۸ راز طلایی وابسته کردن شوهر

وابسته کردن شوهر
  • ۸ راز طلایی وابسته کردن شوهر

    وابسته کردن شوهر به همسر، یکی از مسائلی است که در بسیاری از روابط زناشویی موجود است. این مسئله معمولا به دلیل عدم اعتماد به نفس یا نیاز به کنترل و مسخره کردن شوهر ایجاد می‌شود. اما این رفتار ممکن است به مشکلات جدی در رابطه منجر شود. به همین دلیل، باید تلاش کرد تا همسران به طور مساوی در رابطه شریک باشند و هرکدام به آزادی خود برای انجام کارهای خود دسترسی داشته باشند. این کار، بهبود رابطه و افزایش اعتماد به نفس هر دو طرف را به دنبال خواهد داشت.

    بسیاری از زنان که در رابطه‌ی زناشویی خود احساس رضایت کافی ندارند و شوهر خود را از خود دور می‌بینند سؤال می‌کنند چطور می‌شود دل همسر خود را به دست آورند و دنبال روش هایی برای وابسته کردن شوهر خود هستند.

    در این مقاله به بررسی ۸ راز طلایی برای وابسته کردن شوهر می‌پردازیم:

    ۱-شنونده خوبی باشید:

    هنگامی‌که با شوهرتان با شما صحبت می‌کند سعی کنید تمام توجه خود را به او بدهید موبایل و وسایل اضافی را کنار بگذارد و سعی کنید ارتباط چشمی مناسبی با او داشته باشید.

    شنونده خوب بودن راز بسیار مهمی برای ایجاد احساس مثبت در شخص مقابل است چراکه بسیاری از افراد تشنه جلب‌توجه هستند و حالا اگر شوهرتان این توجه را از سمت شما دریافت کند به‌شدت شیفته شما می‌شود.

    ۲-ناامید و مأیوس نباشید:

    مدام جنبه‌های منفی یک موضوع را تکرار نکنید. مثبت نگری راز بسیار مهمی است که باعث جذاب‌تر شدن شخصیت شما می‌شود.

    این‌که مدام بگویید دیگر نمی‌توانیم خانه یا ماشین بخریم و یا هیچ‌گاه نخواهیم توانست مسافرت خارج از کشور داشته باشیم فقط شمارا یک انسان ناامید و سرخورده نشان می‌دهد.

    و ناامیدی جذابیت را از شما دور می‌کند. راز بسیار مهم دیگر برای وابسته کردن شوهر این است که با این عادت منفی خداحافظی کنید.

    ۳-از شوهرتان تعریف کنید:

    شاید بگویید او خیلی مغرور است و اصلاً نیازی به تعریف کردن ندارد اما اشتباه می‌کنید اتفاقاً انسان‌های مغرور تشنه تعریف شنیدن هستند.

    هرازچندگاه از لباس او، تیپ او و سلیقه و انتخاب‌هایش تعریف کنید.

    بگذارید حس کند همسرش به او افتخار می‌کند و از بودن در کنارش احساس خوبی دارد

    ۴-از زحماتش قدردانی کنید:

    راز بسیار مهمی که باعث دور شدن همسرتان از شما می‌شود این است که در مقابل کارهای کوچکی که برایتان انجام می‌دهد هیچ فیدبک مثبت و قدردانی از شما دریافت نمی‌کند و احساس می‌کند کارهایی که برایتان انجام می‌دهد باعث بهترشان زندگی مشترکتان نمی‌شود.

    از این به بعد برای وابسته کردن شوهر خود هرکارکوچکی که برایتان انجام داد از او تشکر کنید و هر کاری که می‌خواهد برایتان انجام دهد مثلاً می‌گوید شام برویم بیرون، با آغوش گرم استقبال کنید.

    ۵-شاد و باانرژی باشید:

    پرانرژی بودن به‌طور ناخودآگاه شمارا جذاب‌تر می‌کند فراموش نکنید به‌کارگیری انرژی‌های زنانه مثل شادابی و نشاط، همدلی و لبخند زدن باعث می‌شود شوهرتان در نزد شما احساس مثبتی دریافت کند و بیشتر از قبل به شما وابسته شود پس سعی کنید شاد و بانشاط باشید.

    ۶-اگر برای خودکاری می‌کنید به یاد او هم باشید:

    این‌یکی از مهم‌ترین رازها برای وابسته کردن شوهرتان به شماست که بسیار جواب می‌دهد. سعی کنید مثلاً اگر به بازار رفتید و برای خود چیزی خریدید او را فراموش نکنید و حتی‌الامکان برای او نیز وسیله یا چیزی که فکر می‌کنید به آن نیاز دارد را برایش تهیه کنید چراکه به‌طور ناخودآگاه همسرتان حس می‌کند شما در همه حال به یاد او هستید و این شمارا محبوب‌تر می‌کند.

    ۷-مبهم باشید:

    یعنی نباید همیشه قابل پیش‌بینی باشید به‌طوری‌که همیشه مشخص باشد دقیقاً چه‌کاری انجام خواهید داد. می‌توانید گاهی با خرید یک هدیه کوچک او را سوپزایز کنید و یا یک مهمانی دونفره برای خود داشته باشید و از خود پذیرایی کنید و با این کارها هرازچندگاه به زندگی شخصی‌تان تنوع دهید

    ۸- برای وابسته کردن شوهر باید سیاست زنانه داشته باشید:

    از ویژگی‌های زنان این است می‌توانند در سخت‌ترین لحظات زندگی و در مقابل رفتار نادرست شوهر خود با رفتارهای مناسب خود به شخصیتشان هویت ببخشند. آن‌ها می‌دانند چطور خواسته خود را مطرح کنند که بهترین جواب را بگیرند. همین‌طورمی‌دانند چطور عادت‌های منفی که همسرشان دارد مثلاً دخانیات مصرف می‌کند را باسیاست‌های درست ترک دهند

    این مقاله به اتمام رسید شما با کدام‌یک از موارد بالا موافق بودید؟

    همین‌طورمی تواندی از مقاله عاشق کردن یک پسر مغرور نیز استفاده کنید

    درصورتی‌که احساس می‌کنید نیاز دارید در دوره آموزشی مشاوره‌ای مهارت‌های بعد از ازدواج شرکت کنید از طریق لینک زیر اقدام به مطالعه و ثبت‌نام کنید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا