چرا مردها عاشق دخترهای بد میشن؟

چرا مردها عاشق دخترهای بد میشن؟
  • چرا مردها عاشق دخترهای بد میشن؟

    این یکی از پرسش‌هایی است که بسیاری از زنان و دختران در مورد رفتار مردان پرسیده‌اند. در واقع، بسیاری از مردان به دلایل مختلف عاشق دخترهای بد می‌شوند. این دلایل ممکن است شامل جذابیت فیزیکی، خودمایی، قوت جسمانی، تجربه زندگی، رفتار بدی، و یا دیگر ویژگی‌های جذاب باشد.

    بعضی از مردان به دلیل علاقه خاص خود به خودآگاهی، رفتار بد، و یا دخترهایی که حاضر به شروع رابطه‌ای جدی نیستند، عاشق دخترهای بد می‌شوند. این نوع از مردان تمایل دارند به دخترهایی علاقه‌مند شوند که با رفتارشان، احساس قدرت و کنترل کردن شرایط را داشته باشند.

    به علاوه، برخی مردان به دلیل وجود نیازهای خود، عاشق دخترهای بد می‌شوند. این نیازها ممکن است شامل احساس خوشبختی، تأیید، و یا احساس قدرت باشند. برخی مردان نیز به دلیل وجود اندیشه‌های نادرست درباره روابط و رفتار دخترها، عاشق دخترهای بد می‌شوند.

    در نهایت، همه مردان نمی‌توانند به دخترهای بد علاقه داشته باشند و تمام مردان دارای نیازها و ویژگی‌های مختلف هستند. به همین دلیل، باید در ارتباط با دیگران به صورت کاملاً شفاف و با احترام رفتار کرد و با دوستی و رابطه سالم و عمیق، احساس خوشبختی و رضایت کرد.

    چرا مردها دخترهای بد انتخاب می‌کنند؟
    دختر خوب یا بد؟ شما جزء کدام دسته از این دو گروه هستید؟ خیلی از افراد، دختر خوب را دختری ساکت و خجالتی می‌دانند که هیچوقت برای خود یا دیگران مشکلی ایجاد نمی‌کند. دختری که در روابط دوستی عالیست ولی در رابطه با مردها، انگار هیچگاه دیده‌نمی‌شود. راستش را بخواهید: این دسته از دخترها در مقایسه با دخترهای بد، شانس کمتری دارند و در بیشتر مواقع مردها، دخترهای بد را انتخاب می‌کنند؟ اما اگر جزء دختران خوب هستید، هرگز به خاطر مردها خود را تغییر ندهید. ولی با ما همراه باشید تا علت این رفتار مردها را که چرا اول دختر خوب را انتخاب نمی‌کنند، پیدا کنید.

     چرا مردها دخترهای بد را ترجیح می‌دهند؟

    وقتی صحبت از دختر بد می‌شود یاد یک دختر نابودگر نیفتید. تصور مردها از دختر بد، دختری است که در روابط جنسی بین زن و مرد رفتار آزادتری دارد. یک دختر ماجراجو که دوست دارد همه چیز را برای یکبار هم شده، امتحان کند. او بدون ترس و واهمه چیزهای جدید را امتحان می‌کند. و همین تجربه‌هایی که بدون ترس انجام می‌شود، در خیلی از موارد وی را به دردسر می‌اندازد. اینجاست که مردها مثل یک شاهزاده سوار بر اسب به کمک دختر می‌آیند.
    حال تصور کنید این دسته از دخترها برای مردهایی که زندگی یکنواخت و پر از قانون و محدودیت را پشت‌سر می‌گذارند، چقدر جذاب هستند.

    اما آیا تصوری که مردها از دختر خوب دارند، صحیح است؟

    تصور اکثر مردها از دختر خوب، این است که آنها از رابطه جنسی لذت نمی‌برند، کسل کننده و خسته‌کننده‌اند و اهل تفریح و خوشگذرونی نیستند.
    این تصورات کاملا غلط است.
    دختر خوب هم می‌تواند از رابطه لذت ببرد ولی فرقش اینجاست که برای روابط با مردها حدومرز دارد. او خودش را به راحتی در اختیار مردها قرار نمی‌دهد. برای رابطه داشتن با او باید پا را فراتر گذاشت و از راه درستش اقدام کرد.
    همچنین کسل کننده نیستند، این دخترها هم، مثل هر جوون دیگری تفریح و خوشگذرانی را دوست دارند ولی نمی‌توانید انتظار هر نوع رابطه‌ای را از آنها داشته‌باشید.
    از طرفی دخترهای خوب قوی و باهوشند. برای اینکه در کنار چنین فردی قرار بگیرید ، باید ارزش آنها را بدانید ، ارزش خود را ثابت کنید و کاری را انجام دهید که بیشتر مردان نمی‌توانند انجام دهند. آن هم این است :

    یک مرد خوب باشید.

    در پایان به این سوال جواب می‌دهیم:

    چگونه یک دختر خوب می‌تواند یک مرد را جذب کند؟
    بهترین کاری که یک دختر خوب می‌تواند برای جذب یک مرد انجام دهد ، نشان دادن ویژگی‌های دوست داشتنی یک دختر بد است ، بدون اینکه واقعاً دختر بد باشد.
    بدانید که مردان از زنان چه می‌خواهند. به عنوان یک زن ، نشان دهید که شما برای امتحان کردن چیزهای جدید آماده هستید ، سرگرم کننده ، پرماجرا ، هیجان انگیز هستید و یک جاذبه جنسی دارید ، بدون اینکه آن را برای همه به نمایش بگذارید.  هرچه بیشتر بتوانید این خصوصیات را نشان دهید و در عین حال خصوصیات دختر خوب را هم داشته‌باشید، مرد زندگیتان را عاشق‌تر خواهید کرد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا