خیانت همسرم راه حل چیست

با سلام.من الان ۴ ساله که ازدواج کردم و یه پسر ۲۰ ماهه دارم، و ۱۰ سال اختلاف سنی داریم شوهرم وکیله و خیلی آبروش براش مهمه. من به خواست خانواده ام ازواج کردم و شوهرم هم بعد از اینکه به خواستگاری من آمد و جواب رد دادم مجدداً بعد از یک سال شخصاً دوباره من و از خانواده ام خواستگاری کرد. من در ماه های اول ازدواجم با یکی از هم کلاسی های پسر دوران دانشگاه تا حدودی صحبت میکردیم نه چیزی بیشتر تا اینکه شوهرم متوجه شد و من را مجبور کرد ۵۰۰سکه مهریه ام را صلح کنم و میخواست طلاقم دهد تا مهرم را صلح کردم دیگه اسمی از طلاق نیاورد و گفت بهت یه فرصت میدم و منم که دیگه کم کم به شوهرم علاقه مند شده بودم دیگه با کسی صحبت نکردم تا اینکه شماره هایی روی گوشیش میدیدم که خودش میگفت موکلا و بعد فهمیدم دوست دوران مجردیش دوباره بهش زنگ میزنه بعد از یک سال از ازدواجمون تصمیم گرفتیم با رژیم غذایی بچه دار بشیم و حتی شوهرم با من رژیم گرفت بعد از مدتی که پسرم به دنیا اومد و ۱۴ ماهش بود توی ماشینش اونم اتفاقی یه گوشی پیدا کردم و شماره کسی رو توش دیدم که گاهی اوقات به گوشیش زنگ میزد و ازش میپرسیدم کیه قسم جلاله میخورد که من اصلا باهاش حرف نمیزنم و اس ام اس های عاشقانه بینشون رد و بدل شده بود و اون خانم راه کار هایی به شوهر من پیشنهاد کرده بود که مثلاً کتکش بزن یا باهاش سکس نداشته باش که زود تر طلاق بخواد ازت،و اون خانم هم با من تماس گرفت و میگفت ما سه سال قبل از ازدواج شما با هم دوست بودیم تا اینکه شوهر من باهاش رابطه اش رو قطع کرده و بعد از ازدواج من مجدداً رفته سراغش و از اینکه با من ازدواج کرده اضهار پشیمانی کرده ازش خواسته که دوباره باهاش حرف بزنه ازش که پرسیدم این چیه خودش همه چیو حاشا میکنه و میگه من اگه اونو میخواستم قبل از تو میرفتم خواستگاری اون، بعد از اینکه مهریه رو بخشیدی طلاقت میدادم، یا اگه نمیخواستمت ازت بچه نمیخواستم. و پیش خودم فکر میکنم چون آدم خیلی مغروریه و از آبروش میترسه شاید اون خانم تهدیدش کرده که اگه باهام حرف نزنی تو کانون وکلا یا پیش مردم آبروت و میبرم اونم از ترسش حرف زده تا خود دختره خسته بشه چون به هیچ کدوم از حرف های دختره گوش نداده بود و رابطه ما با هم خیلی خوب بود و دست رو قرآن گذاشت و ارواح مادرش رو قسم خورد که غیر از تو هیچ زنی تو زندگیم نسیت ،با این وجود ترس از اینکه دوباره با اون زنه حرف بزنه داره دیوانه ام میکنه، من الان باید چیکار کنم؟ بهش اعتماد کنم یا به نظر شما هنوز با اون خانم در ارتباطه؟

images.png

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

2 نظرات

  • سلام عزیزم واسه آقایون دو تا مسئله خیلی اهمیت داره و اگه بفهمن خانمشون اینجوریه حس خوبی پیدا میکنن و همه سعیشونو میکنن که یه مرد ایده آل باشن ۱- اینکه خانمشون شدیدا بهشون اعتماد داشته باشه ۲ – خانمش بهش افتخار کنه ببین عزیزم خیلی از آقایون گاهی مرتکب خطا و اشتباه میشن ، من کاملا درکت میکنم و میدونم همچین اشتباهی از سمت شوهرت خیلی واست عذاب آوره و اصلا دلت نمیخواد این اتفاق بیفته ولی زندگی لباس نیست که عوضش کنی بلکه باید با چنگ و دندون حفظش کنی . با همه وجود به شوهرت محبت کن ، شیک بپوش ، به خودت برس ، شاد باش تا از داشتن همسری مثل تو لذت ببره . به شوهرت کاملا نشون بده که چقدر بهش اعتماد داری کاری کن که اسیر اعتماد و محبتت بشه با شوهرت انقد خوب رفتار کن که به خودش اجازه نده جز تو به کسی فکر کنه تو با سیاست و محبت زنونه ای که داری میتونی ادمای اضافه رو از زندگیت دک کنی حرفای شوهرت کاملا درسته . اگه تو رو نمی خواست طلاقت میداد ازت نمیخواست بچه دار شی و خیلی چیزای دیگه . همیشه مثبت فکر کن ، اصلا به این فکر نکن که شوهرت با اون زن در ارتباطه و داره بهت دروغ میگه بلکه به این فکر کن که حرفاش همه راسته و اون زن همه سعیشو کرده زندگیتونو خراب کنه اما شوهرت تو رو دوست داره و به اون بی اعتناست مراقب زندگیت باش گلم
  • باسلام.ببین عزیزم همیشه سعی کن حتی اگه به همسرت شک داشته باشی در قدم اول بش نگو مخصوصا تو این مساعل سعی کن بهش محبت کنی خیلیییی زیاد اگه برای اولین یا دومین بار توجه نکرد باز هم ادامه بده……محبت معرکه میکنه و باعث میشه که اون حتی اگه با خانمی رابطه تلفنی داشته باشه نیز قطع رابطه کنه چون تو بیشتر پیش همسرتی نه اون خانم…..