همسرم گفته برام عشوه گری کن

عشوه گری

مشخصات فردی:

جنسیت: زن

سن: 29

وضعیت تاهل: متاهل

فرزند: سوم خانواده

تحصیلات: فوق لیسانس معماری

شغل: سرمهندسی

سابقه مراجعه به روانشناس ، دلیل مراجعه، نوع درمان و نتیجه: خیر
داروی مصرفی و میزان آن: خیر
سابقه مصرف سیگار، الکل و یا دیگر مواد مخدر، میزان و نوع آن: خیر
شرح مسئله: با سلام وخسته نباشید من دوسال است که ازدواج کرده ام وبخاطر همکاری در کار ودر دانشگاه وبرخورد بیش از حد با اقایان (بیشتر مرجوعین من اقا هستند)اخلاق مردانه ای را یافتم به صورت کاملا غیر ارادی .سوال من این است که همسرم چندین بار به من گفته برام عشوه گری کن اما واقعیتا من بلد نیستم یعنی منظورش را متوجه نمیشوم بهش میگویم چطور باید باشم او میگوید باید خودت بدانی.این را هم بگویم ما همدیگر را بسیار دوست داریم وسکس های خوبی با هم داریم که هردوبا رضایت از رختخواب بیرون میاییم .اگر کتابی هست لطفا معرفی فرمایید یا راهنمایی کنید چه کنم با تشکر.

 

پاسخ ها

با سلام دوست عزیز همکارانم به یکسری از موارد جهت عشوه گری اشاره کردند، در کنار آن ها من به شما پیشنهاد می کنم هر طور شده همسرتان را راضی کنید که خودشان به شما خواسته شان را بگویند، چرا که اگر ضعفتان را از دید شوهرتان بدانید بهتر می توانید در جهت رفع آن اقدام کنید.

پاسخ توسط: هدی کریمی

با سلام.ابراز علاقه غیر کلامی روش بهتری برای جذب کردن همسرتان است.سعی کنید رمانتیک باشید، با نوشتن پیام های عاشقانه(مثلا روبی آینه،رو در یخچال و جاهای مختلف).زندگی را راحت بگیرید. قدردانی تان را نشان دهید.با در آغوش گرفتن همسرتان از او تشکر و قدردانی کنید. نشانه های عشق و صمیمیت را از خودتان به جا بگذارید.در واقع اگر علاقه بین تان باشد همه کار شدنی است.سری کتاب های بارابارا دی آنجلیس می تونه به شما کمک کنه.و اینکه علایق همسرتان را کشف کنید و سعی کنید ان رفتارها را در خودتون ایجاد و تقویت کنید.

پاسخ توسط: ریحانه مرادی

با سلام.دوست عزیز عشوه گری و ناز مردان را برای رابطه جنسی بیشتر اماده می کند و گرمای زیادی به رابطه می بخشد بنابراین خصوصیات مردانه را در خانه کنار بگذارید.خشن و عجول نباشید . سعی کنید با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید . بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید.تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل می شود بسیار پر اهمیت است . کار گیری لطافت زنانه مثل طرز صحبت کردن نوع الفاظی که به کار می برید تا آنجا که می توانید با صدای نرم آهسته شمرده و شیوا صحبت کنید پوشیدن لباسهای آزاد که تمامی برجستگی های بدن شما پیدا باشد کمی ناز کردن عشوه گری لمس کردن بوسه های آنی و کوتاه می تواند برای همسرتان جذاب باشد. مریخی ها و ونوسی ها در ارتباط جنسی سالم جان گری/شمس‌الدین حسینی، الهام آرام‌نیا و رازهایی درباره ی مردان، آن چه می بایست هر زنی بداند سردکننده های جنسی چیستند؟ نویسنده: باربارا دی آنجلیس مترجم: هادی ابراهیمی کتاب های مفیدی هستند.

پاسخ توسط: فرشته نوری

با سلام.دوست عزیز عشوه گری وسیله ای برای تحریک میل جنسی است و حربه ایست که زن با آن می تواند وجود مرد را تحت سلطه ی جنسی خود در آورد. کار خیلی سختی نیست.بهتر است رفتار های زنانه داشته باشید.در حضور همسرتان از لباس های چسبان و تنکگ بیشتر استفاده نمایید.موهای مرتب داشته باشید و بیشترین تاثیر را در صدایتان و بیان احساساتتان داشته باشید.شما باید یک دامن یا پیراهن انتخاب کنید. مردان دوست دارند زن ها مانند یک خانم لباس بپوشند ؛ آنها کت و شلوار ، بلوز و شلوار را زیاد جذاب نمی دانند.در کامتان خصوصیات مردانه را مثل شجاعت محکم بودن و … را انتقال ندهید.مردان علاقه دارند زن ضعیف تر از خودشان باشدوسخنانتان با صدای ملایم و کشدار تر باشد.مطالعه کتاب زنام مریخی مردان ونوسی و مریخی و ونوسی ها در اتاق خواب می تواند کمکتان نماید.موفق باشید

images.png

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

هیچ نظری وجود ندارد