۱۶ روش حرفه ای رایگان برای گرفتن لایک بیشتر در اینستاگرام

گرفتن لایک بیشتر در اینستاگرام
  • ۱۶ روش حرفه ای رایگان برای گرفتن لایک بیشتر در اینستاگرام

    کسب و کار ها باید یادبگیرند که بازار هدف آنها چه اهمیتی دارد و محتوای مناسب و معتبر برای آن هدف ایجاد کنند. اینستاگرام راه های گوناگونی را جهت ارتباط با مشتریان را ارائه می دهد که باید از آنها بخوبی در کسب و کار استفاده شود.

    در اینجا ما ۱۶ روش حرفه ای رایگان را به شما آموزش خواهیم داد که بتوانید برای محتوای خود لایک بیشتر بگیرید و از آن برای کسب و کار خود استفاده کنید.

     

    ۱- تمرکز بر محتوا

    رشد یک صفحه اینستاگرام زیاد دشوار نیست اما رشد همان صفحه  مستلزم این است که بیشترین درصد از دنبال کنندگان را کاربران فعال تشکیل دهد تا محتوای صفحه چالشی شود.

    بیل گیتس (ثروتمندترین فرد روی زمین) و آژانس تبلیغاتی او معتقد هستند: ” محتوا پادشاه است “.  بدون محتوای خوب، هر کسب و کار و یا اینفلوئنسر ها محکوم به شکست در صفحه خود هستند و در نتیجه تلاش خواهند کرد تا بر محتوا کار کنند تا دنبال کنندگان خود را به چالش بکشند.

    وقتی محتوا قوی دارید، حتما از کپشن (نوشته) استفاده نمایید تا دنبال کنندگان را دعوت به همکاری کنید. می توانید از هشتگ ها استفاده نمایید و مطلب خود را به دیگران با هشتگ معرفی کنید. توجه داشته باشید که اینستاگرام یک بازی است که همه می توانند در آن برنده باشند زمانی که این ۳ مورد را به صورت منظم و عالی انجام دهید. ۱- ارسال مطلب ۲- نظر دادن ۳- اشتراک گذاری

     

    ۲- تگ کردن دیگر صفحه های مرتبط

    روش مورد علاقه من برای لایک رایگان بیشتر این است که ۴ تا ۶ حساب کاربری را در هر پستم تگ می کنم. برای اینکار ابتدا به بررسی حساب های کاربری مورد نظر می پردازم و پس از آن حساب ها را در پستم تگ می کنم. در اغلب موارد این حساب ها، پست شما را مورد بررسی قرار می دهند و در بعضی مواقع آن پست را به اشتراک می گذارند.

     

    ۳- استراتژی های ارگانیک

    این کار می تواند بهترین تعامل را با دنبال کنندگان شما داشته باشد. هیچ کس ربات ها و اسپم ها را دوست ندارد. در اینترنت ابزارهای مختلفی برای مدیریت شبکه های اجتماعی بوجود آمده است اما بسیاری از آن ها مفید نیستند. بطوریکه اگر از یک ربات برای صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید بسیاری از دنبال کنندگان خود را به مرور زمان از دست خواهید داد. درحقیقت بسیار سخت است که دنبال کننده ها و لایک ها را بدست آوریم بدون اینکه در شبانه روز با آنها در تعامل نباشیم دنبال کننده های انسان هستند و ربات نیستند. شاید این ربات ها در مدت زمان سریع برای حساب کاربری شما دنبال کننده و لایک جمع آوری کنند اما این کار می تواند دنبال کننده های جعلی و بی اعتبار را برای حساب کسب و کار شما جمع آوری کند. ایا به نظر شما این کار می تواند باعث پیشرفت و فروش موفق شود. زمانی که محتوای مناسب و غنی ارسال کنید دنبال کننده ها و لایک ها و نظرات ارگانیک خواهید داشت.

     

    ۴- پیدا کردن یک همکار و متعادل کردن بازی (ایجاد تیم)

    ما دوست داریم پروفایل (حساب کاربری) شرکت را در اینستاگرام حفظ کنیم. این بدین معنی است، زمانی که کار می کنیم ، با برابری و تعادل بازی کنیم. زمانی که خدمات خود را بازاریابی می کنیم، متوجه می شویم، برای مشتریان مهم است بدانند که ما بعنوان یک تیم هستیم. چشم انداز مثبت بازاریابی دیجیتال را می دانیم و اجراء می کنیم. همچنین استوری اینستاگرام کمک می کند تا ارتباط عمیق تری بین تیم و دنبال کننده ها ایجاد شود.

     

    ۵- تجزیه و تحلیل

    از طریق ابزار رایگان اینستاگرام می تواند اطلاعات خیلی مفید بدست آورد و آنها را تجزیه کرد. به این صورت است که حساب کاربری خود را به حالت تجاری در بیاورید. ( Business Account )

    با ابزار آنالیز حساب کاربری خود را بررسی نمایید. خواهید دید بهترین پست ها مربوط به کدام روز از هفته و در چه زمانی می باشد. براساس آن داده ها، پست ها خود را برای ارسال در کدام  روز و زمان برنامه ریزی کنید که افراد بیشتری با صفحه شما در ارتباط باشند.

     

    ۶- ایجاد تعامل دو طرفه با جستجوی هشتگ ها

    جستجوی هشتگ ها همیشه بهترین استراتژی می باشد. برای مثال: اگر می خواهید کسب و کار خود را در رشته تناسب اندام رشد دهید، پست هایی را جستجو کنید که شامل: #تناسب_اندام  #انگیزه_تناسب_اندام   #پرورش_اندام  #اندام   #بندسازی   باشد.  با این استراتژی حساب کاری شما تبدیل به یک حساب قوی در حوزه فعالیت تناسب اندام خواهد شد و با دیگر حساب های کاربری همنوع اطلاعات را از طریق هشتگ به اشتراک میگذارید. خواهید دید در مدت زمان کمتری درگیری شما با حساب کاربری بیشتر خواهد شد. این استراتژی بهتر از استراتژی هایی مثل ” لایک در برابر لایک ” و یا ” دنبال کردن در برابر دنبال کردن ” است.


     

     

    ۷- نوتیفیکیشن (اعلان)

    دنبال کننده های خود برای استفاده از نوتیفیکیشن تشویق کنید. یکی از ویژگی هایی که از آن غفلت شده ، ابزار نوتیفیکیشن است. این ابزار کمکی زمانی استفاده می شود که دنبال کننده ها نوتیفیکیشن پست شما را روشن کنند. آنها بلافاصله اگر اتفاقی برای پست شما بی افتد با یک پیغام با خبر می شوند. با این کار دنبال کننده ها با پست شما تعامل خواهند داشت. اما چطور دنبال کننده ها را متقاعد کنیم که از این ابزار استفاده کنند؟ ساده ترین راه این است که درخواست کنید. چند بار در هفته در پست های خود یادداشت می گذارید؟ کافی به دنبال کننده های خود اعلام نمایید که نوتیفیکیشن خود را روشن کنند تا از یادداشت های شما با خبر شوند. با این کار دنبال کننده های تحریک می شوند.

     

    ۸- استراتژی دعوت به انجام یک کار ( Call-To-Action ) CTA

    صاحبان برند همیشه در تلاش هستند برای تعامل با مشتریان ، آنها را به انجام یک کار دعوت کنند. این استراتژی باعث ۲ عامل می شود: ۱. ارتباط بین مشتریان و صاحبان برند بیشتر شود. ۲. بازاریابی شبکه ای صورت گیرد.

    این شامل استوری، پست و ویدئو در اینستاگرام می باشد. بشترین مشارکت برای پست ارسال شده در ساعات اولیه منتشر شدن بوجود می آید. الگوریتم اینستاگرام به این صورت می باشد که پست شما را به تعداد بیشماری از کاربران نمایش دهد.

    اینستاگرام برای محتوا های جذاب ، پاداش در نظر گرفته است. محتوا هایی که بیشترین مشارکت را دارند به صورت گسترده (ارگانیک) در فضای اینستاگرام پخش می شوند. استفاده از استراتژی فوق باعث همین کار می شود. گفتگو های دو طرفه مهمترین نکته برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام می باشد.

     

    ۹- گفتن داستان خودتان

    بهترین راه تقویت مشارکت در اینستاگرام این است که فراموش کنید عکس های جذاب بیشترین لایک را دریافت می کنند. در حقیقت بازاریابی در اینستاگرام این است که داستان خودتان را شروع به گفتن کنید. هر پست منتشر شده در اینستاگرام باید به صورت منظم و حقیقی صورت بگیرد طوریکه دنبال کنندگان را وادار به مشارکت در مورد پست شما کند. بعد از همه این کارها ، آمارها و زمان می آموزید چطور از اینستاگرام الهام بگیرید.

     

    ۱۰- دنبال کنندگان از شما چه چیزی می خواهند؟

    آیا متوجه این موضوع شده اید ، این روز ها هر کسی برای خودش ایده و نظری دارد؟ از این موضوع به نفع خودتان استفاده کنید.

    سوال کنید و پاسخ ها را از مشتریان و کاربران دریافت کنید. ببینید آنها برای محصولات و خدمات شما چه ایده ای دارند که باعث محبوبیت و با کیفیت شدن آن می شود. می توانید برای اینکار از امکان نظرسنجی که در استوری اینستاگرام است استفاده کنید. من تضمین می کنم شما بیشترین مشارکت را خواهید دید. شما با این کار می توانید بیشترین ایده ها را در مورد هدف خود پیدا کنید.

     

    ۱۱- تغییر در الگوریتم ها

    اگر وقت خود را برای مشارکت های بیشتر صرف می کنید – بدین معنی است که اجتماعی هستید. مراقب محتوای خود و محتوای دیگران و همچنین شبکه ایجاد شده بین شما و دنبال کنندگان باشید. تغییرات بوجود آماده در اینستاگرام بشدت می تواند کمک کننده باشد. شما نمی توانید محتوا و هشتگ های نامرتبط با آن را منتشر کنید و من فکر می کنم این بهترین تغییر می باشد. شاید زمان بیشتری را برای استفاده از اینستاگرام صرف کنید اما نتیجه آن را به وضوح خواهید دید.

     

    ۱۲- آزمایش و خطا

    همیشه در حال تست کردن باشید. بدین معنی که ممکن است تصاویر محصول و یا خدمات شما کامل نباشد اما از کجا می دانید که اگر کامل منتشر کنید به همان هدف خود می رسد؟ با زوایای مختلف عکس و فیلم های خود را همراه با متن ها مختلف منتشر کنید. خلاق باشید و خلاقانه در اینستاگرام کار کنید. با بررسی وتحلیل محتوا های گذشته بهترین محتوا را منتشر کنید تا به هدف خود برسید.


     

    ۱۳- استفاده از ویژگی های جدید

    اینستاگرام یک ویژگی جدید به نام NameTag اضافه کرده است. تعامل با افراد و گرفتن NameTag آنها باعث می شود با یک تیر دو نشان بزنید. کسی شما را دنبال خواهد کرد که محتوای جذاب داشته باشید. شما می توانید NameTag خود را چاپ کرده و به دیگران بدهید.

     

    ۱۴- افزایش دنبال کنندگان

    ارتباط بین لایک و دنبال کننده ها در اینستاگرام بسیار نزدیک است. با این گفته پیشنهاد من این است که دنبال کننده های خود را طرق مختلفی همچون ایجاد مسابقه ، اهداء جوایز ، ایجاد مسابقه از طریق دیگر کاربران و …. افزایش دهید.

     

    ۱۵- افزایش همکاری با مسابقه

    ما مایل هستیم پیشنهادات و مسابقات را برای اهداف خود بکار بگیریم.

    برای برنده شدن در این مسابقه باید دنبال کنندگان پست های ما را در صفحه خود منتشر کرده و همچنین از هشتگ های ما استفاده نمایند و چند تن از دوستان خود را در قسمت نظرات تگ کنند. این یک نوع ایجاد مسابقه و همکاری بین شما و دنبال کنندگان می باشد.  تا زمانی که جوایز اهداء نشود کاربران با صفحه ما ارتباط برقرار می کنند و منتظر می مانند.  همچنین توجه می کنند که ما پست های جذابی را منتشر می کنیم به همین جهت تعامل بیشتر می شود. بخشی از مسابقه جهت افزایش دنبال کننده و بخشی دیگر جهت تعامل بیشتر با دنبال کنندگان فعلی می باشد.

     

    ۱۶- تمرکز روی تجربه کاربران

    روی تجربیات مهم کاربران تمرکز کنید – موجود بودن و حرف های واقعی و مشتریان وفادار . شما می خواهید معیار های مهم و شاخص های عملکرد کلیدی ( KPIs ) بررسی و بهینه سازی کنید تا محتوای شما جذاب تر باشد. اما مهمتر از همه این ها می توانید از استراتژی تجربیات کاربران جهت تولید یک محتوای عالی بکار برید.

    محتوای خود را همراه با داستان برند خود تولید و به اشتراک بگذارید. محتوای شما نشان خواهد داد چرا برند شما معتبر و قابل دنبال کردن می باشد. کارمندان خود را درگیر کنید . آیا آنها کسب و کار شما را به معرفی می کنند.؟ مخاطبان خود را درگیر موضوع کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. آن را طوری بیان کنید که مردم  مقابل شما همیشه خوشحال باشند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا