مردان نامناسب برای ازدواج و ارتباط !

با-اینگونه-مردان-ازدواج-نکنید
  • مردان نامناسب برای ازدواج و ارتباط !

     

    با اینگونه مردان ازدواج نکنید!!

     

    دوری از مردان نامناسب یک تصمیم جدی برای شما در زندگی است.

     اینکه خانمی در امر ازدواج سخت گیر نباشد و تا حدی اگر فرد مقابل مناسب بود اقدام نماید، گفته درستی است ولی برخی مردان واقعا گزینه مناسبی برای ازدواج نیستند(حد اقل در شرایط فعلی آمادگی تشکیل خانواده را ندارند.)

     

    اینگونه مردان به زودی شما را در رابطه سرخورده کرده و قطعا از رابطه ی با او، نه تنها لذت نمی برید، بلکه افسرده و غمگین به دنبال راهی برای طلاق یا کات کردن رابطه حتی در مراحل اولیه هستید.

     

    در زیر چند نمونه از این مردان خط قرمزی را برایتان بازگو می کنیم تا قبل از اینکه به همچین مردی دل ببندید، با چشمان باز با او تعامل داشته باشید.

     

     

    دسته اول: مردان معتاد به الکل یا مواد مخدر.

     

    بسیاری از مردان به خیال اینکه بعد از ازدواج اینگونه اعتیاد ها را ترک می کند اقدام به همسر گزینی کرده که نه تنها خود را اذیت می کنند بلکه آینده دختر بیچاره را به نابودی خواهند کشید. مردان معتاد باید اول یک فکری برای بهبود و رفع مشکل خود کنند و سپس اقدام به ازدواج نمایند. فرد معتاد به الکل هم در نوع خود خطرناک محسوب می شود. پرخاشگری و ناهنجاریهای زیادی در شخصیت خود دارد. تقریبا به ندرت پیش میاید که کسی با ازدواج مشکل اعتیادش حل شده باشد.

    مردان نامناسب برای ازدواج و ارتباط ! 

    دسته دوم:افراد عصبی، زودجوش و خشمگین.

     

    اینگونه مردان رفتارهای انفجاری در عصبانیت دارند. همه ما در زندگی با خشم روبرو بوده ایم، ولی آنها رفتارهای عصبی بی مورد دارند و سر هر مسئله کوچکی از کوره در می روند و پرخاشگری می کنند! زندگی با اینگونه افراد بسیار تلخ و ناراحت کننده است. شما همیشه باید کوتاه بیایید از ترس اینکه مبادا او عصبانی شود. محدودیت و اضطراب همیشه همراه شما خواهد بود و در هر شرایطی مجبورید بسوزید و بسازید.

     

    اینگونه مردان با دیگران هم رفتار خوبی ندارند و اگر اتفاقی افتذ که با روحیات آنها سازگاری نداشته باشد، دعوا و بددهنی می کنند.

     

    ممکن است خشم خود را با پرتاپ کردن اشیاء، کوبیدن درب اتاق، کتک زدن، هل دادن و… نشان دهند.

     

    در واقع هیچ کنترلی روی خشم خود ندارند.

     

    دسته سوم: منحرف جنسی یا ناتوان جنسی

     

    برخی از مردان دارای انحرافات و یا اختلالات جنسی هستند. مثلا چشم چرانی بیش از اندازه دارند، اهل استمناء و خود ارضایی هستند و یا بی میلی جنسی جزو رفتارهای آنهاست. شاید یکی از تفریحات آنها دیدن فیلمهای مستهجن و پورنو باشد!

    برخی دیگر علاقه به جنس موافق و یا بچه بازی و کودک آزاری را در لیست علایق خود دارند. برخی دیگر هوس باز هستند. اینگونه افراد ممکن است به راحتی به شما خیانت کنند.

     

     

    دسته چهارم: مردان کنترل گر.

     

    اینگونه افراد به شدت زورگو هستند و اجازه هیچگونه تصمیم گیری به شما نمی دهند. اصلا دوست ندارند که روی حرف آنها حرفی زده شود و در آینده هم پدران سخت گیر روی فرزندان خواهند بود که به شدت همۀ اعضای خانواده از او ناراضی هستند. شاید هم به قول معروف بد دل باشند و غیرت بیش از حد و بی مورد آنها همیشه شما را آزار می دهد.

     

     

    دسته پنجم: مردانی که خانواده بی فرهنگی دارند.

     

    شاید خود مرد توانسته باشد روکش مناسبی برای خود ایجاد کند و نشان دهد که فرد با فرهنگ و مناسبی برای شماست. ولی اگر خانواده نامناسبی دارد، به شدت در دراز مدت به شما آسیب خواهد رسید. خانواده او نمی دانند چطور به شما احترام بگذارند و شاید در مواقعی بی احترامی هم بکنند. اینگونه مردان معمولا نمی دانند در این شرایط چکار کنند و برخی اوقات طرف شما را می گیرند و برخی هم طرف خانواده ی خود را!! این که فکر کنید ” عیب نداره من فقط میخام با شوهرم زندگی کنم” یک خیال فریبنده ای بیش نیست. خیلی از مردان وابستگی خاصی به خانواده خود دارند و رفتار غلط خانواده ی شوهر روی اعصاب شما خواهد بود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا