چگونه به یک دختر پیشنهاد بدهیم؟

چگونه به یک دختر پیشنهاد بدهیم؟
  • پیشنهاد به یک دختر باید ساده باشه، تنها کاری که باید انجام بدید اینه که ازشون بپرسید، درسته؟ ولی اگر شما خجالتی و کم رو باشید این قضیه انقدر هم ساده نیست. حالا شما یا باید این ها رو کنار بذارید و جسور باشید، یا اینکه تا آخر عمرتون تو حسرت این بمونید که چی میشد اگر در اون موقعیت اقدام میکردید.

    راهنمایی های ما رو بخونید، کمی شجاعت از خودتون نشون بدید و بهش پیشنهاد بدید.

     

    بخش ۱ – قبل از اولین برخورد

     

    علایق اون شخص رو بسنجید.

    آیا این فرد با شما تماس چشمی برقرار میکنه؟ یا بهتون لبخند میزنه و از صحبت با شما لذت میبره؟ اگر جوابتون مثبته پس کارتون ساده س، ولی اگه از نگاه های مکرر شما اذیت میشه چی؟ این یه نشونه خوب نیست. سعی کنید که احساساتتون نسبت به اون دختر رو محرمانه و پیش خودتون نگه دارید.

     

    دقت کنید که اون اغلب چجوری با شما تماس داره.

    به رفتار اون شخص وقتی که پیش شماست دقت کنید. اگه او از موقعیت هایی برای نزدیک شدن و بعضا لمس کردن شما استفاده میکنه، پس شما کار ساده ای پیش رو دارید. اگرچه اگر این رفتار ها از او سر نمیزند به این معنا نیست که اون از شما خوشش نمیاد. همچنین اگر اون دختر با شما تماسی نداره، شما هم ازین کار ها نکنید! اگر اون فرد حتی به شما نگاه هم نمی کند، خونسرد باشید و به دنبال بهانه ای برای صحبت با او باشید.

     

    ببینید که او چطوری به شما نگاه میکند.

    اگر اون دختر از شما خوشش بیاد، یا به شما برای مدتی زل میزنه و یا اینکه سریعا نگاهش رو منحرف میکنه. هر کدوم از این نشانه ها میتونه به این معنی باشه که این شخص به شما علاقه داره. اگه شما یه دفعه به اون فرد نگاه کردید و دیدید که اون هم داره به شما نگاه میکنه و بعد سریع به جای دیگر نگاه کرد، این میتونه نشانه خوبی برای شما باشه.

    • یادتون باشه که اگه شما با این شخص دارید صحبت میکنید، دختر ها معمولا تمایل به نگاه کردن به صورتتون دارند. پس همیشه این به معنی یه نشانه برای شما نیست. یادتون باشه که این دوستی هست که به عشق ختم میشه، پس شما اول باید با این دختر دوست باشید.

    با او صحبت کنید.

    در هنگام صحبت یادتون باشه که حتما به صورتش نگاه کنید، مخصوصا چشم هاش. به چیزی که میگه توجه کنید تا وقتی که ازتون چیزی پرسید یا صحبتش رو قطع کرد شما بتونید بهش جواب بدید یا صحبتش رو ادامه بدید. به هیچ وجه به بدن اون فرد نگاه نکنید، معمولا اون ها از این کار ناراحت میشوند.

    در کارهای اون فرد بهش کمک کنید.

    بهش پیشنهاد بدید که یه وسیله سنگینش رو براش حمل کنید، یا براش یه ناهار بخرید، یا یه کار خوب در قبال اون فرد بکنید. اگر پیشنهادتون رو رد کرد، صبر کنید تا یه وقتی که اون واقعا به کمک نیاز داشته باشه، اون موقع هست که شما میتونید به عنوان یک فرشته نجات ظاهر شوید و بهش کمک کنید.

    بخش ۲ – حالا درخواستتون رو مطرح کنید

     

    مطمئن بشید که خوب به نظر میاید.

    لازم نیست که یک کت و شلوار رسمی بپوشید و بهشون پیشنهاد بدید بلکه فقط مطمئن بشید که لباس های تمیز و به جایی داشته باشید و در بهترین فرم خود باشید.

    به آن دختر نزدیک بشید.

    به این فکر نکنید که شما حتما باید یه چیز خلاقانه و برنامه ریزی شده بگید. میتونید با یه سلام ساده شروع کنید. وقتی گفتگو آغاز شد میتونید یه سوال بپرسید یا یه تعریف ساده از اون شخص بکنید.

    تن صداتون رو عادی و بامزه کنید.

    کاری نکنید که این گفتگو و موقعیت برای شما خیلی خاص به نظر بیاد، یکم لاس بزنید! شاید گفتن یه جک یا یه چیز بامزه باعث بشه که این گفتگو ادامه داشته باشه و یخ های بینتون بکشنه.

    وقتی که زمانش رسید، با او قرار بذارید.

    ازش بخاید که باهاتون به سینما بیاد یا یه کاری که جفتتون بهش علاقه دارید رو انجام بدید. و همچنین سعی کنید که این کار رو عادی جلوه بدید.

    • میتونید بگید ” من خیلی تعریف این فیلم رو شنیدم، دوست داری بریم ببینیمش ؟ ” اگر جوابش مثبت بود و یا ازتون پرسید که مثل یک قرار عاشقانه ؟ خیلی محکم و قاطعانه بگید بله ! دختر ها از افرادی که قاطع باشند بیشتر از افراد ترسو و خجالتی خوششون میاد.
    • یه چیز دیگه که میتونید بگید اینه که ” من این آخر هفته میخوام به این نمایشگاه برم، اگه دوست داشتی تو هم میتونی با من بیای “.

    مطمئن باشید.

    اگر ازتون پرسید که آیا شما دارید بهش پیشنهاد میدید، خیلی قاطع بگید بله. دختر ها به افرادی که به خودشون مطمئن هستند علاقه دارند.

    برای جواب رد آماده باشید.

    اگر جواب رد شنیدید، خونسردیتون رو حفظ کنید و لبخند بزنید و بگید ” مشکلی نیست، شاید یه وقت دیگه ” و خیلی سریع موضوع رو عوض کنید یا اگر دوست نداشتید میتونید گفتگو رو تموم کنید. جوری رفتار کنید که انگار شما به اون شخص نیازی ندارید چون این کار گاهی اوقات باعث رنجدین اون فرد میشه. اگه اون شخص قاطی کرد و گفت ” معلومه که نه ” این یعنی که اون فرد اصلا از شما خوشش نمیاد! پس بیخیالش بشید و اجازه ندید که غرورتون بیشتر از این خرد بشه.

     

    چند نکته:

    • وقتی که شما تنها هستید بهش پیشنهاد بدید، وقتی که در یک جای شلوغ این کار رو انجام بدید جواب دادن به شما برای اون فرد سخت خواهد شد.
    • این درخواست رو بهتر است که رودررو با اون شخص مطرح کنید، اینطوری شانس پذیرفته شدن برای شما بیشتر میشه.
    • وقتی که میخواید برای اولین بار با فرد مورد علاقه تون صحبت کنید، صحبتتون رو با یه سوال آغاز کنید: ” سلام میتونم باهات صحبت کنم ؟ ” یا ” میتونم یه سوال ازت بپرسم ؟ “.
    • برای این که شانس هاتون رو برای پذیرفته شدن افزایش بدید شما باید شخصیتی که اون شخص دنبالش هست رو نشون بدید. سعی کنید که قبل از اینکه بهش پیشنهاد بدید علایق و خواسته های اون رو بدونید و سعی کنید که اون ها در خودتون به وجود بیارید.

    هشدار…!

    نشانه ها رو اشتباهی نگیرید. اگه یه دختر رفتار خوبی رو به شما نشون داد لزوما به این معنی نیست که این فرد عاشق شما هست، شاید شخصیت اون فرد اینطوری هست که رفتار خوبی با همه دارد.

    • شانس رد شدن شما وقتی که پیشنهادتون رو به وسیله پیامک یا اینستاگرم و تلگرام مطرح میکنید، به شدت افزایش می یابد!
    • شما حتما نباید قبل از پیشنهاد به یه دختر باهاش دوست باشید، میتونید توی خیابان بروید و به هر کسی که خواستید پیشنهاد بدید اما حتما قبلش مطمئن شوید که اون شخص رو تحت تاثیر قرار داده اید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا