جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » زناشویی » مصرف ماریجوانا و سکس در خانم ها

مصرف ماریجوانا و سکس در خانم ها

 

آیا مصرف ماریجوانا یا همون گل قبل از سکس و رابطه جنسی، منجر به لذت بیشتر از رابطه میشه؟ اصلا چرا صحبت چنین چیزی شده؟ چون یکسری تحقیقات انجام شد و نتیجه اش این شد که هر یک از سه زن، یک زن ( جامعه ای که روش تحقیق شده بود ) چنین تجربه ای رو داشته. یعنی قبل از سکس، ماریجوانا مصرف کرده؛ پس به این معنیه که قریب به اکثر دخترها، چنین چیزی رو شنیدن که قبل از سکس، گل خیلی میچسبه! ولی چرا؟ دلیلش چیه؟

پزشک متخصصی بنام دکتر بکی لین Becky K. Lynn به کمک همکاراش اومدن در سال ۲۰۲۰ یکسری تحقیقات انجام دادن و نتیجه ش رو در سایت sexual medicine منتشر کردن. جواب چی بود؟ بله! مصرف گل، قبل از سکس، باعث میشه تجربه بهتر و ارگاسم لذت بخش تری رو تجربه کنند.

چرا ماریجوانا قبل از سکس میچسبه؟

چون یک سیستمی بنام اِندوکانابینوئید وجود داره که حتی خوندن اسمش هم سخته، چه برسه به توضیح دادنش، ولی در کل، این سیستم بعد از مصرف ماریجوانا بیشتر فعال میشه و حاصلش این میشه که کارکرد انتقال دهنده های عصبی که مربوط به سرتونین ( هورمونی که باعث میشه بعد از ورزش کردن، شاداب بشی) و دوپامین ( هورمون لذت) میشه، تغییر کنه و این یعنی یجورایی دستکاری مغز بوسیله مصرف یک ماده‌ی مخدر.

ولی قبل از سکس، ماریجوانا مصرف بکنیم؟

این تحقیقات، مهر تاییدی زد بر لذت بیشتر در سکس، بعد از مصرف ماریجوانا ولی همونطور که دیدید، کارکرد این مسئله، مغز رو هک میکنه. ولی مصرف این ماده، به منظور لذت بیشتر، مثل اینه که واسه پختن غذا، بخوای زیر گاز رو تا ته زیاد کنی که غذات زودتر پخته شه! چون فکر میکنی توی وقت صرفه جویی کردی، در حالی که اصول و ساختار پخت غذا رو کلاً عوض کردی و طبیعت بهم میریزه!

حتما بخوانید
مشاوره علت تحريك نشدن در مردان+درمان‌های طبیعی

پس مصرف ماریجوانا قبل از سکس، مثل روشن کردن گازه! طبیعت مغز رو بهم میریزه و در نتیجه، باعث میشه در آینده، دچار اختلال بشی! یعنی لذت هایی که همیشه میتونی ببری رو، از آینده ی خودت قرض کنی و همش رو یجا مصرف کنی. که اینطوری باعث میشه دچار اختلالات جنسی بشی که خب باعث میشه همچنان در آینده لذت نبری.

خلاصه بگم که کار تحقیق و علم، بررسی رخداد ها و رویداد و یک نتیجه گیری درسته! پس این تحقیقات به مصرف ماریجوانا قبل از سکس، اوکی نداده، فقط گفته ای مردم، اگر مصرف کردید، دارید سیم کشی های مغزتون رو خراب میکنید و این لذته فقط بخاطر خراب شدن و آسیب های مغزیه! دیگه خودتون میدونید و خودتون!

جدای از این مطلب، شما میتونید درمورد مشکلات و آسیب های روابط عاطفیتون ( اینکه نمیدونید چطور باید یک رابطه دست و پا کنید یا نمیدونید چکاری باید انجام بدید تا طرف نسبت به شما متعهد بشه یا حتی اگر شکست عشقی خوردید) بصورت مستقیم و تلفنی با من در تماس باشید!

تصویر شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “مصرف ماریجوانا و سکس در خانم ها” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

Contact Us

پیمایش به بالا