شما حاضرید فرزندخوانده داشته باشید؟

شما حاضرید فرزندخوانده داشته باشید؟

آیا شما تمایل دارید فرزندخوانده داشته باشید؟ روز جهانی فرزندخواندگی در پنجشنبه برگزار می‌شود. در سال‌های اخیر، نگرش به فرزندخواندگی بهبود یافته و بسیاری از خانواده‌ها، بدون توجه به اینکه آیا فرزند دارند یا نه، علاقه بیشتری به فرزندخوانده دارند. با این حال، بسیاری از افراد معتقدند که قوانین فرزندخواندگی در ایران بسیار سخت است و بسیاری از خانواده‌ها نتوانسته‌اند از این راه فرزند به دنیا بیاورند. اگر می‌خواهید درباره قوانین جدید فرزندخواندگی مطلع شوید، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید، به خصوص به قانون جدیدی که به زنان مجرد اجازه می‌دهد دختربچه‌ای را به عنوان فرزند قبول کنند. حتماً در طول سال گذشته شنیده‌اید که ۱۳۴ خانم مجرد مادر شده‌اند. آیا شما تجربه‌ای در این زمینه دارید؟ اگر مجرد هستید، آیا تمایلی به داشتن فرزندخوانده دارید؟ اگر خانواده هستید، نظر شما در مورد داشتن فرزندخوانده چیست؟

آیا شما حاضرید فرزندخوانده داشته باشید؟ آیا شما تمایل دارید فرزندخوانده داشته باشید؟ روز جهانی فرزندخواندگی در پنجشنبه برگزار می‌شود. در سال‌های اخیر، نگرش به فرزندخواندگی بهبود یافته و بسیاری از خانواده‌ها، بدون توجه به اینکه آیا فرزند دارند یا نه، علاقه بیشتری به فرزندخوانده دارند. با این حال، بسیاری از افراد معتقدند که قوانین فرزندخواندگی در ایران بسیار سخت است و بسیاری از خانواده‌ها نتوانسته‌اند از این راه فرزند به دنیا بیاورند.

اگر می‌خواهید درباره قوانین جدید فرزندخواندگی مطلع شوید، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید، به خصوص به قانون جدیدی که به زنان مجرد اجازه می‌دهد دختربچه‌ای را به عنوان فرزند قبول کنند. در سال گذشته شنیده‌اید که ۱۳۴ خانم مجرد مادر شده‌اند. آیا شما تجربه‌ای در این زمینه دارید؟ آیا شما به عنوان یک مجرد تمایلی به داشتن فرزندخوانده دارید؟ اگر شما یک خانواده هستید، نظر شما در مورد داشتن فرزندخوانده چیست؟ آیا شما از این امکان استفاده کرده‌اید یا دارید برنامه‌ریزی می‌کنید که از این راه فرزندخوانده به خانواده خود اضافه کنید؟

images.png

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

هیچ نظری وجود ندارد