بکش وخوشکلم کن تا یارم بماند

بکش وخوشکلم کن تا یارم بماند
  • بکش وخوشکلم کن تا یارم بماند

    یکی از نشانه های این که در یک رابطه عاطفی بد به سر می بری این است که احساس می کنی برای یارت کافی نیستی. به اندازه ای که باید ، زیبا و دلربا نیستی. شایسته او نیستی.فکر می کنی بقیه زن ها از تو‌ بهتر،خوش اندام تر و خوشکلترند و تو خیلی از بقیه کم و کسر داری و باید زیاد تلاش کنی و به هر وسیله ای متوسل شوی تا کمبودهای ظاهریت را جبران کنی.

    چرا ؟ چون یارت مدام از ظاهر و قیافه ات ایراد می گیرد. از بقیه زن ها تعریف و تمجید می کند.  نگاه های نه چندان جالبی به زنهای دیگر دارد.حس اینکه برایش به قدر کافی زیبا هستی را به تو نمی دهد و تو را می اندازد توی یک رقابت پنهان با تمام زنهای دیگر. 

    جوری رفتار می کند که از تو خیلی سرتر است . منت می گذارد بر سرت و می گوید شانس آورده ای که بین این همه ، یارش شده ای ، پس باید حسابی برای نگه داشتنش تلاش کنی زیباتر شوی.

    توی اینجور رابطه ها ، هرچقدر هم ، دخترفوق العاده و کاملی باشی اما باز هم عزت نفس نداری و دایما‌‌ً احساس کمبود می کنی . نتیجه اش این میشود که مدام تحت فشار و استرسی . 

    بکش وخوشکلم کن تا یارم بماند بکش وخوشکلم کن تا یارم بماند

    تلاش مذبوحانه ای شروع می کنی . به آب و آتش می زنی . 

    موهایت را رنگ می کنی ، آن هم رنگی که دوست نداری ، چون یارت از رنگ موهای دختر همسایه و دختران داخل مهمانی و هنرپیشه های توی فیلم ها تعریف و‌تمجید می کند . 

    بوتاکس می کنی ، چون یارت خط اخمت را دایماً توی چشمت می کشد . به فکر جراحی بینی هستی  با اینکه از آن میترسی، چون از نظر یارت مدل بینی ات قدیمی شده. 

    باشگاه را ول نمی کنی و روزی صدبار دراز نشست می زنی تا شکمت تختِ تخت باشد تا او از تو راضی باشد و چشمش به اندام و هیکل بقیه نباشد. 

    هر کاری می کنی ، برای اینکه زیباتر و بهتر بشوی ، تا شاید بتوانی آهوی گریز پایت را نگه داری . هر سختی می کشی ، تا نظر یارت را از زنهای دیگر منحرف کنی و به سمت خودت بکشانی . حتی کارهایی که دوست نداری ، یا از آنها میترسی یا تمایلی بهشان نداری یا اعتقادی نداری هم انجام میدهی از ترس پاشیدن رابطه . 

    البته که با تمام این اوصاف باز هم موفق نیستی . چون این ماجرا ته ندارد . رضایتی در کار نیست . ملکه زیبایی دنیا هم بشوی باز هم کسی هست که از نظر یارت بهتر از تو باشد. 

    نتیجه ماندن در همچین رابطه ای ، افتادن در یک دور باطل و زیر بار فشار و استرس کمر خم کردن و پودر شدن عزت نفس است و بس. 

    اگر یارت ، یار باشد، حتی معمولی ترین دختر دنیا هم که باشی ، با همین شکل و شمایل فعلیت ، با تمام ایرادها و کاستی های ظاهریت تو را دوست دارد و تحسینت می کند . هیچ وقت با هیچ کس مقایسه ات نمی کند . این حس را به تو میدهد که  برایش از تمام زن های دیگه خواستنی تر  و جذابتری . 

    در همچین رابطه ای ، با هیچ کس دیگر رقابت نداری. هیچ وقت این حس را نداری که اگر تلاشی برای بهتر کردن ظاهرت نکنی او را از دست میدهی.

    نظر دادن یارت در مورد ظاهرت بدون فشار و اجبار و تحمیل عقیده است و اگر هم دلت خواست تغییری در ظاهرت بدهی ، کاملا با خواست و میل و اراده خودت هست.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا