جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » همه مقالات » کلیپ انگیزشی وضعیت واتساپ+فول آرشیو

کلیپ انگیزشی وضعیت واتساپ+فول آرشیو

 

کلیپ انگیزشی کوتاه و زیبا 

سلام دوست عزیزم به کلیپ انگیزشی وضعیت واتساپ میتونی از همین جا دسترسی داشته باشی فقط ما به مرور زمان کلیپ های انگیزشی واتساپ رو براتون قرار میدیم و بروز رسانی خواهیم داشت امیدوارم که حال دلتون هر جایی که هستید عالی عالی باشه و پر انرژی و انگیزه باشید همین که دنبال کلیپ انگیزشی کوتاه و زیبا هستید مشخص که اهل پیشرفت و موفقیت هستید و حتما هدفی در زندگی دارید و دوست دارید با اکثر مردم و افرادی که دور و اطرافتان هست متفاوت و متمایز مثبت باشید .

 

کلیپ شاد انگیزشی برای وضعیت واتساپ

استفاده روزمره از کلیپ های شاد انگیزشی داخل وضعیت واتساپ میتونه هم به شما انرژی بده و هم دوستان شما که این کلیپ های انگیزشی رو تماشا می کنند انرژی و انگیزه بگیرند و قانون مهمی بر زندگی حاکم که از هر دستی بدی از همون پس میگیری ! اگه انرژی مثبت و انگیزه به اطرافیانت بدی انرژی و انگیزه هم میگیری و وارد زندگیت میشه

 

دانلود کلیپ انگیزشی برای وضعیت واتساپ

شما دوست عزیز میتونی از همین صفحه دانلود کلیپ های انگیزشی رو برای وضعیت واتساپ یا برای استوری اینستاگرام داشته باشی این کلیپ ها یکجا قرار داده نمیشه به مرور زمان داخل همین صفحه آپلود میشه و شما رایگان میتونی ازشون استفاده کنی برای تماشای کلیپ های انگیزشی بیشتر اینجا کلیک کنید .

 

کلیپ درسی برای وضعیت واتساپ

گروهی از دانش آموزان و دانشجویان امتحان و کنکور و آزمون های مختلف دارن که میتونن از کلیپ های درسی ما برای وضعیت واتساپ شون استفاده کنن همچنین  گروهی از همکاران شامل اساتید و دبیران و مشاوران عزیز هم میتونن از این کلیپ ها برای انرژی و انگیزه شاگرداشون استفاده کنن کلیپ انگیزشی درسی یکی از حیاتی ترین نیازهای گروهی از دانش آموزان و دانشجویانی که مشغله های مختلفی دارند و مدام انرژی و انگیزه از دست میدن دوستان انرژی و انگیزه مثل بنزین برای ماشینه خیلی ها به تنهایی در حد بنز و لامبورگینی اند ! اما بنزین ندارن ! پس حتی یه مترهم جلو نمیتونن حرکت کنن پس برای اینکه بتونن پیشرفت کنن و موفق بشن بایستی از راه های بالا و تکنیک های مدیریت انگیزه استفاده کنن و خودشون به هدف برسونن. از اینجا میتونین کلیپ انگیزشی با زبان اصلی ببینید

حتما بخوانید
چگونه یک زندگی بهتر را داشته باشیم؟

 

کانال انگیزشی واتساپ

خیلی از بچه ها دنبال یه کانال انگیزشی خوب داخل واتساپ و تلگرام و شبکه های اجتماعی مختلف هستن تا هر روز با استفاده از این ها انرژی و انگیزه بگیرن که بد هم نیست اما نکته مهم اینجاست که همیشه هم فقط صرف دیدن کلیپ انگیزشی نمیتونه انرژی و انگیزه به شما بده خیلی وقت ها حتی نتیجه عکس هم میده مثلا یه نفر که تازه اول کاره و تازه میخواد به سمت هدفش حرکت کنه کلیپی رو میبینه که یه نفر تو بالاترین نقطه هدف مثلا در ثروتمندترین حالت ممکن یا در شرایط بهترین رتبه کنکور ! و… قرار گرفته وقتی این شخص کلیپ رو میبینه معمولا یه احساس حسرت و در ادامه حقارتی بهش دست میده که اونو از حرکت نگه میداره و فقط ذهنشو درگیر داشته های واقعی یا بهتره بگم خیلی وقت ها غیر واقعی و فیک بازیگران کلیپ های اینستاگرامی و… میکنه !!! پس حواستون حتما به این نکته هم باشه و هوای حس  و حالتون و انرژی و انگیزتونو بیشتر داشته باشید

 

 

کلیپ انگیزشی دخترونه برای وضعیت واتساپ

یه گروه عمده ای از دختر خانوما به دلایلی مثل شرایط سختی که برای رسیدن به هدفاشون تحمل میکنن نیاز شدید به کلیپ های انگیزشی دخترونه هستن البته همونطور که بالاتر گفتم قطعا برای انرژی و انگیزه واقعی حتما باید برن سراغ راه های اصولی تر تا نتیجه بگیرن به نظر من مشاوره انگیزشی میتونه راه بهتری باشه برای انرژی و انگیزه گرفتن چون تخصصی مشکل و مانع انگیزشی شما بررسی میشه و مهارت و تکنیک های انگیزشی مخصوص متناسب با اون مشکل به شما ارائه میشه یعنی به جای خود درمانی از یه متخصص استفاده کنید تا عوارض داغونتون نکنه! 

 

حتما بخوانید
خودساخته ها در روابط خانوادگی خود چه رفتارهایی دارند؟

کلیپ حال خوب کن برای وضعیت واتساپ

حال خوب یکی از چیزهایی که هر انسانی بهش نیاز داره اینجا کلیپ های حال خوب کن برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام براتون میزارم که هم خودتون ازش انرژی بگیرید و حاتون خوب بشه هم حال بقیه خوب کنید اصلا به نظر من همه چی تو دنیا برای بدست آوردن همین حال خوب یعنی پول و ثروت و درس و کنکور و کار و… همش برای اینکه حالت باهاشون خوب بشه البته شاید بشه بدون این ها هم حال آدم خوب باشه اما من واقعا درک نمیکنم آدمایی رو که به خاطر بدست آوردن یا نیاوردن هیچ و پوچ حال دلشون خراب میکنن !!!

 

 

کلیپ انگیزشی وضعیت واتساپ جدید 

کلیپ های انگیزشی مختلفی برای وضعیت واتساپ وجود داره که هر روز میتونید با اونا انرژی و انگیزه بگیرید و به بقیه هم انرژی و انگیزه بدید برای موفقیت در زندگی و لذت بردن واقعی از زندگی نیاز به نیروی اولیه است این نیروی اولیه انرژی و انگیزه است که میتونید از کلیپ های انگیزشی دریافت کنید .

 

کلیپ حس خوب برای وضعیت واتساپ

زندگی رو انگیزه میچرخه با کلیپ های انگیزشی حس خوب برای زندگیت به ارمغان بیار واتساپ هم محیط خوبیه برای انتشار این کلیپ ها اینکه بقیه ببینن حالت خوبه و انرژی مثبت ازت دریافت کنن البته من خودم به شخصه زیاد دوست ندارم کسی از حالم خبر داشته باشه اینکه خودم باشم و خودم کلیپ انگیزشی هر روز میتونه گزینه مناسبی باشه برای موفقیت و رسیدن به هدف در زندگی هر هدفی که داری درسی باشه یا ورزشی کسب و کار باشه یا زندگی و رابطه هرچیزی که میخواد باشه باشه مهم اینه تو حالت خوب باشه .

حتما بخوانید
کارهایی که بعد از جدایی (کات کردن) نباید انجام داد

 

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “کلیپ انگیزشی وضعیت واتساپ+فول آرشیو” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

Contact Us

پیمایش به بالا