جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » زناشویی » راه های تخلیه جنسی در بالغان

راه های تخلیه جنسی در بالغان

راه های تخلیه جنسی در بالغان

نزدیکی آمیزش، مقاربت، هم خوابگی و جز آن

نزدیکی به طور خلاصه شامل دخول آلت نعوظ یافته مرد در مجرای مقاربتی زن می باشد. قاعدتا فرد بالغ پس از پایان دوران بلوغ باید تنها نزدیکی و تماس جنسی طبیعی با افراد غیر همجنس خود برای ترضیه میل جنسی صورت بگیرد.

لیکن گاه به سبب های گوناگون به استفاده از راه‌های دیگر نیز مجبور می‌شود :

 

فن جنسی

فن جنسی عبارتست از موزون نمودن کیفیت روابط جنسی از لحاظ جسمی، روانی و زیبایی شناختی. یکی از ویژگیهای لذت جنسی آنست که وقتی زن یا مرد حس کند همسر او از رابطه جنسی لذت می برد، خود وی به مراتب احساس لذت بیشتر خواهد کرد و به عبارت دیگر لذت و هماهنگی دو جانبه، به مطلوبیت رابطه جنسی خواهد افزود. منظور از فن جنسی، دست یابی به چنین توازن و هماهنگی است. وقتی گونه ای از احساسات ابراز نشده بر فضای بستر مسلط می‌شود، معمولاً با دخالت خود محیط را آلوده می‌کند. احساسات خصمانه، ترس ایجاد می‌کند و ترس، احساس بیگانگی و سکوت پدید می‌آورد و همه اینها رابطه جنسی را به کنشی خالی از احساس، بی روح و فاقد عشق مبدل می کند. تماس جنسی برقرار شده است در حالی که قلب هر دو تن، تهی از شور و التهاب و مملو از ترس و تنهایی است.

 

انتقال در رختخواب

اگر همسر خود را در بستر مورد انتقاد یا سرزنش یا تحکم قرار دهید، این خطر وجود دارد که او موضع دفاعی بگیرد و در همان حال هیجان او کاهش یابد و سرانجام شما را مقصر قلمداد کند. موقعیت در اینجا به اندازه ای حساس و ظریف و در عین حال پرمخاطره است که ترجیح دارد شما زمانی کاملا جداگانه را که از هنگام ورود به بستر و ترک آن فاصله داشته باشد، برای گفت و گو انتخاب کنید.

حتما بخوانید
سکس از نگاه زنان (سکس از دید زنان چیست؟)

پرهیز از یکنواختی

یکنواختی ظاهر، زن و شوهر را از یکدیگر خسته می‌کند و در پی آن دلزدگی و بی میلی جنسی فرا می رسد. این پدیده طبعاً در زنان بارزتر است.

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “راه های تخلیه جنسی در بالغان” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

Contact Us

پیمایش به بالا