افسردگی و خودکم بینی دارم

سلام دوستان. دختری هستم بیست و شش ساله فوق لیسانس که پدر و مادرم وقتی بچه بودم از هم جدا شدند و دوباره بعد از هفت سال با هم ازدواج کردند. من از بچگی مدام زیر دست عمو و عمه و پدربزرگ و مادربزرگ و خانواده والدینم بودم. از همون بچگی شخصیت منو خرد کردن و هر کاری که می کردم به بدترین شکل ممکن باهام دعوا می کردن و بهم حرف های زشتی می زدند متاسفانه پدر و مادرم هییییییییییییچ وقت از من طرفداری نکردند و سکوت اختیار کردن با اینکه من خیلی دختر اروم و توداری بودم و هستم و کسی رو اذیت نمی کردم الان هم که بزرگ شدم به دخالتهاشون ادامه می دن و منو جلوی جمع خرد می کنن و متاسفانه اینقدر بددهن هستن که من نمی تونم دهن به دهنشون بذارم و به همین علته که من یا جایی نمی رم یا اگه برم از اونها دور می شینم تا باهاشون صحبت نکنم و دائما اونها من رو با دیگران مقایسه نکنند دیگرانی که من نسبت به اونها موقعیت خیییییییییییییلی بهتری دارم اونها اونقدر من رو پایین می بینن که یک بار به مادرم پیشنهاد دادند که من با مردی ازدواج کنم که بیست و سه سال از من بزرگتره و در خارج زندگی می کنه و از لحاظ ظاهر بسیار بده و تازه  از تیپ من خوشش نمیاد واقعا دیگه نمی دونم چیکار کنم دلیل افسردگی و خودکم بینی من هم همینه لطفا کمکم کنید.

images.png

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

2 نظرات

  • شماازنظرتحصیلی درموقعیت فوق العاده ای هستید..وقطعا ویزگیهای خیلی خوب دیگری هم دارید.. اصلاخودتودستکم نگیر...خودت بایدخودتودوست داشته باشی.. نظردیگران اصلابرات مهم نباشه.. اونا هرکاری ادم میکنه بازپشت سرادم حرف میزنن..تو فقط عاشق خودت باش.. باورکن خیلیهااین مشکل دارن .. منم بارهاشخصیتم توسط پدرومادرم خوردشده واعتمادبنفسم بشدت اومده بودپایین..ولی الن نظرهیچکس برام مهم نیست..چون توبرای اونهازندگی نمیکنی..
  • ببین تو خودت داری میگی خود کم بینی چه دلیل داره خودت و کم میبنی مهم نیست خانوادت و اطرافیانت کی اند یا چه کارای میکنند مهم اینه که تو کی هستی و چه شخصیتی داری و چه اهداف و برنامه های برای زندگیت داری خواهر گلم از من به شما نصیحت خودت .و پیدا کن برای زندگی و ایندت هدفی انتخاب کن کنار ش اصولت و پایه ریزی کن و براش بجنگ پدر مادر تو اشتباه کردن و تو رو اذیت کردیم نذار اتفاقاتی که واسه تو افتاده واسه بچه تو هم در اینده بیوفته قوی باش فراموش نکن مردان و زنان بزرگ بزرگ به دنیا نمیان بلکه بزرگ میشند توام بزرگی فقط نیازه درب و باز کنی و به زندگی سلام کنی و براش بجنگی همین یه نکته ام بگم هیچ وقت نگو نمیتونم چون نمیتونم هم با میتونم نشوته میشه فقط باید به اندازه که نیازه تلاش کنی و یه مورد دیگه ام بگم امکان نداره خداوند سنگی و خلق کنه که نتونه بلندش کنه و امکان نداره مشگلی جلوی پای بندش بذاره که توانای حل نکردنش و نداشته باشه پس مشگلی داری که توانای حل کردنشم در درونت هست فقط یه یاعلی بگو به دستای خدا اعتماد کن و به همه وجود برو دنیال حل کردنش