چگونه تشخیص دهید پسری شما را دوست دارد؟

چگونه تشخیص دهید پسری شما را دوست دارد؟
  • چگونه تشخیص دهید پسری شما را دوست دارد؟

    در هر رابطه‌ای، یکی از موارد مهم، تشخیص این است که آیا طرف مقابل شما در واقع احساسات خاصی نسبت به شما دارد یا خیر. به خصوص در دوران نوجوانی، دختران و پسران همیشه به دنبال پاسخ به این سوال هستند که آیا پسری که از آنها خوشش می‌آید، احساسات خاصی نسبت به آنها دارد یا نه.

    به طور کلی، پسران احساسات خود را به طریقی نشان می‌دهند که ممکن است برای دختران نامفهوم باشد. اما با توجه به برخی از نشانه‌های رفتاری، می‌توانید به راحتی تشخیص دهید که آیا پسری شما را دوست دارد یا خیر.

    او به شما توجه می‌کند:
    وقتی یک پسر به دختری علاقه‌مند است، تلاش می‌کند تا به او توجه بیشتری بدهد. این توجه ممکن است از طریق صحبت کردن، پرسیدن سوالات، تعریف از او، یا حتی نگاه کردن به او و دنبال کردن حرکاتش صورت گیرد.

    او در مواقعی که شما نزدیک هستید، عصبی می‌شود:
    اگر پسری احساس عصبی شدن در مواقعی که شما در کنارش هستید، دارد، این نشانه‌ای است که او در واقع به شما علاقه‌مند است. به عنوان مثال، ممکن است او به طور ناگهانی سکوت کند، چشمانش را به زمین برگرداند، یا قلقلک بخورد.

    او سعی می‌کند شما را خنداندن:
    یکی از نشانه‌های دیگری که ممکن است به شما نشان دهد پسری شما را دوست دارد، این است که او سعی می‌کند شما را خنداندن. این نشانه‌ای است که او تلاش می‌کند تا به شما نشان دهد که او می‌تواند شما را خوشحال کند و دوست دارد با شما بودن را لذت بخش بیشتری کند.

    او به شما کمک می‌کند:
    یکی از نشانه‌های دیگری که پسری به دختری علاقه‌مند است، این است که او به شما کمک می‌کند. ممکن است او به شما درس بدهد، در مواقعی که شما در مشکل قرار گرفته‌اید، کمکتان کند، یا حتی برای شما کاری انجام دهد.

    او برای شما هدیه می‌خرد:
    اگر پسری به شما هدیه می‌خرد، این نشانه‌ای است که واقعا به شما علاقه‌مند است. این هدیه ممکن است چیزی بسیار ساده باشد، اما نشان می‌دهد که او به شما فکر کرده و تلاش کرده است تا به شما اهمیت بدهد.

    در نهایت، باید توجه داشت که هر پسری متفاوت است و نشانه‌های رفتاری او نیز ممکن است متفاوت باشد. بهترین راه برای تشخیص دادن اینکه آیا پسری شما را دوست دارد یا خیر، این است که به رفتار و نشانه‌های او توجه کنید و با او در مورد احساساتش صحبت کنید.

    بین پسری که به شما علاقه دارد با پسری که فقط می‌خواهد از شما استفاده کند، تفاوت‌هایی وجود دارد. اگر تفاوت‌ها را ندانید ممکن است در آینده در وضعیت بدی با یک پسر قرار بگیرید. ممکن است از شما سوءاستفاده کرده و احساساتتان را جریحه‌دار کند. علاقه مردان نسب به شما همیشه ساده دیده نمیشود.

    آیا او شما را دوست دارد یا فقط تظاهر به دوست داشتن می‌کند

    حتماً برای شما هم سؤال شده است که آیا یک پسر واقعاً شما را دوست دارد یا فقط دارد تعریف الکی از شما می‌کند. ممکن است او بخواهد فقط شما را با تعریف و تمجید در اطراف خود نگه دارد و علاقه‌ای به رابطه طولانی با شما نداشته باشد.

    در واقع ممکن است پسری واقعاً “عاشق” شما شده باشد ولی به دلایل اضطراب رویکردی نتواند به شما ابراز کند. از این نوع شرایط بسیار پیش می‌آید. معمولاً پسرهایی که خیلی راحت می‌توانند ابراز علاقه کنند، روابط قویی با خانم‌ها دارند و معمولاً آدم‌های وفاداری نیستند. در این مقاله برسی می‌کنیم نکاتی را که نشان می‌دهد او دیوانه‌وار عاشق شماست.

    نشانه ۱# : وقتی شما را می‌بیند شدیداً احساساتی می‌شود

    منظور من این نیست که وقتی شمارا می‌بیند زیر گریه می‌زند. ممکن است برای شما پیش‌آمده باشد وقتی پسری با شما صحبت می‌کند، کمی دچار لکنت زبان می‌شود، تن صدای پایینی خواهد دشت، ممکن است کمی سرخ شود و عرق کند.

    او هنگام صحبت با شما شدید مضطرب و به‌طوری خجالتی به نظر می‌رسد درحالی‌که هنگام صحبت با بقیه این مشکل را ندارد. این‌ها همه نشانه‌های غیرقابل‌انکاری هستند که نشان می‌دهد به شما علاقه دارد.

    دلیل نشانه‌های بالا این است که فرد به طور ناخودآگاه و به‌صورت بدنی به شما واکنش نشان می‌دهد. احساسات فرد از طریق بدن او ابراز می‌شود. مردها در ابراز احساس به‌صورت زبان بسیار ضعیف هستند و تا حدود احساسات را نوعی ضعف می‌دانند.

    شما به دنبال مردی هستید که به شما حس عاطفی شدید داشته باشد. در نظر داشته باشید مردی که بدون احساس عاطفی با شما وارد رابطه شود، احتمال خیانت در آن رابطه به‌مراتب بالا می‌رود. مردان بدون احساس عاطفی در روابط، به‌سختی می‌توانند متعهد به‌مانند.

    نشانه ۲# : او حرف‌ها و کارهای کم‌اهمیت شما را به‌خاطر دارد

    اگر او عاشق شما شده باشد، تمام‌کارهای کوچک شما را نیز به‌خاطر می‌آورد. مثلاً حتی نحوه مسواک زدن، چای خوردن، حرکات بدن هنگام خوشحالی و … به یاد او می‌ماند. مردها اصولاً در دیدن جزئیات بسیار ضعیف هستند. ممکن است حتی شما رنگ موی خود را تغییر دهید ولی او متوجه نشود، ممکن است رنگ مقنعه خود را از مشکی به روشن عوض کنید ولی بازهم متوجه نشود.

    علت این مسئله، به‌خاطر ناخودآگاه مردان در هزاران سال است که کلیات برای تأمین امنیت و منابع برای خانواده بسیار مهم‌تر از جزئیات بود. ولی وقتی مردی واقعاً شما را دوست داشته باشد مخصوصاً در مرحله‌های اول آشنایی و ازدواج (بعد از ازدواج تأمین امنیت مالی و آرامش برای مرد اولویت اصلی می‌شود پس ممکن است در صورتی که عاشق شماست ولی تغییراتی که انجام می‌دهید را نبیند) کوچک‌ترین تغییر در شما را احساس می‌کند.

    سال‌ها پیش داستان واقعی عشقی را می‌خواندم که این نقل قل در آن بود:

    ” من نمی‌توانم بدون حصیر بامبو بخوابم چراکه به یاد دارم تو چگونه آن را پهن می‌کردی برای خود “

    من به‌صورت کامل این نقل قل را به یاد نمی اورم ولی ببینید که چگونه یک مرد حتی چیز ساده و پیش‌پاافتاده‌ای مثل این را که زن حصیر بامبو پهن می‌کرد، به یاد دارد. این نشانه قوی‌ای هست که او را دوست دارد. علاقه مردان نسب به شما همیشه به وضوح نیست.

    مردی که شما را دوست دارد در کنار شما اضطراب میگیرد

    نشانه ۳# : او اشیاء و نشانه‌های شما را نزدیک خود نگه می‌دارد

    چیزی که بوی شما را برای او تداعی کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید زن‌ها و مردها هرکدام به‌نوعی دارای یک بوی خاص هستند که فقط جنس مخالف می‌تواند بشنود. این یکی از بزرگی‌های خلقت است که زن و مرد به‌واسطه بو برای هم دیگر جذاب می‌شوند.

    سعی می‌کند چیزهایی که شما را برای او یادآوری می‌کند را نگهداری کند. مانند یک مداد، یک روسری یا شال، یک‌تکه دستمال یا حتی چند تار موریخته شده از شما. اگر چیزی به او داده‌اید ببینید آیا آن را نگهداری کرده است یا خیر، این می‌تواند نشانه بسیار خوبی برای علاقه او نسبت به شما باشد.

    مثلاً ممکن است شما یک موشک کاغذی درست کرده باشید، به نظر ناچیز است ولی او سعی می‌کند موشک کاغذی را پیش خود نگهداری کند. هرچند برای شما احمقانه باشد ولی مردها موجودات عمیقی هستند ولی برای خود اصولی دارند.

    این یک نشانه واضح است که نشان می‌دهد او به شما علاقه‌مند است. علاقه مردان نسب به شما همیشه با نشانه‌هایی همراه است.

    نشانه ۴# : او با افتخار شما را به دوستان و آشناها معرفی می‌کند

    یکی از کارهایی که معمولاً مردها انجام می‌دهند، این است که سعی می‌کنند شما را به اطرافیان خود معرفی نکنند تا مبادا گزینه‌های بعدی را از دست بدهند. این حرف من را بر علیه مردان برداشت نکنید، این یک مکانیزم ساده در وجود مردان است. چراکه در دوره تکامل مردان به‌سادگی یار عاطفی پیدا نمی‌کردند پس مجبورند همه جوانب را بسنجند.

    وقتی پسری شما را به دوستان و آشنایان و یا حتی به خانواده خود معرفی می‌کند، بدان معناست که او بسیار به شما علاقه دارد و شاید هم ممکن است عاشق شما باشد. (البته بستگی دارد شما چقدر با هم آشنا باشید و چه مدت‌زمان همدیگر را می‌شناسید. عشق در یک روز اتفاق نمی‌افتد)

    یک نکته مهم بگویم: شاید او بخواهد رابطه خود با شما خصوصی نگهداری و این بدان معنا نیست که به شما علاقه ندارد. بعضی از پسرها در فشار شدید خانواده قرار دارند مخصوصاً در کشور ما که به‌وضوح می‌بینیم روابط دختر و پسر تابو محسوب می‌شود. پسرها هم همانند اکثر دختران روابط سالم و پایدار برایشان بسیار سخت است.

    خانم‌ها چه‌کار می‌کنند؟

    متأسفانه تحقیقات نشان می‌دهد، مردانی که به خانم هیچ علاقه‌ای نشان نمی‌دهند، در بین خانم‌ها محبوب‌ترند. مردانی که شما را با آشنایان و دوستان خود آشنا نمی‌کنند، ممکن است در صورت دیدن یک خانم جذاب‌تر، شما را پس بزنند. یا از شما فاصله بگیرند.

    ممکن است با شما به کافه، رستوران، پارک یا هرجای دیگری بروند و شما را نادیده بگیرند. پیش شما درمورد بقیه دخترها صحبت کنند و نظر دهند. این نشان می‌دهد از لحاظ عاطفی هیچ علاقه‌ای به شما ندارد. به‌عبارت‌دیگر بودن با پسری که به احساسات شما هیچ اهمیتی نمی‌دهد، در اصل خورد کردن و تحقیر کردن خودتان است.

    خرید هدیه یکی از نشانه های عشق است

    نشانه ۵# : او در خرید هدیه برای شما بسیار محتاط است

    او تمام تلاشش را می‌کند تا هدیه‌ای برای شما بخرد که با نوع سیستم و سلیقه شما تنظیم شده باشد. به‌نوعی او بسیار مراقب است که چه چیزی برای شما می‌خرد. هدیه یکی از ابزارهای مردان برای ابراز احساسات عمیق است.

    زمانی که ۱۴ سال سن داشتم در یک پاساژ عطرفروشی می‌کردم. روزی مردی پیش من آمد که به دنبال یک عطر به‌خصوص برای همسرش می‌گشت. با تمامی مردانی که در پاساژ برای همسر خود خرید می‌کردند فرق داشت. با این‌که اسم عطرها را نمی‌دانست و تفکیک بوها را به‌خوبی تشخیص می‌داد.

    او به‌خوبی می‌دانست همسرش از چه نوع عطری و چه نوع بویی لذت می‌برد. معلوم بود این شخص به‌خوبی با همسر خود آشنایی دارد و تلاش زیادی برای خوشحال کردن او می‌کند.

    او به من گفت که به دنبال عطری می‌گردد تا ظرافت و زیبایی همسرش تنظیم باشد. او مرد قدبلند و بسیار خوش‌تیپی نبود. بلکه فردی با قد متوسط و لاغراندام بود ولی چیزی که باعث جذابیت این مرد شده بود نوع ابراز علاقه او به همسرش بود.

    تعدادی عطر برای این فرد اسپری کردم. بدون شناخت عطر توانست با ترکیب چند عطر معجونی از زیبایی‌ها بسازد. این نشان می‌داد به‌خوبی سلیقه همسرش را می‌داند.

    نشانه ۶# : چشمان او عمیقاً به چشمان شما نگاه می‌کند

    مردی که شما را دوست دارد، چشمانی خواهد داشت که چشمان شما را جستجو می‌کند. نمی‌خواهم متن طولانی درباره ارتباط چشمی بنویسم. یعنی چشمان او به چشمان شما خیره می‌شود تا حرف‌های شما را تمام‌وکمال بفهمد.

    شاید از خود بپرسید او به دنبال چه چیزی است؟ او به دنبال احساس واقعی شما در چشمان شماست. مردان این مورد را به‌خوبی متوجه می‌شوند. شما هرچقدر هم فکر کنید که مردان موجودات بی احساسی هستند این حقیقت را نمی‌پوشاند که مردان از طریق چشمان طرف به اوج احساسات فرد پی می‌برند شاید برای شما عجیب به نظر برسد ولی این به‌صورت علمی ثابت شده است.

    او می‌خواهد عواطف و احساسات شما نسبت به حرف‌ها و رفتارهایش را برسی کند تا بهترین نسخه از خودش را برای شما به نمایش بگذارد.

    شاید شما هم این جمله را شنیده باشید: “چشم پنجره روح است” پس اگر او شما را دوست داشته باشید سعی می‌کند از این پنجره استفاده کند.

    امیدوارم تمام‌وکمال از این چند نکته استفاده کرده باشید. علاقه مردان نسبت به شما ممکن است بسیار مبهم باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا