بازگرداندن عشق با nlp

بازگرداندن عشق با nlp
  • بازگرداندن عشق با nlp

    تکنیک های nlp عشق چه چیزی به شما یاد می دهد:

    ۱. تکنیک nlp عشق به شما کمک می کند فرد مناسبی را پیدا کرده یا رابطه تان بهبود ببخشید:

    برای شروع رابطه تمام شده تکنیک های nlp عشق به شما کمک می کنند. تکنیک ها و استراتژی nlp عشق به شما آموزش می دهند چگونه رابطه عاشقانه تان را حفظ و یا آن را ترمیم کرده و رابطه ای پایدار تجربه کنید.

    ۲. تکنیک nlp عشق به شما کمک می کنند به بحث هایتان پایان دهید.

    بحث و جدل می تواند در روابط عاشقانه مخرب باشد. با استفاده از تکنیک های NLP عشق یاد می گیرید که در شروع رابطه تمام شده موفق شوید و مخالفت هایتان را به شکلی صحیح بیان کرده و در عین حال پیام خود را به روشنی به طرف مقابل برسانید.

    ۳. با تکنیک های nlp عشق مهارت های ارتباطی شما تقویت می شود

    در دوره بازگشت به عشق شیک اندیش بر اساس NLP برای برگرداندن عشق است شما یاد می گیرید چگونه با طرف مقابلتان ارتباط برقرار کنید. برای شروع رابطه تمام شده باید مهارت برقراری ارتباطی را یاد بگیرید که هم برای حفظ رابطه عاشقانه تان و هم برای برگرداندن حیاتی است. در این دوره ها یاد می گیرید با هر ویژگی شخصیتی چگونه صحبت کرده و چگونه او را نسبت به خود کنکاو کنید. این مهارت ها به شما کمک می کند بدون انکه غرورتان را زیر سوال ببرید او را به سمت خود جذب کنید.

    ۴. تنظیم اهداف

    با تکنیک های nlp عشق به شما کمک می کنیم اهداف مشخصی را هم برای زندگی شخصی و هم برای ادامه و ترمیم رابطه ی عاشقانه تان تنظیم کرده و در جهت آن ها حرکت کنید.

    ۵. تسلط بر زبان بدن

    مهارت های ارتباط غیر کلامی و ارسال سیگنال های مورد نیاز به طرف مقابل با زبان بدن به طرف مقابل یکی دیگر از مهم ترین مهارت هایی است که در دوره های برنامه ریزی عصبی کلامی به شما آموزش داده می شود.

    ۶. خود باوری

    در دوره های nlp عشق بعد از تنظیم اهداف و حرکت کردن در جهت یک برنامه ی موفق شما به موفقیت هایی می رسید که به صورت ناخودآگاه خود باوری و ایمان به خودتان را در شما تقویت می کند.

    ۷. اعتماد به نفس

    بعد از پایان دوره های nlp عشق اعتماد به نفس شما تقویت می شود و قاطعانه تر از قبل اهدافتان را دنبال می کنید.

    این مهارت ها چه کمکی می کند؟

    تمام این اموزش ها بر اساس تحقیق در حوزه ی روانشناسی عشق تنظیم و گردآوری شده اند. بر اساس این تحقیقات شیک اندیش توانسته است تمام نیاز های ناخودآگاهی که به شکل عمومی در همه ی افراد وجود دارد را شناخته و بر اساس آن ها به شما آموزش می دهیم چگونه برخورد کنید. هم چنین در کنار آن شخصیت طرف مقابل شما به طور دقیق و کامل تحلیل می شود و بر اساس ان نیز آموزش هایی ارائه خواهیم داد

    بازگشت معشوق

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا