چگونه با مردان صادق باشید ؟

چگونه با مردان صادق باشید
  • چگونه با مردان صادق باشید ؟
    آیا می توانید واقعا هر چیزی را که در ذهنتان می گذرد به یک مرد بگویید – حتی چیز هایی که خیلی خوب نیستند ؟ و گفتن آنها می تواند شما را به هم نزدیک کنند؟ بله …تا جایی که بدانید اینها موارد اساسی برای ارتباط اولیه با او هستند .

    آیا تا به حال مرد به شما در مورد برنامه هایی با دوستانش گفته است ؟ یا اینکه می خواهد به دلایلی خودش تنهایی به مسافرت برود و شما تظاهر کرده باشید که کاملا با آن موافق هستید چون نمی خواسته اید “نیازمند” به نظر برسید ؟

    اما زمانی که او برگشته است ….بوووم!

    همه آن احساسات آسیب دیده و همراه با خشم خودشان را نشان داده اند . او دور می شود و یک شکاف بین شما بوجود می آید . شاید نتیجه بگیرید که نمی توانید با او صادق باشید اما در واقع یک تفاوت در زمان و بیان می تواند این همه تفاوت بوجود آورد …

    از دوری کردن از موضوع دوری کنید و در مورد آن صحبت کنید
    این چیزی است که ممکن است در مورد مردان ندانید یا حتی آن را قبول نداشته باشید اما حقیقت دارد…

    مردان کاملا می خواهند که با آنها صادق و رو راست باشید .

    این روشی است که مردان با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و در واقع زمانی که شما واضح و رو راست نیستید آنها را دیوانه می کنید .

    اگر آنها چیزی را برنامه ریزی کرده اند که با آن موافق نیستید دوست دارند که به آنها بگویید – هر چه زودتر – قبل از اینکه تبدیل به یک مساله یا نگرانی بزرگ شود .

    خوبی بیان چیزی که فکر می کنید به یک مرد این است : به شما اجازه می دهد به نحوی ارتباط برقرار کنید که کمتر منفی و مبارزه طلبانه باشد در مقایسه با زمانی که مدت طولانی آن را در ذهنتان پرورش داده اید .

    دلیل واقعی ناراحتی او از خودتان را دریابید
    مردان “خود به خود” به این دلیل ناراحت نمی شوند که چیزی را با آنها در میان گذاشته اید ، زمانی ناراحت می شوند که ببینند شما ازین قضیه ناراحت هستید .

    ببینید ، برای بیشتر مردان ، زمانی که زن چیزی را می گوید که در مورد رابطه شان از آن راضی نیست ، مرد آن را به خودش می گیرد . به سرعت فکر می کند که شما او را به خاطر آن سرزنش می کنید – حتی اگر اینطور نباشد .

    چرا ؟؟

    بیشتر مردان تمایل به این دارند که فکر و باور کنند که زن زندگی شان او را دوست دارد و او را مرد فوق العاده ای می داند . پس زمانی که زن چیزی را با او در میان می گذارد که خوب نیست ، مرد تصور می کند که شما فکر می کنید او به اندازه کافی خوب نیست – و نه فقط این ، بلکه ممکن است تصور کنند چیزی در رابطه شما اتفاق افتاده است که می تواند به راحتی در آینده رشد کند و یا تغییر کند .

    برای جلوگیری از سیکل احساس مورد انتقاد واقع شدن مرد و این احساس که او شما را خوشحال نمی کند . باید قبل از صحبت و بیان احساساتتان یک موقعیت امن پیدا کنید تا بتوانید با او در مورد مساله پیش آمده صحبت کنید . در اینجا بیان می کنم که چگونه آن را انجام دهید …

    یک فضای امن برای هر دویتان ایجاد کنید تا بتوانید راحت صحبت کنید
    منظور من از “امن” این است : اینکه به مرد بگویید چه فکر واحساسی دارید ارتباط شما را قطع نمی کند ، در حقیقت آن را محکم تر می کند .

    برنامه عملیاتی شما این است : امروز زمانی را اختصاص دهید و در جایی که هر دوی شما راحت و آرام هستید بنشینید . سپس به او بگویید که به احساساتش احترام می گذارید و برایتان ارزشمند هستند و قدر توجه و احترام او به خودتان را می دانید ( اگر این موارد در رابطه شما وجود دارند – و اگر ندارند برای چه هدفی در رابطه مانده اید ؟؟ ) اگر در حال حاضر این موارد را باور دارید ، بیان آنها تاثیر مثبتی بر او خواهد داشت و احترام و توجه بیشتری خواهد ساخت .

    چیزی که شما اینجا انجام می دهید توافق با یکدیگر و پذیرفتن و اجازه دادن برای بیان احساسات واقعی یکدیگر است – صرف نظر از اینکه در آن لحظه شخص مقابل را راضی می کند یا نه . این نوع ازصداقت اولین مرحله و تنها راه برای یک ارتباط واقعی ، امن و ادامه دار است ، جایی که هر دو طرف می دانند که احساساتشان شنیده می شوند و مورد احترام هستند .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا