بنظرتون شوهرم مشکوک میزنه؟؟

بنظرتون شوهرم مشکوک میزنه؟؟

به نظرتان شوهرم مشکوک به نظر می‌رسد؟ پیام قبض آب و گاز برای یک فرد دیگر به شوهرم می‌رسد. از او پرسیدم و عصبانی شد. گفت که این قبض مربوط به خانه قبلی ما است و ما مستأجر بودیم. اما به نظرم اسم شوهرم در این قبض نبود. آیا شما فکر می‌کنید که این موضوع مشکوک است؟

بنظرتون شوهرم مشکوک میزنه؟؟ به نظرتان شوهرم مشکوک به نظر می‌رسد؟ پیام قبض آب و گاز برای یک فرد دیگر به شوهرم می‌رسد. از او پرسیدم و عصبانی شد. گفت که این قبض مربوط به خانه قبلی ما است و ما مستأجر بودیم. اما به نظرم اسم شوهرم در این قبض نبود. آیا شما فکر می‌کنید که این موضوع مشکوک است؟

با توجه به این موضوع، می‌توان گفت که وجود این قبض آب و گاز برای فرد دیگری به شوهر شما، ممکن است نشان از وجود یک اتفاق مشکوک یا نقصی در توضیحات شوهرتان باشد. عصبانی شدن و عدم توجیه روشنی درباره این قبض، می‌تواند شک و تردیدی در ذهن شما ایجاد کند.

ضمناً، عدم وجود نام شوهرتان در این قبض، می‌تواند دلیل دیگری برای شک و تردید باشد. اگرچه او توضیح داد که این قبض مربوط به خانه قبلی آن‌هاست و آنها مستأجر بودند، اما هنوز هم با توجه به فاقدی نام شوهرتان در قبض، می‌توانید در این مورد مشکوک باشید.

به طور کلی، برای بررسی این موضوع و از بین بردن شک و تردیدهای خود، می‌توانید اقداماتی مانند بررسی صحت توضیحات شوهرتان با مالک خانه قبلی، یا چک کردن سابقه اقامت شوهرتان در آن خانه را انجام دهید. همچنین، می‌توانید با شوهرتان در مورد این موضوع صحبت کنید و خواسته‌ها و شبهات خود را با او به اشتراک بگذارید. نهایتاً، تصمیم نهایی درباره مشکوک بودن یا نبودن این موضوع، بستگی به شواهد و توضیحات ارائه شده دارد.

images.png

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

هیچ نظری وجود ندارد