جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » محصل برتر » عشق و عاشقی روابط عاطفی سال کنکور (عاشق استادم شدم)

عشق و عاشقی روابط عاطفی سال کنکور

عاشقی شکست عشقی در سال کنکور

 

کنکور دارم ولی عاشق شدم

 

 

سال کنکور سالی پر از فراز و نشیب است .اتفاقات عجیبی رخ می دهد از جمله ی آن عشق و عاشقی در دوران کنکور است! این موضوع یعنی عشق و عاشقی در دوران کنکور دلایل زیادی دارد که به تعدادی از آن ها می پردازیم. یکی از دلایل عشق و عاشقی در دوران کنکور وارد دوران جوانی شدندانش آموزان است. دیگر دانش آموز سابق نیست و سال آینده وارد محیط آکادمیک و دانشگاهیمی شود یعنی عشق و عاشقی در دوران کنکور موضوعی طبیعی از نظر فیزیولوژی به حساب می آید. دلیل بعدی عشق و عاشقی در دوران کنکور فشار و استرس بالای دوران کنکور است. گروهی ازدانش آموزان کنکوری به دلایل مختلف از جمله غیر اصولی خواندن درس و تنبلی در خواندن درس از قافله باز می مانند و این موضوع باعث استرس می شود و برای اینکه از این استرس فرار کنند و لحظاتی به ظاهر آرام بگیرند به عشق و عاشقی رو می آورند،این موضوع دختر و پسر هم نمی شناسد و هردو جنس می توانند دچار شوند. عشق و عاشقی در دوران کنکور تاثیرات مختلفی بر عملکرد داوطلب کنکوری دارد که جلوتر به مواردی خواهیم پرداخت .

 

 

عاشق استاد کنکورم شدم

 

 

یکی از انواع مدل های عشق و عاشقی در دوران کنکور این است که داوطلب کنکوری عاشق استاد یا مشاور خود می شود! و حتی مواردی دیده شده که دانش آموز فقط برای دیدن استاد یا مشاور سر کلاس تست و… می رود! و عملا راندمان درسی وجود ندارد! امان از جوانی و امان از دل دیوانه ی بعضی از کنکوری ها!

 

در بعضی موارد باید بگیم : آخه مگه آدم قحطیه؟ عاشق استاد پنجاه ساله شدن چیه دیگه!

 

دوست پسر و دوست دختر در کنکور

 

 

متداول ترین نوع عشق و عاشقی در دوران کنکور همین نوع است! بچه ها در سال های اخیر به درجه خود کفایی رسیدند! و به طرق مختلف وارد عرصه عشق و عاشقی می شوند و به هیچ وجه دوست ندارند در این عرصه نسبت به هم کلاسی های خود شکست بخورند!بله دوستان! اتفاقات عجیبی بین کنکوری ها رخ می دهد برخی از بچه ها سر این موضوع که کدامیک می تواند دوست دختر یا دوست پسر بیشتری داشته باشد با هم رقابت می کنند! ( پس قدر خودتو بدون!) در این شرایط درس و تست و کنکور به معنای واقعی تعطیل می شود. و چون از درس و کنکور عقب می افتند در آینده دوباره دچار استرس می شوند و باز این چرخه ادامه می یابد!

حتما بخوانید
افت تحصیلی چیست؟ (دلایل افت تحصیلی)⭐

 

عاشق شدم نمیتونم درس بخونم

 

 

اولین اتفاقی که بعد از عشق و عاشقی در دوران کنکور می افتد،البته بعد از چشیدن لذت گذرای عاشقی،از دست دادن تمرکز درس خواندن است. داوطلب کنکوری برای اینکه راندمان مطالعاتی بالایی داشته باشد نیاز به تمرکز حواس دارد.عاشق صبح تا شب و از شب تا صبح به فکر معشوق و متمرکز برمعشوق است! وقتی کتاب را باز می کند تصویر رخ یار در تک تک صفحات کتاب و جزوه نمایان است!در و دیوار را نظاره گر می شود و باز تصویر رخ یار بر در و دیوار نمایان می شود! یک سوال،آیا با این اوصاف می شود درس خواند ومطالعه کرد ؟ اگر برای عشق و عاشقی در دوران کنکور از قبل برنامه ای نداشته باشید و یا اگر فی حال مدیریتش نکنید قطعا موفقیت در کنکور را از شما خواهد گرفت.پس با توجه به نکاتی که در ادامه گفته می شود اگر دچار عشق و عاشقی در دوران کنکور شده اید آن را مدیریت کنید تا زیاد مانع موفقیت شما در کنکور نشود.

 

 

 عشق یا درس 

 

 

سوالی که ذهن گروهی از داوطلبان عاشق کنکور را درگیر می کند این است که من درسم را بخوانم و در کنکور موفق شوم یا اینکه دست در دست یار به عشق و عاشقی بپردازم؟! این تصمیم بستگی به هدف داوطلب کنکوری دارد به این ترتیب که اگر قصد کنکور و موفقیت در دانشگاه و رشته ای خاص و به دنبال آن موفقیت شغلی آینده را دارد باید شرایط را مدیریت کند. سوای شوخی برخی از بچه ها به صورت کاملا محترمانه و رسمی خواستگار دارند یا آقایون کاملا محترمانه و رسمی به خواستگاری رفتند و واقعا قصد تشکیل خانواده دارند برای همگی عزیزان باید بگم که امسال را، این فرصت باقی مانده را خوب مدیریت کنید و تمام تلاشتان را برای کنکور صرف کنید. در این صورت خیالتان راحت خواهد شد از این جهت که در آینده حتی اگر خانواده ای هم  شکل بگیرد دیگر منتی بر سر کسی نخواهد بود که

حتما بخوانید
بررسی تخصصی وبسایت دبیرستان صنعتی شریف ( آلاء )

 

من کنکورمو به خاطر تو بی خیال شدم! من زندگیمو به خاطر تو …

 

بعد از کنکور بعد از اینکه تمام تلاشتان را برای کنکور صرف کردید و مطمئن شدید که بهترین نتیجه ممکن همین است که الان در کارنامه کنکور خود می بینید نه اینکه خودخوری کنید و با خودتان بگویید اگر سال کنکور را عشق و عاشقی نمی کردم الان وضعیت بهتری داشتم.و مطمئن باشید اگر شخص مقابل واقعا عاشق شما باشد این یک سال کنکور را هم به پای شما خواهد ماند .

 

 

 

راهکار برای مدیریت عشق و عاشقی در دوران کنکور

 

 

برای مدیریت عشق و عاشقی در دوران دانش آموزی،کنکور و مدیریت روابط عاطفی ناشی از آن بهتر است حتما تحت نظر افراد خبره مثل مشاور روانشناس و یا پدر و مادر پیش بروید و خودتان به تنهایی دست به کار نشوید چرا که بی تجربه و عاشق هستید. معمولا اکثر این روابط عاطفی و عشق و عاشقی ها بر اساس هیجانات اتفاق می افتد و بعد منطقی کم تری دارد و انتخابی که از منطق دور باشد قطعا در آینده پشیمانی به دنبال خواهد داشت.موضوع را شوخی نگیرید اینگونه نشود:

 

شدم از درس گریزان و به عشقت مشغول …

 

گریزانی شما از درس نه به خیر شماست نه به خیر معشوق،پس این موضوع را مدیریت کنید،به نظر می رسد به تعویق انداختن عشق و عاشقی در دوران کنکور به بعد از کنکور تصمیمی منطقی باشد چون خیلی وقت ها گذر زمان درست یا غلط بودن خیلی از تصمیمات را تعیین میکند .

 

آهنگ و فیلم عشق و عاشقی

 

 

برای اینکه راحت تر عشق و عاشقی در دوران کنکور را مدیریت کنید از هرچیزی که تمرکز شما را از درس منحرف می کند دوری کنید و جایگزین های مناسب تر برای آن ها داشته باشید برای مثال به جای اینکه فیلم عشق و عاشقی ببینید فیلم های انگیزشی ببینید تا انرژی و انگیزه بیشتری برای رسیدن به هدفتان کسب کنید.آهنگ های انگیزشی جایگزین آهنگ های عاشقانه و غمگین شود.مهم ترین ورودی های ذهن شما  ورودی های دیداری و شنیداری شماست که باید به این وسیله که گفته شد مدیریت شود.

 

 

 

پیام های عاشقانه و شبکه های اجتماعی

 

حتما بخوانید
برنامه ریزی درسی(چگونه برای درس خواندن برنامه ریزی کنیم)

 

یکی از مواردی که تاثیرات منفی زیادی در دوران کنکور چه برای داوطلبانی که درگیر روابط عاطفی هستند چه برای بقیه دانش آموزان، گوشی موبایل و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام و… است.اصول روانشناسی شبکه های اجتماعی طوری طراحی شده که فقط کافیست شما وارد شوید.ورودتان با شما و خروج واقعا دست شما نیست.و فیلم و کلیپ و تصاویری هم که به نمایش گذاشته می شود اثرات منفی مختلفی دارند که حداقل ترین آنها از دست دادن تمرکز حواس است. اگر قصد دارید با مدیریت روابط عاطفی و عشق و عاشقی در دوران کنکور تمرکز بیشتری برمطالعه داشته باشید و به هدفتان برسید اگر گوشی موبایل را حذف کنید به شدت از رقبای خود سبقت خواهید گرفت چرا که اکثر داوطلبین کنکور طی تحقیقاتی که انجام شده به شدت در گیر گوشی موبایل و شبکه های اجتماعی هستند وتاثیرات منفی دریافت می کنند و شما فقط با همین یک مورد می توانید برگ برنده را به نفع خود رقم بزنید .

 

 شکست عشقی در سال کنکور 

 

بیایید منطقی به این موضوع بپردازیم بالاخره هر دانش آموز یا داوطلب کنکور یک انسان است و هر انسانی ابعاد مختلفی دارد علی الخصوص بعد عاطفی هر دانش آموزی می توامند حتی به صورت اتفاقی عاشق شود این جز طبیعت هر انسانی است . اما در سال کنکور بایستی روابط عاطفی مدیریت شود تا در فرصتی بهتر هم آگاهانه هم با لذت بیشتر بتوان به آن پرداخت . گروهی از دانش آموزان و داطلبان کنکور خواسته یا ناخواسته وارد روابط عاطفی می شوند و در این رابطه عاطفی پس از مدتی دچار شکست عشقی می شوند . اگر دچار شکست عشقی شدید و الان مشغول تحصیل و درس و کنکور هستید بایستی :

 

  • این موضوع را بپذیرید
  • با این موضوع در جنگ نباشید
  • پس از پذیرش آرامش خود را حفظ کنید
  • بپذیرید که شما هم مثل هر انسانی عاشق شدید پس خود را سرزنش نکنید
  • دنبال مقصر نباشید چون فقط زمان و انرژی تان را تلف خواهد کرد .
  • تجربه اش را ثبت کنید اما گذشته را رها کنید تا به آرامش برسید.
  • روزانه از تمرین هایی مثل مدیتیشن بهره مند شوید .
  • در صورت نیاز از مشاوره یک روانشناس انگیزشی استفاده کنید
  • آیندتان را زیبا بسازید.

 

 

عشق و عاشقی و عاشق شدم عاشق استادم

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “عشق و عاشقی روابط عاطفی سال کنکور (عاشق استادم شدم)” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

Contact Us

پیمایش به بالا