کند که برای موفق شدن مهم نیست که کجا هستید و همه چیز فقط به تلاش شما بستگی دارد.این فیلم زندگی کریس گاردنر را روایت می کند که  همسرش او را ترک کرده است و با پسرش در خانه ای کوچک زندگی می کنند. پس از مدتی او کاری را در بورس نیویورک شروع می کند و هر کس بتواند آن شغل را بگیرد به درآمد بالایی خواهد رسید. در همین حین او و پسرش به دلیل فقر از خانه بیرون انداخته می شوند و جایی برای ماندن ندارند اما … .

همانطور که از خلاصه داستان متوجه شدید این یک فیلم انگیزشی بسیار عالی برای شما کاربران گرامی است که می توانید از آن استفاده کنید و باعث بالا رفتن انگیزه شما شود و در نتیجه موفقیت بیشری به دست آورید.

 

حتما بخوانید
راهنمای خرید فرش دستباف(همه چیز درباره فرش دستباف به طور کامل)

 

۳. شبکه اجتماعی

 

 

شبکه اجتماعی یکی دیگر از فیلم های انگیزشی است که در این بخش می خواهیم آن را به شما عزیزان معرفی کنید تا بتوانید با تماشای آن انگیزه بگیرید و یا آن را تقویت کنید.این فیلم یکی از جالب ترین فیلم های انگیزشی است و ما تصمیم گرفتیم که آن را در لیست خود جا دهیم.پس توصیه می کنم که فیلم انگیزشی شبکه اجتماعی  را از دست ندهید.

 در سال ۲۰۰۳ مارک زاکربرگ یکی از نوابغ دانشگاه هاروارد تصمیم می گیرد که پشت کامپیوتر خود بنشیند و شروع کند به عملی کردن ایده بزرگ و جدیدی که در ذهن خود پرورش می داد.این ایده همان ایده بزرگ و خارق العاده فیس بوک بود.اکنون مارک زاکربرگ یکی از جوانترین میلیاردر های جهان است و زندگی باور نکردنی دارد.

با توجه به داستان فیلم که داستان زندگی مارک زاکربرگ چهارمین فرد ثروتمند جهان است می توان فهمید که این فیلم یکی از انگیزشی ترین فیلم هایی است که تا به حال ساخته شده است و شما می توانید با الگو برداری صحیح از این فیلم نه تنها انگیزه بگیرید بلکه سازنده اثر و خلاقیت زیادی شوید پس برای تماشای این فیلم لحظه ای تردید نکنید.

 

 

۴. فارست گامپ

 

 

وقتی در حال نوشتن این مقاله بودم حسی درونی مرا وادار کرد که حتما باید نام این فیلم هم در این لیست قرار بدهم. پس الان می خواهم به شما بگویم که فارست گامپ یکی از برترین فیلم های انگیزشی تاریخ است و به هیچ وجه نباید آن را از دست دهید.یکی از بهترین فیلم های انگیزشی فارست گامپ است که با بازی توماس جفری هنکس این فیلم به مراتب عالی تر و بهتر می شود و قطعا وقتی می فهمیم این فیلم ۶ جایزه اسکار برنده شده است بیشتر ترغیب می شویم که آن را ببینیم.

این فیلم درباره پسر بچه ای است که از مادرزادی دچار اختلالات شدید جسمی و ذهنی است.کم کم در کودکی اش راه رفتن را می آموزد و می تواند حرکت کند اما ذهنش مانند بدنش به این خوبی نبود و ضریب هوشی اش خیلی پایین بود.او حوادث بزرگ و کوچکی را پشت سر می گذارد و به جنگ ویتنام می رود و قهرمان می شود ، او حتی عاشق هم می شود اما … .

ما در این فیلم فوق العاده میبینیم که تام هنکس چگونه نقشش را به خوبی اجرا می کند و همین طرز رفتار او یکی از دلایلی است که این فیلم را به شما معرفی کردیم.

تماشای این فیلم انگیزشی را برای شما توصیه می کنم زیرا می توانید با تماشای آن تمام انگیزه ای را که نیاز دارید به دست بیاورید و به زندگی که همیشه خواهانش بودید برسید. این فیلم می تواند تصور شما از محدودیت ها را تغییر دهد و بفهمید که با هر وضعیتی می توانید زندگی خوبی داشته باشید و به هرچیزی که میخواهید برسید.

 

حتما بخوانید
راهنمای مراقبت از دندان(راهنمای جامع و کاربردی محافظت از دندان)

 

۵. سرآشپز

 

 

 

فیلم دیگری که می خواهم با تمام وجود به شما معرفی کنم فیلم سرآشپز یا به انگلیسی(( chef )) است.باز هم یک فیلم انگیزشی که به هیچ وجه توصیه نمی کنم آن را از دست بدهید ، زیرا یکی از بهترین فیلم هایی که می توانید در زندگی تان ببینید که نه تنها بر انگیزه بلکه بر کل زندگی شما تاثیر مثبت خواهد گذاشت فیلم انگیزشی سرآشپز است پس برای آشنایی با داستان این فیلم همراه ما باشید.

 اول از همه باید بگویم یکی از دلایلی که این فیلم جزء برترین فیلم های انگیزشی است بازی فوق العاده رابرت داونی جونیور و اسکارلت جوهانسون است.داستان از این قرار است که یک آشپز که به تازگی از کار اخراج شده است ایده ای به ذهنش می رسد تا رستورانی در یک کامیون بسازد و بتواند اوضاع خانواده خود را سر و سامان دهد اما در این مسیر مشکلاتی با او همراه می شوند … .

این فیلم با اینکه کمی با ژانر کمدی آمیخته شده است باز هم باید عضوی از این لیست بهترین فیلم های انگیزشی باشد.بنابراین ما این فیلم بی نظیر را نیز در این لسیت گنجاندیم تا بتوانیم حتی ذره ای بر آگاهی شما در بحث انگیزه گرفتن بیفزاییم.

 

 

۶. هشت مایل

 

اگر قرار بود این مقاله را بدون حضور فیلم انگیزشی هشت مایل تمام کنیم آن وقت این مقاله یک فیلم شگفت انگیز را از قلم انداخته بود.فیلم هشت مایل دقیقا چیزی است که شما میخواهید.احساس ضعف و شکستی که در ابتدای فیلم حس می شود و ترس هایی که بر انسان غلبه می کند،موفقیت ها و به ارزش رسیدن ها احساسی است که در این فیلم تجربه خواهید کرد پس اصلا از این فیلم انگیزشی نگذرید.داستان این فیلم درمورد رپر معروف آمریکایی ، مارشال بروس یا همان امینم است که در ابتدا در مسابقات خیابانی شرکت می کرد که چندان موفق هم نبود و حتی نمی توانست خرج غذای دخترش را بدهد.اما با تمرین روی استعدادش و با تبدیل تمامی شکست هایش به پله هایی برای موفقیت توانست که به یکی از پولدارترین و محبوب ترین خواننده های آمریکا تبدیل شود و به زندگی که همیشه می خواست برسد و همچنین جایزه اسکار بهترین موسیقی رپ را برای آهنگ (( خودت را غرق کن )) بگیرد.

 

حتما بخوانید
چگونه هزینه های سفر را کاهش دهیم(راهکارهای کاهش هزینه سفر)

تمامی این فیلم ها می تواند نکته ای انگیزشی برای شما داشته باشد که بتوانید بهترین استفاده را از آن ها ببرید.فقط کافی است که گام اول را بردارید.اما هیچ وقت فراموش نکنید که تمامی این فیلم ها برای انگیزه دادن به شماست تا بدانید هر کاری امکان پذیر است اما شما باید کسی باشید که با پشتکار می تواند مسائل و مشکلات را رفع کند، پس به خودتان ایمان داشته باشید.

اگه میخوای ۳ تا فیلم انگیزشی و عالی دیگه بهت معرفی کنم که شما رو فول شارژ کنه، فول انگیزه کنه، با ما همراه باش.

بعضی وقت‌ها در مسیر رسیدن به اهدافمون کم میاریم و خسته می‌شیم؛

حالا اینجا افراد دو دسته میشن:

افراد عادی ناامید میشن و افراد موفق یه استراحتی به خودشون میدن، انگیزه میگیرند، انرژی می‌گیرند، دوباره اقدام می‌کنند و مسیرشون رو ادامه می‌دهند.

وقتی که خسته میشیم، بهترین کار اینه که بیایم و فیلم انگیزشی ببینیم، انگیزه بگیریم و دوباره در مسیر قرار بگیریم.

حالا فیلم‌هایی که می‌خوام بهت معرفی کنم اینا هستن:

  • اولین فیلم، فیلم ‌های سری «راکی» هستند با هنرپیشگی آقای «سیلوستر استالونه» که در این فیلم جنگندگی، سخت‌جانی و اقدام کردن رو میتونیم ببینیم.

 

  • فیلم دوم، فیلم «جنگجوی درون» هست که فیلم فوق العاده‌ایه
    اگه خود گویی منفی خیلی داری، اگه خودتو دست کم میگیری، حتماً این فیلم رو ببین. واقعاً بهت انگیزه میده.

 

  • فیلم آخری و فیلم پنجم، فیلم «ادی عقاب» هست که درباره شخصیه که آرزوی پرواز داره، تمرین میکنه شکست میخوره، اقدام میکنه و کلی بهت انگیزه میده.

 راستی  شما چه فیلمی سراغ داری که به ما انگیزه بده؟

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “۶ فیلم فوق انگیزشی که نباید از دست دهید” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

پیمایش به بالا