آیا مردان از تعهد دادن و ازدواج می ترسند ؟

آیا مردان از تعهد دادن و ازدواج می ترسند ؟
  • آیا مردان از تعهد دادن و ازدواج می ترسند ؟

    آیا مردان از رابطه جدی می ترسند ؟
    شرط می بندم که می توانید حداقل یک مرد را نام ببرید که می خواسته است مجرد بماند و حتی از یک رابطه عالی با یک زن فوق العاده اجتناب کرده به این دلیل که یک “رابطه جدی” را نمی خواسته است .

    اما چند هفته یا چند ماه بعد آن مرد یک زن دیگر را ملاقات کرده و تنها بعد از چند هفته ملاقات با این خانم رابطه را پررنگ کرده است و برایش سر و دست شکسته است… و برای یک رابطه جدی از او خواهش کرده است .

    عجیب است …

    اگر شما شبیه بیشتر خانم ها باشید ، مردان زیادی را دیده اید که این “تغییر سریع” را انجام داده اند و ناگهان خواستار یک رابطه جدی با یک خانم دیگر شده اند اگر چه تنها چیزی که قبلا در مورد آن صحبت می کرده اند “تنها بودن” بوده است .

    واقعیت این است : بیشتر مردان آماده برای تعهد جدی نیستند … تا زمانی که احساسات فوق العاده و تجربیات خوبی را با یک زن کسب کنند که به آنها یاد آور شود ” او همان است”.

    مردان به ندرت آگاهانه تصمیم می گیرند که عاشق شوند
    عشق – و یک رابطه طولانی مدت – چیزی است که یک مرد زمانی آن را پیدا می کند که زنی او را در یک راه عمیق ، قوی و احساسی تحت تاثیر قرار دهد که مرد بخواهد یک تغییر اساسی انجام دهد که همه افکار “آگاهانه” و منطقی او برای صبر کردن ، با خواست خودش از بین بروند .

    زنان متفاوت هستند .زمانی که یک زن آن احساس قوی فیزیکی و عاطفی را با یک مرد حس کند ، یک چیز شگفت انگیز در ذهن و بدن او شکل می گیرد .

    زنان شروع به باور این قضیه می کنند که ارتباطی که با مردان حس می کنند خود دلیلی است که این یک موقعیت “خاص” است و قرار است به یک ارتباط عمیق تبدیل شود و مرد نیز باید همین احساسات را به اشتراک بگذارد .

    ارتباط مساوی رابطه جدی نیست
    برای یک مرد ارتباطی که با زن احساس می کند ربطی به این قضیه ندارد که آیا یک رابطه جدی را با او می خواهد یا نه .

    ممکن است با او تماس بگیرد ، با او زمان بگذراند و حتی از نظر فیزیکی با او درگیر شود بدون اینکه با این قضیه فکر کند که با او یک رابطه جدی را می خواهد .

    چیزی که من در اینجا می خواهم بیان کنم این است که در رابطه ممکن است خطر وجود داشته باشد اگر شما ندانید مردان چگونه فکر می کنند .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا