روابط دختران مجرد با مردان متاهل!

رابطه دختران مجرد با مردان متاهل
  • روابط دختران مجرد با مردان متاهل!

    بر قراری روابط عاشقانه با مردان متاهل و مردن زن دار شاید این روزها زیاد به گوش می رسد!

    دوستی با مرد زن دار فراز و نشیب های خاص خود را دارد و بررسی علت گرایش دختران مجرد به مردان متاهل خالی از لطف نیست.

    در این مقاله به مطالب مهمی خواهیم پرداخت که دانستن اثرات دوست شدن با مرد متاهل برای دختران مجرد بسیار اهمیت دارد.

    در ابتدا به این موضوع می پردازیم که چرا مردان متاهل تمایل به دوستی با دختران مجرد را دارند.

    خب بر کسی پوشیده نیست که مردان بعد از ازدواج ممکن است دچار دلسردی از ازدواج شوند و یا اینکه همسرشان مثل سابق برایشان جذاب نیست. و کم کم روابط احساسی و جنسی آنها رو به سردی می رود. زنی که او هم به نوبه ای مقصر است و دیگر حوصلۀ خود آرایی و طنازی برای شوهر خود که با کوله باری از خستگی وارد خانه می شود را ندارد. شوهری که استرسهای جامعه از یک سو و دختران رنگارنگ شهر از سوی دیگر او را به فکر وا می دارد. چرا باید به همسر خسته و بی انگیزه خود وفادار باشم؟ چرا باید زیرآبی نروم؟ یک بار که هزار بار نمی شود !! و…

    قوطه وری در این افکار وقتی تقویت می شود که همسرش با بوی غذا بر روی بدن خود که انگار در ماهی تابه شیرجه زده باشد و با موهای پریشان (نهایتا یک گل سر کج و ماوج) و یک پیجامه مندرس از او استقبال می کند و او این چهره را با هزار دختر تر و تازه و هفت قلم که هیچ هفتاد قلم آرایش مقایسه می کند و روز به روز بر تصمیم خود قاطع تر می شود!! و زن می گوید من هیچ وقت کم نگذاشته ام پس چرا؟…

    البته برخی مردان هم از سر هوس و تنوع طلبی بیمار گونه شب و روز به دنبال فرصتها و لطافتهای جدید هستند که به جز درمان فکری راه علاجی در پیش نخواهد بود. بالا رفتن سن ازدواج دخترها و عدم کمیابی در دسترسی و رواج بی اخلاقی در جامعه فرصت را برای هرزگی به شدت راحت کرده و دختری که تا دیروز از آزادی روابط و پوشش های تحریک آمیز دفاع می کرد، امروز شوهر خود را در معرض خطر بواسطه ترویج این افکار در جامعه می بیند.

    گرایش دختران مجرد به مردان متاهل:

    شاید بتوان گفت بالا رفتن سن ازدواج در میان خانمها، جامعه را دچار یک فقدان عاطفی کرده. خانمی هر چقدر هم اعتماد به نفس بالایی داشته باشد و احساس استقلال کند، اما غریزه و نجوای دلش چیز دیگری می گوید. او دوست دارد که دوست داشته شود. او دوست دارد سرش را روی شانه های مردی بگذارد و از خاطرات عاشقانه اش داستان سرایی کند. او دوست دارد جایی در قلب کسی داشته باشد. او دوست دارد دلتنگ کسی باشد که زلفش را نوازش کرده است. اما در میان این همه دروغ و فریب کاری در عشق، دختر امروزی با این همه رنگ و لعاب، ولی از درون به دنبال مرد رویاهایش می باشد. شاید پسرهای مجرد مرد نما دیگر بوی مردانگی نمی دهند و تنها پناه این دختران دلخسته، مردان متاهلی باشند که هم تجربه دارند و هم علم دلبری را.

    البته نمی خواهیم قضاوت کنیم شاید شما هم دانسته یا ندانسته وارد رابطه ای شده باشید که طرف مقابل یک مرد متاهل است و شما اثرات دوستی با مرد زن دار را ندانید. شما در ابتدا قصدتان فقط پر کردن خلاء عاطفی بوده ولی چشم بر هم می گذارید و متوجه می شوید ساعتهای بسیار بار مردی خلوت کرده اید که باید احساساتش جای دیگری خرج می شد. با مردی سر و کله می زنید که کلامتان رفته رفته بوی شهوت گرفته است و نمی دانید پیشروی کنید یا پا پس بکشید. شما خودتان خوب می دانید سرنوشت شما چیست. شما می دانید که می خواهید سلطان قلب مردی باشید که یکسره با شما باشد و تنها حکمران سرزمین افکار او باشید. ولی خوب می دانید که وصلۀ کوچکی در یک رابطه موازی بیش نیستید و هر لحظه احتمال فصال و جدایی!! شاید در قهقۀ مستانه نیمه شبی در شور و شهوت یکه تازی کنید، اما در آنسوی شهر زنی با هزار امید که شوهرش مشغول پروژه ای یا ماموریتی به خواب شیرین رفته است!! و این کابوس رسوایی مثل خوره شما را از درون خواهد خورد.

    دوستی با مرد زن دار بیشتر حسرت می آورد تا آرامش!! دیر یا زود شما وابسته می شوید و تقاضای ماندن های بیشتر و وقت گذارنی بی قید وشرط برای شما تبدیل به آرزو می شود. حسرت اینکه هر وقت خواستید با هم باشید، هر وقت خواستید عشق بازی کنید و در آغوش هم بیاسایید. مرد متاهل چیزی را از دست نمی دهد. او خانواده ای دارد و لحظات عمدۀ خود را با خیال راحت با آنها می گذراند و این شمایید که حسرت هر ثانیۀ با هم بودن، روی دلتان سنگینی می کند. احساس، برنامه ریزی و وقت شناسی سرش نمی شود.

    شما می دانید دیر یا زود باید غزل خدا حافظی را بخوانید و در این مسابقه جایگاهی جز نفر دوم ندارید. ولی نفستان می گوید بمان! بمان و انتقام این همه سختی و تنهایی را بگیر. در بهترین حالت اگر برنده شوید و مرد رویاهایتان از همسر خویش جدا شود، چون شما حاصل یک خیانت بودید به راحتی احتمال خیانت مجدد برای شوهر خائن وجود دارد. از سوی دیگر اثرات منفی افکار آن زن بیچارۀ شکست خورده قطعا سایه سنگینی را بر وجدان شما خواهد افکند.

    زندگی همه اش معامله است. از هر دستی بدهی از همان دست پس خواهی گرفت. شما که زندگی یک نفر را به نابودی کشاندی، توقع بیجاییست در انتطار خوشبختی برای خود چرتکه بیندازی!

     

    آقایون متاهل, گرایش دختران مجرد به مردان متاهل, رابطه با مرد زن دار ,برقراری روابط عاشقانه با مردان متاهل, رابطه دختران مجرد با مردان متاهل, دوستی با مرد زن دار , رابطه با مرد متاهل, چرا مردان متأهل تمایل دوستی با دختران مجرد دارند, اثرات دوست شدن با مرد متاهل

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا