۶ روش درآمدزایی از یوتیوب در سال ۲۰۲۳

درآمدزایی از یوتیوب
  • ۶ روش درآمدزایی از یوتیوب در سال ۲۰۲۳

    خب، در سال ۲۰۲۳ با توجه به رشد روزافزون کاربران و محتواهای یوتیوب، روش‌های درآمدزایی از این پلتفرم نیز تغییر خواهد کرد. احتمالاً به دلیل رشد شبکه‌های اجتماعی، برندگان و کسانی که در زمینه ساخت محتوای آنلاین فعال هستند، باید رقابتی تر از همیشه باشند تا بتوانند به درآمد بیشتری دست پیدا کنند.

    یکی از روش‌های معمول درآمدزایی از یوتیوب، تبلیغات پرداختی است. در این روش، برند‌ها می‌توانند تبلیغات خود را در ویدئوهای مورد نظر قرار داده و پول برای این کار پرداخت کنند. با افزایش رقابت، احتمالاً قیمت تبلیغات افزایش خواهد یافت و برخی از خالقان محتوا ممکن است نتوانند به راحتی از این روش درآمدزایی کنند.

    در سال ۲۰۲۳، یوتیوب احتمالاً خدمات جدیدی را نیز به کاربران ارائه خواهد داد. به عنوان مثال، ممکن است یوتیوب از کاربران بخواهد تا شبکه‌های اجتماعی خود را با ویدئوهای خود به اشتراک بگذارند تا درآمد بیشتری کسب کنند. همچنین، ممکن است یوتیوب پلتفرم‌های جدیدی را نیز به کاربران ارائه دهد که به آن‌ها کمک کند تا همکاری‌های بیشتری با برند‌ها برقرار کنند و درآمد بیشتری کسب کنند.

    در کل، روش درآمدزایی از یوتیوب در سال ۲۰۲۳ بسیار پیچیده‌تر و رقابتی‌تر خواهد بود. برای کسانی که به عنوان خالقان محتوا فعالیت می‌کنند، لازم است که با تغییرات روزافزون این پلتفرم همراه باشند و در روش‌های جدید درآمدزایی از یوتیوب مهارت داشته باشند تا بتوانند به رقابت با سایرین بپردازند.

    هرروزه در سراسر دنیا ، ۵ میلیارد ویدئو در یوتیوب تماشا می شود . یوتیوب همیشه محبوب بوده است و کاربرانی دارد که به طور میانگین در هر بخش مجزا از آن ۴۰ دقیقه وقت صرف میکنند .

    در راستای تغییرات دنیای دیجیتال ، مطلب بعدی برای یادگیری این است که چطور در یوتیوب درآمد زایی کنیم .

    تمام آنچه که احتیاج دارید یک برنامه ویرایش فیلم و یک کامپیوتر است و بعد میتوانید کارتان را در یوتیوب شروع کنید .

    در کانال یوتیوب rayan toys review ، رایان کم سن و سال توانست بوسیله بازی کردن با اسباب بازی های از هم جداشونده درآمد عظیم ۲۲میلیون دلاری بدست آورد . چنین درآمدی برای بازی کردن با وسایل بد نیست !

    درآمدزایی در یوتیوب دیگر مخصوص خواننده های معروف و اینفلوئنسرهای بزرگ نیست . هرروزه فرصت های زیادی  در اختیار مردم قرار میگیرد تا با تولید ویدئو هایی عالی در کانال هایشان از یوتیوب درآمدزایی کنند.

    در این مقاله من راه های مختلفی که امسال برای شروع درآمدزایی از یوتیوب وجود دارد را ، به شما آموزش خواهم داد .

    چگونه در یوتیوب درآمد زایی کنیم ؟

    گرچه این امکان وجود دارد تا به عنوان یک تولید کننده ی محتوا درآمد قابل توجهی را در یوتیوب کسب کنید اما این آسان ترین راه  نیست .

    در هر دقیقه چهارصد ساعت ویدئو از سراسر جهان در یوتیوب بارگذاری میشود . اعداد دروغ نمیگویند . بنابراین رقابت بسیار شدید  و درآمدزایی از این راه  بسیار چالش برانگیز است . اینجا چند استراتژی قوی برای افزایش پتانسیل کسب درآمد در یوتیوب وجود دارد .

    ۱- شریک یوتیوب شوید و از تبلیغات پول درآورید

     

    برای خیلی از یوتیوبر ها(تولید کنندگان محتوا در یوتیوب) ، تبلیغات یک مسیر درآمد ضروری محسوب میشود .

    این درآمد نتیجه شریک شدن با یوتیوب است .

    بعنوان همکار یوتیوب ، شما از راه های مختلفی میتوانید درآمد داشته باشید .

    شما میتوانید از تبلیغات در ویدئو هایتان ، عضویت کانال و به علاوه امکانات موجود در چت کسب درآمد کنید .

    اینگونه چت ها به بینندگان این امکان را میدهد تا با بالا بردن کامنت هایشان در چت زنده، شانس دیده شدن شان توسط استریمرها افزایش یابد.( استریمرها کسانی هستند که محتوای درخواستی را در پلتفرم های اجتماعی به اشتراک می گذارند.)

    گرچه ، دستورالعملی هست که باید قبل از همکار رسمی یوتیوب شدن، نگاهی به آن ها انداخت همانطور که پیش نیاز هایی برای شروع لازم است .علاوه بر پیروی از قوانین مذهبی ، شما باید قادر باشید تا حداقل ۴۰۰۰ ساعت ویدئو دیده شده و همچنین ۱۰۰۰عضو را در ۱۲ ماه گذشته گردآوری کرده باشید .  هیچ زمان بندی و الگویی برای دستیابی به  ۴۰۰۰ ساعت بنیادین وجود ندارد . شما میتوانید برای هر ۴۰ ویدئو ۱۰۰ ساعت بازدید بدست آوردید و به هدف خود برسید . سپس وقتی که شما حرفه ای شدید ، میتوانید آمار  ۴۰۰۰ ساعت یا ۲۴۰۰۰ بازدید را فقط برای یک ویدئو بدست آورید .

    برای مثال ، یک چهره ی جهانی همانند گنگام استایل توانست رکورد ماندگار ۱میلیارد مشاهده در طول ۵ ماه را بدست آورد .

    گرچه آهنگ دسپاسیتو برای رسیدن به ۱میلیارد مشاهده تحمل کمتری داشت و فقط ۹۷روز طول کشید تا به این آمار برسد .

    بنابراین موفقیت وابسته به جذابیت محتوا و استراتژی شما است  و خود به خود یا بیهوده بدست نمی آید .

    حالا ، بعد از موفقیت و رسیدن به آستانه ۴۰۰۰ ساعت و بدست آوردن جایگاه تان بعنوان شریک یوتیوب ، میتوانیم درباره پول صحبت کنیم .

    در بخش مدیریت ویدئو هایتان ، ایکون سبز رنگ دلار در کنار ویدئو هایتان نشان میدهد که حالا شما میتوانید از یوتیوب کسب درآمد کنید .

    گرچه ممکن نیست شما همیشه بتوانید درآمدزایی خود را فقط براساس تبلیغات در یوتیوب بدانید . راه های دیگری هست که بوسیله ی آن میتوانید از کسب درآمد در یوتیوب مطمئن باشید .

    راه بعدی کسب درآمد ، ارتقای لینک های افیلیت(Affiliate) است.

    ۲- کسب درآمد در یوتیوب : استفاده از لینک های افیلیت(وابسته) در یوتیوب

    ترویج لینک های افیلیت میتواند تلاش خوبی جهت درآمدزایی زیاد برای کانال های یوتیوب باشد. میتواند پیشنهاد یک مشاوره ی عمیق  و همچنین معرفی دقیق محصولات را ارائه دهد.

    بعنوان مثال، اگر شما محصولی را پیشنهاد کنید و کاربران با استفاده از لینک (آدرس اینترنتی) شما اقدام به بازدید یا خرید کنند ، شما شروع به کسب درآمد از کمیسیون آن کار خواهید کرد . شما میتوانید این لینک ها را در چند خط اول توضیحات حساب کاربری خود قرار دهید و درباره آن لینک در یک ویدئو توضیح دهید .

     

    ارسال لینک های افیلیت در یوتیوب ، برای تبلیغ نتیجه ی یکسانی با قراردادن لینک های افیلیت در وبلاگ دارد.

    بنابراین، شما نباید سرتاسر محتوای یوتیوب خودرا برای استفاده های مالی پر از لینک های افیلیت کنید . فراموش  نکنید که بینندگان فقط زمانی این لینک ها  را دنبال خواهند کرد که اعتقاد داشته باشند ،شما یک منبع قابل اعتماد هستید .

    برای ایجاد این اعتماد با مخاطبان خود ، به لینک های وابسته کمک کنید تا توانایی حل مشکلات گوناگون را داشته باشند .

    ویدئو هایی تولید کنید که در آن  راه حل هایی را نشان دهد که قبلا برای شما موفقیت آمیز بوده است .

    تعداد زیادی برنامه های افیلیت وجود دارد که شما میتوانید به آن ها مراجعه کنید . میتوانید به برنامه های مختلفی مثل sharesale،CJ و یا impact که بهترین رتبه را در شبکه ی افیلیت دارند مراجعه کنید .

    ۳- کسب درآمد در یوتیوب: بوسیله کمک مالی طرفداران شما

    اگر شما تعدادی طرفدار وفادار برای خود ایجاد کرده اید ، تشویق آن ها به سرمایه گذاری(جمع آوری مقدار کمی پول از هر نفر) در کانال، به شما کمک میکند تا هزینه ی ساخت ویدئو های جدید را بدست آورید .

     

    یک طرزفکر همانند پاترئون(patreon)، روند کسب درآمد از محتوا را یکپارچه تر می کند . حتی برای مقدار کمی مثل یک دلار ،طرفداران شما میتوانند عضو کانال محبوب شان شوند و حتی میتوانند با دریافت جایزه ای مخصوص از طرف تولید کننده محتوای مورد علاقه یشان ،راهی خانه شوند .

    تایپی یک سرویس(خدمت) دیگر است که به شما اجازه میدهد در آن  دونیت (کمک مالی) های هرروزه(مکرر) و یا مناسبی دریافت کنید.

    کانال های سودآور و یا غیرسودآور همانند هم از طریق مخاطبین خود از روش سرمایه گذاری طرفداران(fan-funding) بهره مند میشوند تا روند فیلم سازی خود را بدون مشکل ادامه دهند . زمانی که محتوای شما جذاب و سرگرم کننده و یا با ارزش باشد ، شما از دروازه های سخاوتی که بینندگان شما بررویتان باز کرده اند شگفت زده خواهید شد.

    ۴- سئو یوتیوب خود را برتر کنید

    اگر شما جزو یوتیوبرهایی(تولید کنندگان محتوا در یوتیوب) هستید  که هنوز دنبال کنندگان قابل توجه ای ایجاد نکرده اند ،شما باید وارد مسابقه شوید و امسال سئو یوتیوب خود را به حداکثر برسانید .

     

    برای انجام این کار ، پژوهش کلمات کلیدی را اجرا کنید (تحقیق راجب اینکه چه کلماتی جست و جو میشوند ).

    اگرچه باید درباره ی آنچه که مردم در یوتیوب سرچ میکنند خلاقانه فکر کنید . بعد از آن مطمئن شوید که کلمات کلیدی و با اهمیت را در عنوان ، توضیحات و تگ(استفاده از هشتگ) ویدئو های خود استفاده کرده اید .

    زمانی که ویدئو شما منتشر شد ،میتوانید از طریق  “منابع یوتیوب :youtube search”بفهمید که مردم هنگامی که ویدئو شما را پیدا میکنند ، چه چیزی را سرچ کرده اند.

    عموما گوگل نتایج جست و جو های ویدئویی را براساس موضوع، نظرات، آموزش ها و ویدئو های خنده دار فراهم کرده است .

    همچنین ۵ کلمه کلیدی ، فاکتورهای رتبه بندی سئو در یوتیوب هستند که باید به آن ها توجه کرد :

    • تعداد کامنت ها
    • عضویت بعد از تماشای یک ویدئو
    • علاقه مند بودن با نبودن (like یا dislike)
    • مدت ویدئو
    • کلیک بر روی ویدئو شما در قسمت نتایج جست و جو یوتیوب

    ۵- بیشترین درجات (قیف بازاریابی) بازاریابی در یوتیوب  را بسازید

    کانال یوتیوب خود را برای فروش بهینه کنید . موقعیت مناسب خود را انتخاب کنید ، شریک یوتیوب شوید و شروع به برنامه ریزی برای درجه بندی بازاریابی خود کنید .

    یوتیوب یکی از راه هایی است که میتوانید پیام تان را در آن تفکیک کنید ولی با استفاده از یک وبلاگ مرتبط(یکپارچه)با یوتیوب ، میتوانید پول بیشتری در بیاورید . از این راه میتوانید آدرس ایمیل ببیشتری جمع کنید و در آخر محصولات را به طرفداران خود بفروشید .

     

    برای مثال ، اگر شما در حال نوشتن متن یک وبلاگ درباره پیشنهاد دادن محصولات افیلیت(هنگامی که فردی تبلیغ محصولی را بکند و در ازای فروش کمیسیون بگیرد) هستید ، چند قابلیت به محتوای خود اضافه کنید و یک ویدئویی یوتیوبی بسازید و آن متن را ضمیمه اش کنید . سپس کاربران را از یوتیوب به وبلاگ خود و لینک های افیلیت ارجاع دهید تا هم کمیسیون و هم خوانندگانی برای وبلاگ خود جمع آوری کنید.

    ۶- سود بیشتر را از  اعضای یوتیوب قرمز اکتشاف کنید

    یوتیوب قرمز به مخاطبین خود اجازه میدهد تا با پرداخت ۹.۹۹دلار دیگر تبلیغاتی برای آنها نمایش ندهد .

    حتی بدون تبلیغ هم ،تولید کنندگان محتوا هنوز میتوانند بر اساس زمان نمایش تا ۵۵درصد کسب درآمد کنند.

     

    نظرات مختلفی هست که یوتیوب قرمز CPM (هزینه به ازای هر نفر در تبلیغات) افزایش یا کاهش میدهد .

    در یوتیوب قرمز زمان تماشا اهمیت دارد ، بنابراین آنالیز یوتیوب خود را ببینید تا  وضعیتی مثل زمان مشاهده و ویدئو های برگزیده را رصد کنید .

    در یوتیوب چقدر پول میتوان درآورد؟

     

    کوتاه ترین پاسخ این است : بستگی دارد!

    بوسیله کسب درآمد از تبلیغات ، لینک های افیلیت و از محل حمایت های مالی میتوانید پتانسیل کسب درآمد خود را به حداکثر برسانید.

    در یوتیوب میتوانید براساس CPM،CPV و CPC پول دربیاورید.با CPM (هزینه به ازای هر نفر در تبلیغات) یک یوتیوبر معمولی ۷.۶دلار از هر هزار بیننده دریافت میکند .

    باوجود این ، بوسیله قوانین گوگل ، تولیدکنندگان درست ۵۵درصد و گوگل ۴۵ درصد از درآمد را کسب میکنند .

    حالا اگر شما به عنوان دارنده ی یک کانال، از لینک های افیلیت فروش استفاده میکنید ،تبلیغ کنندگان بصورت  های مختلفی پول دریافت میکنند . معمولا به ازای هر فروش یا هر سوق دادن مشتری .

    درآمد شما ازتبلیغ کننده ها به طور مستقیم با تعداد مکالمات و کمیسیون های فروش در ارتباط است .

    همچنین میتوانید محصولات اسپانسر دار را در ویدئو هایتان بفروشید .

    اینجا یوتیوبر ها با توضیحات کوتاه یا مفصل ، محصولاتی را با برند هایی که میخواهند دیده شوند به فروش میرسانند .

    بااین وجود اگر شما قادر بوده اید تعداد زیادی فالوور برای کانال خود جمع کنید ، برند ها به شما پول خواهند داد .

    این پرداختی احتملا بازه ای بین ۲۰ تا ۵۰ دلار برای هر هزار بیننده که در کانال شما دریافت میکند، دارد .

    مثلا اگر ویدئوی آنها در کانال شما به ۱ میلیون مشاهده برسد شما میتوانید رقصان به هر بانکی بروید و ۲۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار خود را دریافت کنید .

    این استراتژی بهتری برای کسب درآمد است،  وقتی بینندگان میلیونی دارید.

    یوتیوبر ها چقدر پول درمی آورند؟

    برای خیلی از یوتیوبر ها، جواب این سوال هیچی و برای خیلی ها دیگر مقدار اندک است . برای یوتیوبر های معروف اما میتواند میلیون ها دلار برای هر سال باشد.

    پول درآوردن در حال سخت تر شدن است ، کسب درآمد از طریق تبلیغات بازه ای بین ۰.۳۵ تا ۵ دلار برای هر بازدید و با فرض اطمینان مبلغ ۱ دلار برای هر هزار مشاهده (کمترین مقداری که مطمئنا میتوان بدست آورد.)

    سودآوری کانال شما به جایگاه مناسب و تعداد مشاهدات ، گره خورده است .

     

    به چه تعداد مشاهده نیاز دارید تا یوتیوب به شما پول بدهد ؟

    هنگامی که شما مبلغ ۱۰۰دلار را بدست آورید ، یوتیوب آن را به شما میپردازد .

    آیا شما میتوانید به ازای هر عضو مبلغی بگیرید ؟

    مالکان کانال در یوتیوب مبلغی برای هر عضو دریافت نمیکنند .

    سخن آخر

    کسب درآمد در یوتیوب ممکن است ،ولی فقط با یوتیوب بسیار سخت است .

    این حیاتی است که شما جایی همانند یک وبلاگ را داشته باشید و از یوتیوب بعنوان محل کسب دوم استفاده کنید .

    یکی از مزایا این است که سئو یوتیوب مثل سئو اصلی هنور آنقدر رقابتی نشده است . اگر میتوانید الان وارد شوید و شروع به تولید کنید ، تا جایگاه بهتری را تا سال ۲۰۲۰ و هنگامی که رقابت حریصانه تر میشود دریافت کنید .

    توصیه ی من : یک وبلاگ با بیشترین امکان سطح بازاریابی(بیشترین تعداد نفر را در نظر گرفتن) ، بعد بعنوان یک راه دوم برای ساختن لیست ایمیل ها و درآمد وابسته به یوتیوب.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا