جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » روابط پیش از ازدواج » رابطه بنفیت چیست؟ (شش قانون در رابطه بنفیت)

رابطه بنفیت چیست؟

رابطه بنفیت یا دوستی با مزایا که تازگی خیلی داره زیاد میشه و تقریبا همه می‌دونن این نوع رابطه چجوریه و حتی یه مراجعه هم درباره همین موضوع داشتم که می‌گفت: دوماه پیش با پسری آشنا شدم که از روز اول برای من و اون فقط یک دوست خوب و صمیمی بود. بعد از یک ماه متوجه شدم علاقه‌ای بیشتر از یه دوست درش حس میکنم و حس میکنم میخواد باهام رابطه داشته باشه. به خاطر اینکه مدت زیادی تنها بودم ، بدم نمیاد خودمو سرگرم آقا بکنم و فعلا به چشم پارتنر جنسی بهش نگاه کنم. ولی نمی‌دونم این کار اخلاقیه یا نه؟ به نظرتون میشه دو نفر عاشق هم نباشن ولی رابطه جنسی با هم داشته باشن؟

دوست عزیز

من دقیقا نمی د‌ونم این ماجرای جدید «Friends With Benefits» چقدر در فضای اجتماعی زیاد شده یا فرهنگ ما می‌تونه این نوع دوستی رو بپذیره یا نه. به هر حال،دو دوست، به دلائل زیادی، این امکان را مفید می بینن که فقط و فقط دوست بلشن و گذروندن وقتشون در این دوستی فقط رابطه جنسی باشه تعهد و وفاداری نه فقط سکس. رابطه جنسی به خودی خود دوست داشتنیه ولی در ضمن همه می دونیم که وارد شدن به این سطح از نزدیکی، بسیاری از معادلاتمون رو بهم میریزه.

احساسات خودتونو نشون میدن

داشتن سکس با یک نفر، خواسته یا ناخواسته « احساسات و عواطف» عواطف رو وارد این دوستی میکنه و از رابطه جاست فرندی یا رابطه بنفیت تبدیل میشه به رابطه عاطفی و. اگر یکی از شما درگیر احساسات بشین درواقع یه دردسره و سریع باید برطرف بشه.

حتما بخوانید
مشکلاتی که برای دختران در رابطه با پسران پیش می آید✅

شش قانون در رابطه بنفیت

برای دوستی با رابطه جنسی که ثابت شده هست مشکلات رو پیش گیری میکنه و اجازه نمیده که تموم بشه:

  • ۱) نباید با هم زیر یک سقف زندگی کنید
  • ۲) با دوست واقعی تان آن را تجربه نکنید
  • ۳) حسادت نکنید
  • ۴) با هم در بیرون از اتاق خواب وقت نگذرانید
  • ۵) آنها را به دوستان خود معرفی نکنید
  • ۶) ابراز احساسات تان ممنوع

و البته مهمتر از همه تعهدی برای بله گفتن برای درخواست سکس ندارین.باید هر دو نفر هر بار راضی به رابطه جنسی باشن. نصیحت من این است که تا کاملاً برایت مشخص نشده است که چطور و به چه صورت می تونید این سطح از دوستی رو تحمل کنید دست نگه دارین. به همدیگه فرصت بیشتری بدین و تاکید بیشتری بر اینکه ما فقط برای رابطه دوستیم نه بیشتر. حتی این موضوع رو با خودتون کاملا روشن کنید .

رابطه بنفیت مورد تایید نیست

در مجموع، این شیوه جدید رابطه، امتحانش رو خوب پس نداده و چون مسیر تازه ایی هست. و بر اساس شرایط هر نفر، واکنش های کاملاً متفاوتی در ان شکل گرفته میشه به این خاطر بهتره که احتیاط و دقت بیشتری به خرج بدی. تا آسیبی بهت وارد نشه.

اگر توی رابطه ای و مشکلات زیادی داری هر روز بحث و دعوا و با یه موضوع جدید هر روز رو به رو هستی و دوست داری یه رابطه فوق العاده با چاشنی آرامش داشته باشی من پوریا علامه اینجام که بهت مشاوره بدم و هر چی که لازم داری توی رابطه ات داشته باشی بهت بگم

حتما بخوانید
چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته یا نه؟
Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “رابطه بنفیت چیست؟ (شش قانون در رابطه بنفیت)” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

Contact Us

پیمایش به بالا