برادر شوهرم با مازندگی میکنه چه کاری باید بکنم؟

برادر شوهرم با مازندگی میکنه

برادر شوهرم در حال حاضر با ما زندگی می‌کند، اما یک سال دیگر طلاق می‌گیرد. به رغم وجود خواهران و برادران دیگر، او به سمت آنها نمی‌رود. این وضعیت برای من بسیار سخت است و نمی‌دانم چه کاری باید بکنم.

برادر شوهرم در حال حاضر با ما زندگی می‌کند، اما بر اساس برنامه‌ای که داریم، یک سال دیگر طلاق می‌گیرد. به طور عجیب و غریب، علی‌رغم وجود خواهران و برادران دیگر، او تمایلی به سمت آنها ندارد. این وضعیت برای من بسیار سخت است و نمی‌دانم که چه کاری باید انجام دهم.

من با برادر شوهرم در طول زندگی مشترکمان از مشکلات و تنش‌های بسیاری روبرو شده‌ام. او یک شخصیت بسیار مستقل و متفاوت است و در برخی اوقات به طور کامل از زندگی خانوادگیمان دور می‌شود. این باعث شده که من احساس تنهایی و ناراحتی عمیقی در دل خود کنم.

با وجود اینکه وی به سمت خانواده خود نمی‌رود، اما همچنان نیازهایی دارد که تنها من می‌توانم برآورده کنم. او برخی از مشکلات روحی و روانی دارد که نیاز به پشتیبانی و توجه دارد. این وضعیت باعث می‌شود که من به عنوان همسرش بیشترین مسئولیت را بر عهده بگیرم و در عین حال تلاش می‌کنم تا این مشکلات را بهبود ببخشم.

اما از طرفی، من نیز نیازهای خود را دارم. تنها بودن و عدم حمایت از سوی برادر شوهرم، باعث احساس سرخوردگی و ناامیدی در من می‌شود. به طور مداوم در دل خود می‌پرسم چرا او به جای کمک جستن از خانواده‌اش، انتخاب می‌کند که در کنار ما زندگی کند.

نمی‌دانم چه کاری باید بکنم. آیا باید به او فشار بیاورم تا به خانواده خود برگردد؟ آیا باید تلاش کنم تا او را برای تغییر عقیده متقاعد کنم؟ یا شاید باید خودم را بیشتر به این وضعیت عادت دهم و درک کنم که همسری که دارم، شخصیتی منحصر به فرد و متفاوت است.

مهمترین چیزی که باید بدانم، این است که همه افراد و روابط خانوادگی متفاوت هستند و همه نیازهای ما ممکن است متفاوت باشند. باید مشکلاتمان را با هم صحبت کنیم و به دنبال راه‌حل‌هایی بگردیم که هر دو طرف را راضی کند. من برای حل این مسئله به تلاش خواهم پرداخت و امیدوارم که بتوانم راه‌حل مناسبی برای این مشکل پیدا کنم.

images.png

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

هیچ نظری وجود ندارد