چرا دختران در همسریابی شما را امتحان می کنند؟

  • چرا دختران در همسریابی شما را امتحان می کنند؟

    در همسریابی مواظب باشید از امتحان خانمها نمره قبولی بگیرید.
    وقتی شما متوجه می شوید دختران بصورت ناخود آگاه برنامه ریزی شده اند که مردان اطراف خود را امتحان کنند، دیگر نباید خیلی تعجب کنید و و آن را یک علامت مثبت تلقی کنید.

    این موضوع خیلی مهمه. چرا که نشان میدهد طرف مقابل یک جورایی از شما خوشش آمده و می خواهد شما را امتحان کند.

    دختر ها در طول روز با افراد مختلفی سرو کار دارند و مردان زیادی به آنها جذب می شوند. خب مسلما یک خانم وقت نمیکند که به همه جواب مثبت بدهد و با همه قرا بگذارد. برای همین بصورت ناخود آگاه و اتوماتیک سیستم غربالگری خود را فعال میکند و ازبین مردانی که به آنها برخورد میکند یکی را بعد از امتخانهایی که خودش با معیارهای شخصی خود ایجاد کرده، انتخاب می کند. هر دختری بطور جداگانه سیستم امتحان کردن را با توجه به نیاز و شاخصه های ذهنی خود بنا می کند.

    ولی یک سری اصول ثابت در همسریابی وجود دارد که شما باید حتما از آن سر در بیاورید و الا همیشه بازنده هستید.

    در واقع اولین بازنده ها، ضعیفها هستند که در همان لحظات آغازین رابطه (حتی شاید بعد از چند دقیقه صحبت) از دور رقابت حذف خواهند شد.

    خانمها با امتحان کردن مردان خیال خود را راحت می کنند که کلا بازنده ها و ضعیفها را کنار بگذارند. و پسرانی که دارای اعتماد به نفس ضعیف، تسلط کم، هیجان بیش از حد، خشم نابجا، بیش از حد عاطفی و احساسی و خلاصه فاکتورها و رفتارهای نادرست و غیر قابل چشم پوشی هستند، اکثر اوقات اولین گزینه برای کنار گذاشته شدن هستند.

    البته باید بگویم که بیشتر مردان از این امتحانات سرافکنده بیرون می آیند. چرا؟ خب معلوم است چون اصول این امتحانات را بلد نیستند، اصول جذابیت را نمی دانند و بسیار شتابزده و غیرطبیعی برخورد می کنند. پسران زیادی را میشناسم که باوجود چهره جذاب به سرعت در این امتحان رد می شوند. شما اگر یک سری مقدمات روشها و الگوهای دهنی دختران را بدانید به سرعت توسط رادارهای خانمها بعنوان گزینه های برتر شناسایی خواهید شد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا